Új hozzászólás Aktív témák
-
bringasisti
Topikgazda
válasz peti_s #18476 üzenetére
Nekem volt elektromos problémám nem rég ami teljesen más volt de a megoldás ugyan az. Mindenképpen kell egy 5 ezer Ft multiméter ami 0.5% os pontosság, vagyis a legolcsóbb. Mivel van világítás ezért a rellé tökéletes és a gondok utána vannak. Az hogy a műszerfal mit világít azt most ne nézd mert avval bárhova el tudsz menni nem oszt nem szoroz. Tehát a rellé után ahol még van áram ott kétféle ágazik a szufla. Két biztosíték van a tompított és kettő a reflektor számára. Mivel az évszázadok alatt a rugóbronz érintkező amibe a biztosíték van oxidálódott és a biztosíték szintén, az áramot vagy vezeti vagy sem. Ezért a karosszéria megcsiszolt felületén a test, és mérni kell terhelés mellett hogy hol mennyi feszültség van. Ezt a lámpánál is így kell csinálni. Azért terhelés mellett mert ha átmeneti ellenállás van a rendszerben azt csak labor műszer méri ki viszont ha 8 A áram folyik keresztül rajta akkor nagy lesz a feszültség esés és olcsó műszert is kimutatja. Azonkívül én minden stekkert széthúztam befújtam kontakt spray segítségével és összenyomtam majd ismét széthuztam és vissza.
BENEFON DELTA--------N8
Új hozzászólás Aktív témák
- Bemutatkozott a OnePlus 2
- Androidos fejegységek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Digitális Állampolgárság Program
- Call of Duty: Black Ops 6
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- Drón topik
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Milyen TV-t vegyek?
- Unihertz 8849 Tank 3 Pro - ezzel lehet vetíteni
- További aktív témák...