Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Piftuka

    veterán

    válasz ρσгτσ #161953 üzenetére

    Köszönöm az info-t! ;)

    Igen, jól látod... a Hisense minden évben készített egy-két igazán jól sikerült készüléket, amit a konkurens, nagy (japán és koreai) gyártókhoz képest sokkal jobb áron tudott adni.

    Ismerve ezt a topic-ot, és a Samsung hazai képviseletével személyes kapcsolatot is szerezve igen szomorú voltam, amikor tegnap felhívtam a Hisense ügyfélszolgálatát, és kérdésemre elmondták, hogy az Oktogon Szerviz Kft. a központi márkaszervizük. Ráadásul úgy tűnik, hogy városomban szervizpartnerük sincsen, így egy esetleges meghibásodás esetén a garanciális ügyintézés során őket kellene hívnom.

    Nem túl vonzó lehetőség... :U

    Márpedig manapság - amikor sok prémium készülék sem bír ki 2-3 évet meghibásodás nélkül - fontos szempont lett az adott gyártó terméktámogatásának, szervizhátterének minősége is a vásárlói döntés során.

Új hozzászólás Aktív témák