Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Piftuka

    veterán

    válasz Celtis #70146 üzenetére

    "Megértem a csalódásodat. Mégis a legtöbb amit tehetsz, hogy sürgősen bejelented újra a hibát. A másik verzió, hogy ezt felgyújtod és veszel egy samsungot."

    Ugye a Samsung említése csak irónia volt? :) (Abból, amit a szervizesek meséltek a márkáról, már nem veszek Samsung terméket. Ahogyan TCL-t sem.)

    Hagytam végül... tényleg kisebb gondom is nagyobb az életben, mint hogy ezzel foglalkozzam.

    Ráadásul abban is biztos vagyok, hogy nem tudtak volna még egyszer panelt cserélni benne. Hidd el.... mindabból, amit tudok a SONY garanciális hátteréről, már az is csoda, hogy egyáltalán ezt előteremtették valahonnan.

    Aztán pedig ha kaptam volna egy csereutalványt, avagy a vételárat vissza, akkor vehettem volna helyette 200 ezerrel drágábban egy bizonyos szempontból gyengébb minőségű 2023-ast.

    Summa summarum: marad ez. Legalább a panel új, aztán működik, ameddig működik. Remélhetőleg újabb 3 évet ez is kibír! :)

Új hozzászólás Aktív témák