Új hozzászólás Aktív témák
-
normal
tag
Ezzel a modpackkal játszunk, tetszik?
https://youtu.be/stqA8qnDwpA?list=PLImarbG8ttsKktDT2Zkd4z1FdSiCDKmFX
-
Sziasztok!
Neten keresztül lehetne "LAN" -ozni valakivel? Elég gyengén játszom, és utálom a rusht, hosszabb, kidolgozottabb játékmenetesek érdekelnének. (Írj privátot!)
A Starcraft 2 mellett ez a kedvenc RTS-em. Sajnos a támogatása finoman szólva gyengus, tisztelt kivétel a FAF. Pár éve próbáltam a kliensüket, de multiban max. 4-8 perc alatt mindig lenyomtak. Most nekifogtam egy pályát is csinálni, elég lamer vagyok, szívtam is vele, de végül is olyan lett, amilyennek terveztem. A domborzatot az Autodesk Softimage-el, Az AI segítő pontokat a Marker Editorral készítettem, A textúrát (mind az összes 1 darabot) a SC Editorral illesztettem. Ezek a videók segítettek a készítésben:
Softimage
MarkerEditor81x81-es pálya, két játékos, bőven van mass, (22/játékos) díszítő elemeket (fák, sziklák, roncsok) nem használtam, a kisebb gépigény miatt. Igyekeztem kedvezni a hátbatámadós taktikáknak, a mass lelőhelyek vízről is támadhatóak, stb. Olyan pályát akartam, ami kihasználja a 81x81-es területet, legalább szárazföldön, de csak 2 személyes. Még sose készítettem pályát ezért kritikákat szívesen fogadok, építő jellegűeket.
LAN vki?
-
butch3r
senior tag
Hát részben igazad van, de a mobil egységek mindig jobbak védekezésre mint a satikus védelem. Persze, idővel körbe lehet építeni de azon is át lehet jutni (pl 6 aeon sacu teleport majd instabuild egy GC-t). Meg kell a hátország de az 1 normál meccs alatt szépen a harc intenzitásával párhuzamosan skálázódik felfelé (Ezért van, hogy 2 ugyan oylan képességű játékos közül általában az nyer aki többet reclaimel)
Én azt preferálom ha olyan 4-5 perctől már mindkét fél támadgat és próbál minél több területet és reclaimet szerezni.
Ez például egy baromi jó meccs volt (még akkor is ha veszítettünk a végén)
[link]Szóval ez izlések és pofonok
, én maradok a 40-60percces aggresszív nem turtle mecseknél.
-
normal
tag
Hejj!
Örülök egy kis filozofálásnak.
Érveim:
Valóságos csatákban is létezik bázis, olyan hátország amit meg kell védeni, és igen nehéz bevenni - ezek általában olyan raktárak, gyárak, ütegek, silók, amit a valóságban is védeni kell.
Ehhez képest (először a Starcraftban) azt tapasztaltam, hogy a bolond épít nagy bázist, told az egységeket, mert jön az ellenség.
Az épületek óriási hátránya, hogy nem tudnak mozogni (kivéve az Aeon néhány épülete teleportálással), logikusnak tűnik előnyösebb tulajdonságokat adni nekik.
Nekem hiányzik a lan-party hangulat, amikor egy játék esemény, és nem "csak leülök egy gyors meccsre a haverokkal". Mellesleg emlékeztek, miket vizionáltunk, ha jobb netkapcsolatunk lesz majd?
Van olyan térkép - tényleg óriási - ami a Földglóbuszunk térképe kiterítve. Ezen ki lehetne használni a játék valós stratégiai lehetőségeit. Persze, jó lenne egy mod, ami tud menteni játék közben.Átadom a billentyűzetet neked.
-
normal
tag
Jaja, nézegettem a FaF-ot, logikus, precíz, balanszolt multira kihegyezett. Sok dologban a sakkhoz áll közel.
De simán IP-hez csatlakozva is lehet játszani, a FaF nem szükséges.A FA7 pedig inkább sokoldalú, változatos, és látványos, tartós, megvédhető erősítményekre épít.
Ügyes egységpozícionálással hamar leverhető volt bármilyen gondosan elkészített struktúra.
A modpackban az öreg egységek, így épületek is magas tapasztalati szinten állnak, a rush stratégia így tényleg csak a játék elején használható.A rush "módszer" gyengítése remélem nem gond, szerintem béna taktika 500 egyforma egységgel megindulni, különösen a Forgedben.
Úgy látom a link már nem él, de ha érdeklődtök, frissíthetem.
-
normal
tag
Nahh a leírást is megtaláltam.
-
normal
tag
Van egy 2 éven át tesztelt pakkunk hozzá, és egy hack, ami kiveszi a szoftveres lassítás-korlátozást.
Egy rakás mod bekerült, kiszórtuk a fölösleges egységeket, csináltunk pár hiányzót, és a fajokat különbözőbbé tettük:
Terran - páncél, ágyúk, atom, műholdak
Aeon - precíz, lebeg, teleportál
Cybran - információs hadviselés, lézermegoldások, gyors, gyengébb
Seraphim - kevés egység, effektív, drága, feltámasztásÉn benne lennék pár multiban.
-
butch3r
senior tag
Van más is aki innen PH-ról még játszik a játékkal, leginkább multira, faf-ra gondolok?
-
normal
tag
válasz
picurdied1 #747 üzenetére
Ilyenkor a megoldást is írd már le, tele a tokom az ilyen válaszokkal.
-
Chiller
őstag
válasz
picurdied1 #744 üzenetére
Nem sokat segítettem
Sajnos nekem mindig is eredeti verzió volt (előrendelés powa), így tényleg fogalmam sincs, hogy a virágboltoson megy-e a CM.
-
Chiller
őstag
válasz
picurdied1 #742 üzenetére
Ja ha nem eredeti, akkor ne is várd, hogy menjen... ki tudja mit mókolt át az exében a crack, ami nem tetszhet a CM-nek.
Amúgy pár dollárért be lehet szerezni a gold verziót...
Sőt volt 1 dolláros bundleben is vagy 3x.
-
Chiller
őstag
válasz
picurdied1 #740 üzenetére
Hm. Win7 x64-en nálam teljesen jól működik.
Az elérési utat jól adtad meg? Time delayt engedélyezted?
Esetleg még azt próbálhatod meg, hogy a CM-et átállítod XP sp3 kompatibilitási módba.Gondolom eredeti példányról van szó. Steames vagy dobozos?
-
Chiller
őstag
válasz
picurdied1 #738 üzenetére
Hát az érdekes. Milyen oprendszeren futtatod és milyen VGA van az FX mellett?
szerk: Adatlapot érdemes kitölteni a profilodban.
-
Chiller
őstag
válasz
picurdied1 #736 üzenetére
Szia.
Pedig működnie kellene. Indítás előtt elindítod a maximizert (supcom.exe vagy forgedalliance.exe a programban ki kell választani). Próbáld rendszergazdai módban futtatni. Legutolsó patch fent van?
Más ötletem így gyorsba nincsen.
-
Chiller
őstag
válasz
picurdied1 #734 üzenetére
-
picurdied1
csendes tag
Hali!
Annyi gondom van,hogy a játkk csak egy magot használ ki teljesen,hogy tudnám megoldani azt,hogy a többi magot is használja?
Amd Fx6300 procim van. -
Chrys_
addikt
Ennek igazából CPU-erő kell, bár nem ismerem VGA-oldalról a követelményeit. Mindjárt utána is nézek
Azért kérdezem, mert az Intel 3000-s grafikája kevés hozzá, szaggat rendesen (Samsung Slate-PC). Ha cserélek hordozható gépet, akkor olyant választanék, ami képes jól futtatni ezt a játékot.Meg is van: [link]
Már csak az a kérdés, hogy van-e ilyen teljesítményű IGP
-
Chrys_
addikt
Létezik olyan processzor, ami IGP-vel képes jól futtatni ezt a játékot?
-
Chiller
őstag
Elég sok (MP) pályát csináltam már, meg most éppen van "némi" szabadidőm is, aztán elterveztem hogy csinálok egy seraphim SP kampányt, a storyline meg "walkthrough" már kész is van, csak addig nem akarok mélyebben belefogni, amíg nem tudok pár dolgot biztosra.
Elsősorban kellene az, hogy meg tudjak nyitni (akár csak olvasásra) FA kampány pályákat, aztán hogy hogyan lehet beilleszteni (akár több részletben is, elvégre az alap FA csak 6 pályából áll) campaign pályákat a campaignba, de a többi az kb mindenestől menne
15 pályás kampányról lenne szó, szóval nem kis dolog
-
normal
tag
Én ami keveset mapoztam, az mindig betöltöttem egy alap sc pályát, és kicsit átrendeztem a domborzatot.
Inkább béna óriásmodpack összeállításával foglalkoztam, amikor kijött az SC2 óriási csalódásomra.Játszottunk vele kb 1 évet, addig finomhangoltuk, kiszedtük a fölös egységeket, és beraktunk pár szükségeset, nomeg mindegyik frakció kapott egy különlegesebb alaphangulatot.
Terran - nagy tűzerő, nagy páncél, lassú, "brutális"
Aeon - pontos tűzerő, gyenge, gyors, teleport
Cybran - gyors, gyenge, álcázás
Seraphim - nagyképű, kevés, de tartós egység, ellenfél felélesztése -
Chiller
őstag
Persze. Nem sikerült.
Amit próbáltam (sikertelenül):
- bemásolni a supreme commander mappába
- csak az .scmap fájlt megnyitni ("szűz" *_scenario.lua, *_save.lua, *_script.lua fájlokkal)
- új pályát csinálni "use existing map" metódussal és így betölteni a FA pályát
- hazardx unofficial mapeditorjába betölteniKözben egyébként egyre mélyebbre nyomulok a kódfejtésbe (Field of Isis pályából ugye van alapváltozat és FA-változat is, ebből a FA változatot nem eszi meg semmilyen pályaszerkesztő, holott a két fájl között kb. max 100-200 KB különbség van csak!), kiderült hogy több DXT5 tömörítésű .dds fájl is van az .scmap fájlban, szóval még küzdök keményen
-
Chiller
őstag
Na hátha. Pro hardkóderek, hexa editor masterek, visszafejtők, és elsősorban időmilliomosok segítségét kérem. (Illetve időt azt én is rászántam, csak nem találtam a hibát.) Próbálok rájönni, hogy mi lehet az az alapvető különbség, ami miatt nem eszi meg a hivatalos mapeditor a kiegészítő pályáit.
Adva van két .scmap fájl. Az egyiket meg tudom nyitni pályaszerkesztővel (X1MP0.scmap), a másikat nem (X1MP_006.scmap). Mivel a két cucc struktúrája nagyjából ugyanaz, ezért próbáltam megtalálni hexa editorral, notepad+al, hogy mi lehet a gond (azaz: a két fájl között a különbség), de nem jutottam sikerre.
A fájl egyébként több fájlból áll össze tippre:
- van benne tuti egy 513x513-as, 1channel, 16bit, IBM PC RAW heightmap
- van benne (elvileg) egy .dds file (ami fixen 5 "színből/rétegből" van kikeverve) VAGY valami más hasonló képfájl (?) ami 5 rétegből áll
- ezeken kívül extra szívatásként persze vannak benne némi egyéb konfig cuccok (water level, skycube, lightning, stb)
- pálya "díszítők" (decals és props) linkek + pozíciók, ezek annyira nem kellenek. Persze ha ki lehet ezeket is fejteni, az lenne a tuti.Nekem már az is elég lenne, ha szét lehetne szedni, de leginkább a .dds file kellene, és főleg úgy, hogy át lehessen tenni pl a másik pályába.
Ilyen copypaste megoldások nem működtek. Próbáltam kitörölni/átírni is a látszólag egyszerű dolgokat (pl a végén található props cuccokat, elvégre azok csak díszítőelemek, anélkül is el kéne indulnia), de corrupted filet ír betöltéskor. Próbáltam megetetni tömörítőkkel is, nem sok sikerrel. Gondolom valami konténerbe vannak a cuccok, és azért ír corrupted filet, ha beleszerkesztek, de nem találtam meg, hogy mi lehet az.A fájlok linkje
Lehet nem pontos a fogalmazás, ha kérdés van, megpróbálok válaszolni. Az is elég, ha valaki megmondja, hogy hülyeség, amit gondolok, és ez nem így megy -
Chiller
őstag
1 dollár az alapjáték és a kieg a Humblin, még 6 napig.
-
Chrys_
addikt
válasz
Mr.Csizmás #721 üzenetére
Még nem vittem végig a campaign módot
Mostanában csak a survival megy, 5th dimension, 64-s nehézségi fokonTegnap hostoltam egy noNuke servert tesztelésre, sajnos jobb oldalon betörtek az experimentalok, nem volt toppon a gamer azon a helyen.
-
Mr.Csizmás
titán
ujra elkezdtem...vagyis folytatom
UEF SC6 map....tavaly ez akasztott ki.
-
normal
tag
Ismerem a BlackOpst, benne is van a modpackunkban.
AlienNationsTransportMod\
AlsComboPack\
AutoTML\
BlackopsACUs\
BlackOpsAR\
BlackopsBACUs\
BlackOpsEXUnits\
BlackopsNavalBalance\
BlackopsSupport\
BlackOpsUnleashed\
Cliff Hanger Extreme\
LDParagon\
LDUnitcap\
Legion\
metal_maps\
Normalius\
powerslave-hydrocarbons\
powerslave-storage\
SupremeShields\
T3Engineeringstations\
TerraFormer\
TVg_V4.86\
WaterWorld\
xp mod v1 Alpha 10\ -
Chrys_
addikt
Nem artilleryvel, hanem az experimental-k, amikor szinte már csak ezzel támad a gép. A játékot nem veszítjük el, de 1-2 ilyen egység elveszhet, ah nem figyelek rájuk. A járőrözés jó ötlet, de kiléphetnek a pajzs alól, amikor egymást kerülik.
Eben a módban egyébként az atom a nyerő -
normal
tag
Járőröztesd őket a védvonal mögött.
Ha jön az ellen, kimennek, de nem annyira.Mivel szedik le őket?
Artillery ellen jó a pajzs, ha ráállítasz 3-4 segédépítő-tornyot.UEF-fel általában Csillagrombolókat lógatok a védvonal mögé, a fő lézereik baromi messzire lőnek.
Infó: lásd http://www.youtube.com/playlist?list=PLImarbG8ttsKktDT2Zkd4z1FdSiCDKmFX
-
Chrys_
addikt
FAF-n survival pályán blackops moddal UEF-ként Goliath MKII-ket állítottam az elsődleges védvonal elé. Amikor a gép Colossus-okat küld, akkor ezek a hülyék megindulnak előre parancs nélkül. Persze ha kimennek, akkor legyalulják őket...
-
normal
tag
Nos Uraim!
Felpakoltam egy videót, ahol megmutogatok 2 fajt, és egy adag játékmenetet.
Csak zene van alatta, a kurzort mogatom úgy, hogy sok infót kiírjan.
Ha érdekel valami, nyomj egy pause-t.Két részletben van fent, sajnos pause helyett stopot nyomtam:
http://youtu.be/6nMFO_E7FDY
-
normal
tag
Találtam egy videót!
Konkrétan két gép ellen két emberként csapatban, assassinationt játszottunk.
Cybran - Seraphim human
és human+aeon gépnekSzéjjelnukeolt és -ágyúzott minket, miközben ufókat dobált a fejünkre, és óriásrobotok másztak ki a partjainkon.
Szerencsére lopakodós cybranként több bázist is építettem, a haver pedig egy fél nukeot kapott be a commanderébe, mielőtt tenger alá teleportált volna. De túlélte, mivel Ő főleg a commander-moduljait maxolta ki.
Próbált építkezni, de mindig rátaláltak, így a parancsnoki egységével elkezdte a határaikat zaklatni, így mindig ő volt a fő célpont, tudtam építeni, mert őt próbálták kinyírni, hullottak a nuke-ok.
Közben a hátországból küldtem neki a hadtápot.Végül 30. szinten (kb 3/4 óra játék) már tényleg utálta, hogy semmit sem tud építeni, és bár már küldtem neki az egységeket, elindult mérgesen, hogy beugráljon egy nagy ágyú és szatellit csomópontjukba.
Ez történt, sajnos akad.
http://www.xfire.com/videos/4cda6c -
Terminator17
senior tag
válasz
Hedgehanter #712 üzenetére
zsíros
-
Hedgehanter
őstag
válasz
Terminator17 #711 üzenetére
Online lehetoseg jatszani emberekkel... Installalod csinalsz egy accountot es vannak fennt 5-800 mindig lehet tolni egymas ellen..
-
Terminator17
senior tag
válasz
Hedgehanter #709 üzenetére
ez mi ?
normal : én egyenlőre még az alapjátékot szeretném megismerni aztán utána jöhet a mod -
normal
tag
válasz
Terminator17 #708 üzenetére
Nagyon szívesen, de csakis a modolt verzióval.
-
Hedgehanter
őstag
válasz
Terminator17 #708 üzenetére
Tolsd le es ott vannak sokan...
-
Terminator17
senior tag
valaki nem akar velem egyet lanozni? eddig csak gép ellen játszottam, nem vagyok túl erős ellen de azért túl gyönge se
-
normal
tag
Jah, végtelen szint a Total Veterancynak köszönhetően.
Ez itt egy korábbi verzió leírása, de elég részletes:
http://www.xfire.com/blog/normal72/2118952
Legalul a linkek a képekre és videókra.
-
Terminator17
senior tag
válasz
Hedgehanter #705 üzenetére
de k.rva jól is néz ki.
-
Hedgehanter
őstag
válasz
Terminator17 #704 üzenetére
Az arnyek rengeteget eszik..
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Terminator17 #702 üzenetére
tess. bár core maximizernek hívják
.
graf: nem szereti a három kijelzőt nem eyefinityben, szóval extendedben szoktam játszani 2x1080pben. AA talán minimális van rajta, minden más maxon.
fpst nem szoktam nézni, de érzésre okés kampány alatt. skirmisht rég játszottam, de érzésre az i5-760 már ott is elég volt. bár 40x40kmen 7 AIval és 3000+egységgel lehet, hogy gyakorlatilag bármi betérdelne alatta.
-
Huma
addikt
válasz
proci985 #700 üzenetére
FA-t csak UEF-el nyomtam végig és a nagyját artilleryvel intéztem el meg gunshippel. No meg előrenyomuló fatboyokkal.
A játékot amúgy hardon játszottam végig. Az alapjátékban elkezdtem UEF-el normalon aztán a másik két frakcióval már hardon nyomtam végig. A FA-ban pedig folytattam ezen jó szokásomat.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Xiaomi Redmi 9AT 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Amazon Echo Studio / Vadonat Új / Számlával / 12 hónap jótállással
- BESZÁMÍTÁS! 500GB Samsung 980 NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest