-
Fototrend
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
HÁZIGAZDA
megyek amúgy a géppel holnap tanpályázni, totalcaros-hungaroringes olcsó menü (15e ft volt), rántópad, abs pálya, csúszós hegymenet. kíváncsi leszek, egyszer volt ilyenen az x-traillel a drivingcampnél, hát, az tanulságos volt, az esp-s kocsik mind azonnal egyenesbe álltak, én meg élet-halál harcot vívtam, hogy visszaszerezzem az uralmat a kocsi felett. meglátjuk, a sok subaru csodacucc hogy vizsgázik...
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
na, kifaggattam egy litván 2015-ös forestert. amcsi, természetesen, törött volt az orra, mindent kicseréltek és európaisították. jó árban van és szuper belül, eyesight, minden lópikula van. <12000 euro áron jóval olcsóbb nekik, mint a gazdag magyaroknál >5m ft-ért. de elmenni érte, hogy ott derüljenek ki a turpisságok, meg aztán hazahozni, honosítani nem éri meg
pedig állatira tetszik a 2015-ös forester. mondjuk az outback is, de itt már a fori is akkora, hogy lehet, hogy az outie túlzás. és asszony nem engedi, hogy kiszedjem a suv-ot alóla, mert remekül lehet terhesen beülni, kiszállni, meg a magas csomagtartóban pelenkázni
[ Szerkesztve ]
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
nem hogy nincs vészes állapotban a bőr, hanem tökéletes kb. ennél csak rosszabb van 8 éves bőrös gépeknél. a puha ülés miatt egyébként kicsit nagyobb igénybevételnek van kitéve, mint a korábbi generáció kemény üléseinél.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
ja, értelek. a tökéletes ls400-asom tíz év alatt egyszer sem volt motorpucolva. nem lett semmi baja. de megértelek, ha szeretsz gyönyörködni benne, és tény, hogy akkor jobb egy tisztát nézni
de azért trollkodok is: az alváz és a lengőkarok is a kocsi része, azt is polírozod?
[ Szerkesztve ]
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz Acheron #2946 üzenetére
szerintem a volvo egy kommersz valami ehhez képest. ez a 3,6r még a szubkultúrán belül is egy kuriózum. tényleg sok szempontból hasonlít az elődjére, de azért valamiért tegnap óta végig az van a fejemben, hogy bakker, kéne egy ilyen...................
sokkal többet visszaad a ls400 felsőbbrendűségéből, mint az én verzióm, jóval komolyabb, konzervatívabb lett. az enyém inkább egy nyers állat
[ Szerkesztve ]
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz balage. #2942 üzenetére
igen, a 3,6-os. tágasabb, kényelmesebb belül, az anyagok eggyel nívósabbak, az ülés süppedősebb, érezhető, hogy igyekeztek feljebb pozicionálni. abszolút egyértelmű ez, ha beleülsz. menetdinamikáról nem tudok nyilatkozni, mert bár Acheron nagyon kedvesen ajánlotta, hogy kergessem meg, de babonás vagyok... de azt gondolom, hogy hasonlóan mehet a 3,0r-hez, picit nyomatékosabb, viszont picit nagyobb/krumplibb is.
[ Szerkesztve ]
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
-
HÁZIGAZDA
válasz Petester #2914 üzenetére
hát most nem azért, hogy a saját gépemet dicsérjem, de ez egy lefingott szarnak tűnik, és nem 2,3m ft tíz százalékán múlik, hogy jó-e vagy sem. ha BÁRMI baja van, és 264e km-nél ilyen állapot mellett fogadok, hogy van, akkor az kapásból több. könyörgöm egy seibikós vezérléscserés nagyszerviz kerül annyiba, amit egy ilyen cuccnál úgy sem mernék nem megcsinálni.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
a forester 2014-ből a 2,5x fedőnevű verzió itthon is volt forgalomban? vagy csak az amcsiknál?
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
kéne, ahogy már a mostani is, ám... nem tudom, hogy láttátok-e az új rav-4-et, de elég morcos pofája lett. és ugye 2,5-ös benzines hibrid hajtással...
sőt, a sima benzines awd elég okos dolgokat tud
[ Szerkesztve ]
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz Acheron #2814 üzenetére
ebből a generációból egy sima benzinest (rx350) intéztem egy barátomnak nemrég (elhívott, hogy köpködjem meg, mint "lexus-ismerő", végül kiderült, hogy ott szervizelték, ahol én is az enyémet anno, egy telefon, kiderült, hogy minden tuti a géppel stb.). abban mondjuk kb. fele ennyi méter volt és ismert előéletű, árban meg alig volt különbség.
és igen, nekem is az utazóautós remeklése hiányzik a lexnek, abban verhetetlen volt, már akkor mosolyra állt a szánk, amikor elindultunk a tíz órás vezetésre. nyilván ettől is luxusautó egy luxusautó, hogy ezt az érzetet adja.
[ Szerkesztve ]
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
az egyik ls600h hirdetésben írják, hogy "az autóra az elmúlt években 18,5m ft lett ráköltve", attól azért kicsusszant a sport-szelet (nem értem, hogy miért gondolja valaki, hogy ettől bizalmam lesz a gép iránt)
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz balage. #2809 üzenetére
torsen diffi, szóval megy az a hóban is jól. de hát drága gép, fenntartani is, ja. nekem az utolsó ls400 volt tíz évig (ami nem más autó, mert az még nagyon "csak vas" volt, nem olyan finnyás-bonyolult cucc, mint az ls600h), azért hiányzik qrvára
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz Acheron #2790 üzenetére
én oda vinném, nagy hely az, nem lesz valami szupercsókos az eladó, hogy hazudjanak neked, és így legalább tuti kiadnak majd minden adatot.
az rx hibrid amúgy nálam is talonban van, de nem annyira a hajtása miatt, annyi szent, egyszerűen csak tíz év lexusozás után hiányzik az a fajta belső tér, csend, megépítettség. ugyanakkor most már a subaru technikája is hiányozna, szóval rohadjak meg
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz balage. #2787 üzenetére
igen, fészliftes 2007-es. van itt a topikban kép róla, ha jól rémlik, keress vissza. állatira nem tudom, hogy mit csináljak, mert alapvetően ennél svájci bicskább kocsi nem is létezik, ezen felül én is szeretem, hogy erős, ugyanakkor picit lehetne tágasabb, csendesebb, de ami a fontosabb, megyünk napelem-villanyautó irányba, így egy plugin hibridet sokkal ügyesebben tudnánk használni az agglomerációban. vagy hát a fene tudja. nem látok semmi olyan gépet, amire ki merném cserélni egyelőre. de figyelem a hahut.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz Acheron #2784 üzenetére
mondanám, hogy vedd meg a fekete 3.0r-emet, én meg átülök abba (a gyöngyház-fehér számomra a top szín), mert páros napokon én is rá vagyok kattanva... de páratlan napon meggyőztem magam, hogy több benzintemetőt már nem veszek, inkább egy outlander phev jöhetne hasonló pénzért.
apropó, pajerót ismeri innen valaki? mit művel a hóban, nem csúszkál ezerrel?
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
fene se érti őket. miért emelik? mert akik fizettek, azoknak "mindegy", fizetnek többet is, amire szükség is van, különben nincs meg a szükséges lóvé? más logikát nehéz elképzelni, mert nyilván több előfizető nem lesz attól, hogy drágább.
mindenesetre én kibírtam az évet nélkülük, és ugyan épp gondolkodtam rajta, hogy lehet, hogy kifizethetném, de most megint felqrt az infó
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
-
HÁZIGAZDA
válasz Acheron #2698 üzenetére
avensisből csak a 2,4-eshez adtak ötös automatát, a kisebb benzinesekhez egy sokkal primitívebb szerkezet járt. a subaru ötöse nem rossz szerintem, nem egy villám, de az si-drive-val nálam nincs hiányérzet, benyomom a hipertér gombot (s#), a kocsi a következő pillanatban ordít és lehet csinálni, amit kell.
nem hiszem, hogy az autónak bármi negatívuma lenne és őszintén csodálkoznék, ha nem tetszene. az árát és a fogyasztását pedig már most tudod.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz Acheron #2679 üzenetére
ki kell próbálni egyébként, tényleg nagyon egyedi dolog. én kisebb vagyok jorusnál minden irányba, mégsem szeretem igazán. kényelmes egyébként rövidtávon, körbeölel az ülés, minden kézre esik. hosszabb távon (3-4+ óra) meg klausztrofób, fészkelődni meg már nem igazán tudok, mert nyomja a combomat oldalról a rohadék sportülés stb.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz Acheron #2674 üzenetére
városban 14 literre számíts kb., semmiképp sem 12 alatt. pályán 10-11, országúton 9. sacc/kb., az én 3.0r-emből kiindulva. jó gép amúgy, jó áron, én is gondolkodom rajta, néha komolyan is, de hajlok rá, hogy elengedjem, azt hiszem, ha egyszer váltok, nem akarok már benzintemetőt, lezárom ezt a korszakomat
ha a c merci kicsi volt, az én generációs 3.0r-em is kicsi lenne, mert hasonló a beltér, lábtér.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
a kocsi hasít, de most a fényszóró-magasság állítás ikon gyullad fel néha. sajnos nincs hozzá tekerentyű odabent, "vakgomb". volt már ilyen tapasztalatotok? valamit állítanom kéne rajta mechanikusan a motortérnél?
[ Szerkesztve ]
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz stickermajom #2638 üzenetére
jobb az ötsebességes (a 3,0r-hez), mert gyorsabb és kell is az 5 fokozat. de semmi gond a 4-essel sem, pályán pláne (automatáknál szép hosszú fokozatok vannak, nagy átfedéssel). ahol inkább zavaró néha, az hegymenetben, ha nem tudja eldönteni, hogy hanyasban menjél, és hol felvált, hol le.
de utazóautónak tök jó. nézd meg, hogy elfértek-e kényelmesen az ülésekben, van-e elég lábtér, és ha igen, akkor szuper. picit hangos (menetszél), picit szűk, de nagyon finom, a hajtása tényleg zseniális, plusz biztonságos, és jellemzően nem romlik el. ezzel együtt én tuti nem vennék közel 300e km-t futott kocsit, egyszerűen soknak tartom, ki kell várni egy megkíméltebb példányt.
más, off: itt jártunk a subaruval (subaru kép nincs benne)
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz stickermajom #2635 üzenetére
igazából mi a kérdés? nekem egy ilyen kocsim van, épp most utaztunk vele 2x700 km-t. tök jó autó, belül picit szűkös a mai ekkora kombikhoz képest, amúgy meg golyóálló.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
nincs ezzel gond, nem vagy francia autó párti. csak annyit mondtam, hogy a c-crosser az 100%-ban egy outlander, átmatricázták. szóval semmi összefonódásos izé, egyszerűen megvették maguknak a jogot, hogy legyen egy "suv-juk". de természetesen én is jobban csípném mitsu emblémával
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
ma kétszer megjártam az utat szentendrére pilisvörösvárról, csobánkán át, meg az erdőben is voltam a kocsival egy kicsit. hát, szűkös, szűkös, de azért ez egy baromi jó gép...
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
micsubicsi outlandert ismeri valaki? a 2007-es szériára gondolok.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz Bad Pritt #2550 üzenetére
azért jól nézd meg ezeket a subarukat is akkor, én 178 cm vagyok, tökig hátra van tolva az ülés. ha lerakom a földre az ülést, akkor megy még hátrébb (miért..? nem jöttem rá, hogy mi a logika, miért függ össze a kettő), de nem szeretek tökig a földön ülni.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz _Smooth #2521 üzenetére
fogalmam sincs, hogy milyen a kategóriája, nem ültem sok autóban. a lexushoz képest iszonyú szűk (leszámítva a csomagtartóját ). engem az ülés is nyom minden oldalról, ilyen sportos kagyló helyett jobban szeretnék egy nagyobb fotelt. inkább a tribeca tűnik az ideális guruló nappalinak -- annak viszont a fogyasztása nem az igazi, meg szenved alatta még a h6 is.
de egy mondeo is egy családi ház az outbackemhez képest.
ez az egyik fele. a másik fele, hogy most két sokat fogyasztó kocsink van (outback, xtrail), szeretném, ha csak egy ilyen lenne, de az asszony nem akarja leadni a suv témát. akkor viszont suv-ból kell valami elég jó, és akkor az outbacknek kell mennie.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
na, duna autóban légzsákpatron kicserélve. meg még két izzót cseréltek 2500 ft munkadíjért
amúgy amíg álltam a reggeli dugóban a 10-esen, valaki szépen visszafordult belőle, és egy dübörgő kiflivel feltekergett pilisborosjenő felé a senkiútján. mondanom sem kell, hogy egy kék impreza volt
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz tankcsabee #2493 üzenetére
gratula!
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
ez nálam a kiemelkedően jó vétel, és oké, igen, ez valóban 3m ft fölött lenne. a saját kocsim is ilyen vétel volt, azért is ugrottam rá azonnal, és én is 10 évre vettem, csak közben közepesen zavar, hogy a keret nélküli ablakokkal erős a szélzaj pályán, valamint, hogy nekem nem a legkényelmesebb az ülés
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
egy 2009-es, 200e km körül futott autó, szarabb felszereltséggel, mint amit eladok? hát nem. egyébiránt volt azért pár értelmesen árazott legacy kombi az utóbbi két évben (2,5m - 2010-es - 220e km), de nem ez a jellemző.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
-
HÁZIGAZDA
srácok, van az a pénz...
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
más világ egy toyota... húgom corollája már végtelen éves és km van benne, de persze a család vette újonnan és mindig szervizelte. motortartó gumibakot minden öreg kocsiban kell cserélni (sőt, idővel minden gumi alkatrészt kb.), de semmi oroszrulett nincs benne, normális helyen kicserélik és szevasz. de drága, ja.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
csapágy-problémák voltak (gyárilag hibás, idővel viszi magával a motort), a 2011-es modellévben volt a váltás. 2012-est bátran lehet már venni, 2011-est, ha ellenőrizteti az ember. ez modellév, nem hahura kiírt forgalomba helyezés éve.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz Petester #2348 üzenetére
kopogott elöl, ha meggödröztem, mint állat. mondtam neki, hogy valami kopog, megnézte, cserélte. most a rövid hazaúton tényleg csend volt.
február 27-én végre a takata légzsákpatront is cserélik, fullos lesz a verda.
[ Szerkesztve ]
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
na, hát neked lett igazad
- 6 db NGK gyertya
- 2 db első stabilizátor szilent
- munkadíj
30e ft.nem tudom, hogy mit csinálok, ha egyszer elköltözünk, ilyen szerelőm sosem lesz. (és ugye 5 perc sétára van, bármikor ledobom a kocsit és hazajövök stb.)
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
na, 6 db gyertya és 2 db első stabilizátor-szilent. elvileg minden oké.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz Petester #2277 üzenetére
na, akkor kocsi megfejtve, és csak azt kell mindenkinek eldönteni, hogy mennyire tolerálja ezeket. biztos, hogy nálam sokat ront, hogy előtte tíz évig verettem egy ls400-zal. miért is nem csináltak abból összkerekes kombit..?
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
-
HÁZIGAZDA
válasz Petester #2272 üzenetére
na, ez egyre ufóbb: hátul el sem férni. rövid ülőlap, az is mélyen, így a lábaid a nyakadban, ahogy ülsz rajta. a lábfejed nem fér be az előtted lévő ülés alá, szóval ilyen magzatpózban maradsz. hátul ez a generáció egész konkrétan használhatatlan egy felnőtt embernek szvsz. csak azért nem akadtunk ki ezen a feleségemmel, mert elöl ülünk, a gyerekek meg nem lesznek akkorák, hogy ez gond legyen, hamarabb eladjuk az autót.
de az anyósülés sem egy leányálom, ha előrébb húzod, hogy mást ne mondjak, a talpad nem fér el vele szemben a döntött padlórészen, annyira pici ott a hely, ergo ott is hátrébb kell húznod a lábad.
oké, a lexus extrém, mégiscsak egy luxuslimó, de az outback 2007 nekem eléggé vérzik a belső tér tekintetében. ám végül mindig azzal nyugtatom magam, hogy végülis befért minden és mindenki, elég a rinyálásból.
de hogy egy 190 cm-es embernek hátul oké lenne, na, az nekem hihetetlenül hangzik... ki is megyek, lecsekkolom mégegyszer
[ Szerkesztve ]
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz Petester #2269 üzenetére
190 cm? el sem tudom képzelni, hogy hogy férsz el, én 178 cm vagyok és tökig hátra van tolva az ülés. a fejtámla meg nagyon előredől, ergo a fejem is (ami ellen úgy lehet védekezni, hogy fekvő pozícióban vezetek, amit utálok és veszélyes is).
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
a hét végefelé hívjam, hogy mikor ér rá jövő héten...
a navigator nem is rossz tipp, eddig az escalade-re voltam ráállva, felrakom a bevásárlólistára. tényleg a pékhez menni jók ezek, de arra nagyon! ezen felül kéne egy ls430 nyáron utazni, valamint egy mr2, ha lobognia kell a hajnak. és végülis, ha már két toyota, legyen inkább egy land cruiser, jó, ha rend van. ja, egy villanykocsi is kéne, leaf2 mondjuk, ha már.
amúgy az ls viccen kívül nagyon hiányzik, zseniális az outback, de hosszabb utaknál nem szeretem, hangos (szélzaj) és kényelmetlen az ülés (leginkább a fejtámla, nagyon előrenyomja a fejem és így ilyen görnyedő testtartásban vezetek. de az sem szeretem, hogy mindenképpen relatíve magasra emelkedik előre az ülőlap, én jobban szeretem, ha vízszintes). tudom, first world problems. azért beleülnék egy újabb vasba egyszer, csak hogy lássam, mennyit fejlődtek.
[ Szerkesztve ]
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
-
HÁZIGAZDA
hdj80-as... megfelel? (rendszeresen rallye-zik)
ami a többit illeti: persze, abszolút ízlés kérdése, hogy kinek mi tetszik. a stílusidegent itt úgy értettem, hogy a gyártó csinált egy autót, szerintem pont a mi outbackünk, meg ez a legújabb egész egyedi, stílusos jelenség, így nekem fura, amikor valaki valami mást csinál belőle. szóval: az eredeti stílusához képest idegen. és maszek dolgom, hogy nekem nem is tetszik.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
az alsónak a hűtőmaszkja nagyon tetszik. de úgy amúgy továbbra is teljesen stílusidegen ez a land cruiseresítés egy kombinak. van a családban land cruiser, ezek a szegény kis outbackek állatira röhejesen festenének mellette (kb. mintha én felöltöznék arnold schwarzinak)
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
gyertyára is gondoltam (nálad hány hengerre adta ki a hibát és hány gyertyát cseréltél?). kiderül, remélem hamar, mert így nem akarom használni, addig viszont nincs kocsim
aksiból eldöntöttem, hogy a 63 ah/600a körüliekből választok, ezt. még keresek rá valami jobbfajta kedvezményt. remélem a generátorral nincs gond, az már nem olcsó buli.
[ Szerkesztve ]
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
na, megvan...
- ABS fail code: C0042, C0071
- TCU fail code: P----
- EGI fail code: P0302, P0304, P0306, P0000szerk: hmmmm... lehet, hogy aksigond (is)? picit gyengének éreztem már amúgy is, most megy ugye a hegyekben volt. a kormányszög-szenzor vagy hogyhíjjákmagyarul meg gyanús akkor, hogy a gödör miatt jöhetett elő. viszont a cylinder misfire miatt aggódom, az vészjóslóan hangzik...
aksit asszem mindenképp veszek, már picit nehezebben indult az utóbbi időben érzésre amúgy is. mit ajánlotok a kocsiba? (bosch-t bottal sem!!) milyen széles fér bele maximum szerintetek? (ha jól látom, Jorus vartája 242 mm széles. az a max, ez már sok?)
[ Szerkesztve ]
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
hmm, kösz, ezt nem tudtam. ha jól értem, a km számlálót kell nyomkodni, ugye, és nem a navi képernyőjénél lévő gombokat? (kontaktos a navim, sosem működött, még nem foglalkoztam vele, mert úgy sem használom)
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest