Új hozzászólás Aktív témák
-
Jazz
veterán
Hedgehanter: Nem Cheater Ai-k. az a következő fokozat lesz.
Aki Red Alert 2-ön meg Star Craft-on nőtt fel, annak a supreme nem okozhat gondot.
Amúgy semmi extrát nem csinálok csak alkalmazkodom a pályához:
- Mivel nagy, ezért nem tud le rush-olni. Ezt kihasználva az elején mindent a minél gyorsabb nyersanyag szerzésre helyezek, nem pazarlok katonai egységbe nyersanyagot (míg ő tech 1-es vackokba pazarolja a "pénzét"), így később sokkal nagyobb előnyöm lesz. 100% ideálisan kell bányászni építkezni, 1 sec üresjárat sem lehet (nincs elég nyersanyag vagy energia).
- Építkezési sorrend: 1 mass extractor, 1 légi gyár, 6 power plant, aztán commander sorban megy végig az összes mass extractoron, közben lejött tech 1 engineer, az gyárt még power plant-et, megy a többi mass extractorra minél hamarabb befejezni, eddigre már tech 3 vagyok, tech 3 mérnök legyárt....és ennyi. Innen meg is lehet nyerni de annak semmi értelme, inkább elhúzom és szórakozok
Ja és Tech1- 2- őt simán átugrom, kapsából tech3-al kezdek, amiből elég csak 1 egység. Minimális légvédelem kell, a többit megoldja a commander (ami a védelmet illeti az elején).De nyilván más ha cheater adaptive, vagy rush ellen játszasz. De az már SC szintű őrült kattintgatás, tökéletes időzítés és nagy sebesség...az meg már munka. Nem játék.
Na majd megrpóbálok küldeni replayt cheater Ai rush vagy tech vagy adaptive ellen. Elég nehéz lesz mentés nélkül. Ja meg a ködöt kikapcsolom. Nem szórakozok azzal hogy röpködöm meg lesegetem mit csinál mikor jön. CPU úgy is tudja mit csinálok, így legalább fairplay-ebb valamennyire -
EkSYS
senior tag
megis lesz itt kihivas
ha mentesz, ugrik a replay, bar bevallom kell hozza nem keves kitartas is.
ha lesz a freemail-re kuldheted nyugodtan
de ha a nagy palyan neked 3 computer nem okoz problemat akkor valoban nem jatszhatsz rosszul.
Valami kis tipp mit mikor csinalsz, epitesz, ersz el, mire torekedsz...kezdo bajtarsaknak?
udv
b -
EkSYS
senior tag
Helo!
De ugy 3 ellened, hogy ok nem tamadjak egymast?
Azert egy nagy palyan, en talaltam benne kihivast
Van egy replay-em is. Bar ezek ugye akkor elnek ha csak nem mented ki a jatekot.
Most a "kek szem" palyan toltam le 3 normal AI-t (ok egyutt ellenem)
Azert vannak benne nehez pontok
Ha van replay-od kuldhetnel
udv
b -
Jazz
veterán
Abszolút. Erről írtam, ezt nyomom, pont a csillag alakún 81*81. Bár nekem annyira lassú és szaggat a játék hogy már-már körökre osztott stratégiai szinten meg tudok tervezni minden egyes mozdulatot, így időkiesés nélkül történik minden, mintha CPU lennék
3 különöző faj ellenem, tech. Játék inkább csak poén mert semmi kihívás. Jó, volt hogy beesett az atom, akkor nyilván visszatöltöttem egy régebbi állást, de ez mind.
Talán ha kinyírom az összes tech1-es mérnökét, épületeit, akkor talán nem erőlteti a bázisom felé a tech1-es medium tankjait. Elég idegesítő hogy az ultra bázis experience ellen ilyen sz*rokat küld. De a légi meg a hajó mindig tech 3. Földi meg mindig tech 1, nagyon ritkán tech 3, és amit csak lehet experience nagy csúnya gépek. (kiváló nyersanyag forrás nekem)
Most azzal szórakozok hogy próbálom elfogni a tech3-as mérnökeit, így megépíthetem 4 kül. faj egységeit...experiance-ekről nem is beszélve. -
EkSYS
senior tag
Hello !
Nekem a volt mar fagyas is meg olyan hogy fagyi, nyomsz ESC-t es hello windows van
Bar en arra tippelek, mivel csak a 81x81 palyan csinalja ( a csillag alakun) hogy ott valami gebasz van. Szerintem keves lehet neki a RAM vagy valami mas, ha az en gepemen nem megy akkor semmin sem.
Masik hogy igen vannak olyanok amikor egy pillantra mindenki FREEZE es utanna nehany masodperc mulva elindul.
Bar nekem sose volt olyan hogy egysegek eltuntek volna. az valami rossz verzio lehet!Ugy jatszik valki hogy skirmish es 2-3 (rush, turtle tech stb.)an osszefognak ellened (tehat egymas ellen nem csak mindenki teged gyepal)?
Meghallgatnam a tapasztalatokat -
Jazz
veterán
válasz
Hedgehanter #492 üzenetére
Akkor ugrik vissza ha felengedem a space-t. És ebben a módban életjelek sem láthatók se semmik. Úgy néz ki mintha csak egy ilyen szabadnézelődésre lett volna csak kitalálva. De úgy is mindegy, hiszen hiába nézném a tájat 30°-ban semmivel sem látsz többet mint a majdnem felülnézetes előre meghatározott "zoomolok-görgetek" útvonlalon. Mindegy, jó ez így.
-
Jazz
veterán
válasz
Hedgehanter #489 üzenetére
Valóban. Space és simán egér mozgatás, de csak olyan közel működik ahol már eltűntek az egységet jelző ikonok, azaz 3D. És ott sem tartósan, csak körbenézésre, amint elengeded visszaugrik.
Olyan hogy horizont nincs is, és ugyan úgy 20 egységet látsz egyszerre. De jó ez így különben egy grafikus munkaállomás is kevés lenne.
-
Jazz
veterán
válasz
Hedgehanter #489 üzenetére
Meg a vid kari is de nagyon. Nem shaderre találták ki. "Shader Egységek száma: 2" Mai kártyák: "Shader Processzorok száma: 200" XD
Kipróbálom, de kétlem hogy menni fog. :/ Szóval lehet akár olyat is hogy rázoomolsz az egységre, majd majdnem vízszintesen előre nézel a horizontra? Na ezt kipróbálom...
-
Hedgehanter
őstag
Menj GPGnet-re pelpeccsel rendesen...
nalam 1000-es limittel setonon 8-an tele egyseggel sem volt gaz futtatni valami nalad nem jo...
ctrl-c vagy alt-c-vel vagy space-c nem tudom de van olyan lehet a nezetet szabadra allitani es azt csinasz amit akarsz...
szerk. ja most nezem a procid az a gyenge...
-
Jazz
veterán
válasz
dangerzone #484 üzenetére
Üdv!
Nem rég találtam rá a game-re. Egész jó, de merült fel pár kérdés, meg megosztanék néhány tapasztalatot is:
1.: Nekem is szaggat, de az a shader miatt van. Maradéktalanul sajna nem lehet kikapcsolni (fidelity - low) az még mindig shader 1.0. Az egész játék shaderből lett összerakva, és elég gyatrán is néz ki anélkül. :/
Gyakran csinál olyat is (játék vége fele, sok egység) hogy simán menne 20-30 fps-el, de úgy 2mp-enként beszaggat. Fraps mutatja is hogy 20, de még is 2mp-enként meg-meg akad a folyamatosság egy pillanatra.
2.: 500-as egység limittel 3 enemy ellen 2Gb ram-ot foglal. Ezt a pályát már 4 napja tolom, mikor is arra lettem figyelmes hogy eltűnt a merevlemezemről a hely. Felkutattam: Doc. and settings-ben a suprame mentései: 10GbEgy mentés 300Mb. Most már tudom miért tart ilyen sokáig a save game.
3.: Nektek is előfordult, hogy nem lehetett mozgatni ez egységeket vagy fél percig?
Minden működik, csak mozgatni nem tudod őket, állnak, vagy azt csinálják amit előtte és nem módosítanak.
Sokszor bug-os. 50 Gunship-et össze-vissza pakoltam a carrier-ekbe, mikor is eltűntek. Maradt 4.
4.: Verzió: 1.5.3596. Neten mindenféle össze-vissza verziók vannak, rendszertelen jelöléssel. Van olyan amit simán pl. v.3233 jelöléssel van, vagy beta 3.0v, az én verziómhoz közelit csak egy újabbat találtam, 1.5.3599. Ez ennyit is változtat? négy százezred??
5.: Kamera rendeszer ál-forgatható, fix útvonalú. Gondolom így oldották meg a 8000 egységes játékot. Normál nézetben mindig csak egy töredékét láthatod az akciónak. Szép is lenne ha szabad 3D-s lenne, és ott úgy és oda forgatod ahova csak akarod. Pl. Horizontra nézve, távolsági köd nélkül.
Vagy csak én vagyok béna és lehet azt rendesen forgatni? (nem a del insert gombokra gondolok ami függőleges tengely körül körbeforgat...lol)EK: Ki. De nem fagyás, inkább csak simán kidob a win-be egy error üzenettel.
-
EkSYS
senior tag
Hello!
Valakinel elofordult mar hogy kifagy a jatek? Elsosorban nagy palyakon?
Nalam elofordul, pedig minden tuti a gepben, mennie kene -
Hedgehanter
őstag
válasz
dangerzone #484 üzenetére
Nalam sehogy sem szaggat.. Meg amikor E4500 volt 3.1Ghz-en sem szaggatott sosem egy nVidia 8600 gts-sel...
-
dangerzone
addikt
válasz
dangerzone #483 üzenetére
Szóval ha majd valaki esetleg erre vetődne, annak megköszönném ha megosztaná velem a tapasztalatait, hogy nála mennyire szaggat a játék. Nálam kb akkor kezd el, ha 300 egységem van, és sok abból közel egymáshoz. Példának okáért most volt 70 ostromrobotom, 35 fps-em volt, de ha kijelöltem őket, leesett 10-re. Megnéztem a proci, meg a memóriahasználatot, hááát...érdekes. Mivel 30%-ban használta a procit, a memóriából meg 600 megát fogyasztott, ami nem sok, tekintve hogy 64 bites oprendszerem van, 4 giga rammal felvértezve.
-
dangerzone
addikt
Azt bírom, hogy szaggat a gépemen...
-
Brundle
csendes tag
válasz
TGArtist #481 üzenetére
Én 2 éve folyamatosan nyomom multiba,egész jó helyen vagyok a ladderen is ,ha szeretnél játszani gyere fel a gpg netre
Ha jó játékosokkal akarsz játszani ott van elég..magyar klán is van ,de nem sok magyar játszik az igaz,de van egy kettő akik elég komolyan.Ez egy nagyon összetett game ,és az ezredik meccs után is tanul vmit az ember,ez benne a jó.
-
TGArtist
tag
-
proci985
MODERÁTOR
jólvan, akkor vágom.
tech3hoz átlagosan 23-37 perc kell pályától és ellenfél agresszivitásától függően. ugye alapvetően bejátszik, hogy az ellenfeles bázis milyen messze van (elér e a tech2 missile launcher/artirelly ill mennyire kell nyomni a légvédelmet), mennyi mass áll rendelkezésre, hány fronton és mennyire áll a bál (shardson -81x81es tengeri pálya- pl nyugi van 25 percig, strip mineon 10 perc után már általában 3-4 színtéren 5 irányból megy a móka, seton meg nagyon stílusfüggő, de 20 percen belül garantáltan áll a bál addig, amíg nincs a kontinensen teljes ground controlod 30-40 repülővel, hogy véletlenül se tudjon az ellenfél csúnyaságokat művelni). meg van egy 6fős zölderdős 10x10es pálya, na az mármár starcraft/generals meccseket idéz fel (ki tud gyorsabban kattintani) mindig bennem főleg double income moddal... ott szokott konkrétan előbb t3mas tankom lenni, mint t3 engineerem. csak itt 25perc alatt nem nyerni, hanem t3mat elérni akarsz, lehetőleg 4 frontot tartva 35%os ground control mellett (1vs3ban az is jó eredmény).
-
proci985
MODERÁTOR
vargas az a pici 5x5ös vagy 10x10es 1vs1 pálya a vörös bolygón?
ezek szerint teljesen más stílusban játszunk
. én turtle/ultra turtle/turtle-streamroller kombóval szoktam menni... ground control, saját terület durva védése, többi területet esetleg piszkáltom az első 45 percben (pályától függő az optimális terület... pl Setons Clutchban lazán bevédem a pálya egyik felét egyedül). rusholni és microzni ugyan tudok (Generalsnál toltam anno aktívan
), gerilláskodni szintén (na ezt szoktam néha itt is nehéztüzérség ellen), de alapvetően Supcom szerintem a kiépülésről szól... és a totális háborúról.
igazából az uralás relatív: ha van elég erőforrásom, és az ellenfél nem tud áttörni, akkor nincs miről beszélni. támad? támadhat, úgyse jut át. 60-80 perc környékén általában már épül megsemmisítő osztagom, csak akkor még a bázis környékén ólálkodik/védekezik. az, hogy 6-12 bogárig nem megyek ki a bázisról, az más kérdés;>
a Seraphim bombázók azért elég könnyen hullanak. bázis előtt eléggé problémás leszedni őket, de baromi nagy a fordulóterületük, és ha speciel a bázis fölött fordulnak... sokat kell velük makrózni. látam már olyan bázist, ahova 5 awhassát kellett beküldenem egyszerre, hogy át tudjam ütni az ellenfél pajzsait.
15 perc sajnos kell. főleg, ha 80percig nem nukeoltad őket, és van kettőnél több védelme. és a központot célzod. egéybéként tényleg nem
80 perc előtt meg eléggé nehéz felhúzni, figyelembe véve a brutális nyersanyagéhségét (meg a 7200energy/SACU se gyenge), amíg felhúzod.
a mavor egész pontos, a scarab lő nagy szórással;>
milyen sablonok?
egyébként valamikor egy meccs? vagy át tudsz tolni egy replayt? kíváncsi vagyok, hogy milyen taktikával játszol, lévén úgy néz ki, hogy teljesen ellentétes oldaláról állunk neki a problémáknak.
-
EkSYS
senior tag
válasz
proci985 #475 üzenetére
hi!
varga pass-on probaltad mar skirmishben egy adaptive ellen?
kellemesen el lehet tolteni vele az idot, szerintem barkinek okozhat meglepetest
amugy 1x sikerult egy alx-et ugy megfognom hogy rogton az elejen osszeakasztotta a commanderem a bajszat az ovevel. utanna nem volt olyan nagy az arca.
bar van par erdekes replay-om
mondjuk az hozzatennem az irasodhoz hogy taktikai szempontbol ha jatek kezdetetol kb 1 ora 1ora 20 mulva meg nem te uralod a jatekot akkor mar eleg keves eselyed van, mondjuk tobb ai ellen akik team-ben nyomjak ellened.
A vedekezesrol annyit hogy szerintem a legeslegjobb vedekezes a folyamatos tamadas, ha egyszeruen nem hagyod hogy eljussanak a bazisodig akkor nem kell t3-as torony, ami nem olcso.
Seraphim-rol: szerintem a hulye bombazojukkal konnyeden el lehet donteni a jatekot. gyorsan megepul es nem is draga kb 20 perc alatt akar 2-3 at meg lehet epiteni amivel egyszerre tobb heyen tudsz tamadni. S ha az ellenfelnek nincs 30 sam-je grouppolva, meg 20 vadaszgepe es komoly pajzsvedelme, akkor ennyi volt. de ha van akkor meg nem a fo bazist tamad es akkor is visszaveszAz atomjukkal kapcsolatban egyetertek, kiveve hogy nem kell 15 perc
. plane ha tobben vannak ellened es 4-6db strategic missile defense nem tud olyan gyorsan ellenraketat termelni ahogy azok haverjai jonnek.
Mavor: nem tudom milyen szorasrol beszelsz, nekem a 80x80-on is kepes 2.-3.ra eltalalni egy generatort is, mondjuk 1x epitettem 7 mavort (vmi nagy palyan) aiyx ezt mar nem birta
azt nem tudod veletlenul hogy a sablonokat hogy kell hasznalni? meg nem probalkoztam vele eleget -
proci985
MODERÁTOR
hm, én még Cybriannal is tudok turtlet játszani, pedig az a pajzsok eszméletlen mikroigénye miatt para
nem csak t3 védelmet kell építeni, az a trükk. pl UEFnél is a T2-T3 point def ( esetleg meghagyva a T1et) sokkal jobban megfog mindent, mint a szimpla T3. és úgy kell pajzsozni, hogy egymást is fedjék kettesével, és ha valamelyik kiesne, a mellette lévő kettő még védjen mindent. másik trükk, hogy be kell dobni pár t3mas egységet (brick, siege assault bot, heavy artirelly, sniperbot;>) a pajzsok alá védekezni, és mindjárt nehezebb dolga lesz az ellenfélnek áttörésnél. és persze a hecc kedvéért pár stratégiai rakétavető.
mivel t3mas aeon védelemről beszéltek gondolom nálatok is fent van a unit pack... ott nem 30, hanem 40 percet kell turtlevel túlélni, addigra már minimum egy experimental is lesz a védelemben, onnantól meg nem annyira egyszerű már szétkapni. persze, egy Basilisk mindig és mindennel szopás, de azt pillanatok alatt szét lehet kapni nehézbombázókkal/rakétákkal, ha nincsen mellette védelem rendesen. és ha az ellenfél basiliskot tud építeni, akkor mire az kész, addigra már neked is lesz elég egységed a visszavágásra.
a t3 rapid fire artilerry onnantól valós opció, hogy van experimental resorce generatorod, mert egy darabot még percekig vissza lehet tartani. ami pont elég idő ahhoz, hogy az ellenfél legyártson, és a tetejébe teleportáljon egy SACUt (és bumm, nem túl elegáns, de hatékony), fölévigyen egy bogarat (cybrian experimental gunship, de én csak bogárnak/sáskának hívom... 12-16 darab szó szerint sáskajárásként megy végül mindenen), egy aeon experimental aircraft carriert (evvel könnyebb öngyilkoshadműveletnél célozni), vészesetben pedig egy Awhassát. és 55 vagy 65 kmes határa van, tehát egy 40x40es pálya két sarkából már nem megy ez a taktika. ott már csak a Mavor/Scarab műxik, bár utóbbi olyankor már kb egy 5x5km sugarú területen fog szórni, szóval gyakorlatban sok sérülést bevédett terület ellen nem alkalmas kiosztani. az egyedüli problémás a cybrian ágyúja, annak csak 25-30kmes a hatótávja, viszont kit érdekel ilyen apróság, ha ott a bogár
alapvetően meg kell érteni, hogy melyik csapat mire jó. az UEF jó védelemben, jó ágyúzásban. a vízi haderejük viszont nagyon jó. báziselőretolásban közepesek, ha sikerül előrejuttatni a megfelelő pozícióhoz a Fatboyt úgy, hogy a légierő nem lövi szét, akkor jó, de nagy pályákon alapvetően ágyúzni és szatelitezni kell, vagy a fatboyt hajókkal kísérgetve a víz alatt célterületre vinni
mondjuk van t3mas transpotjuk is, de azt meg megint meg kell védeni a célterületig.
az aeon vízen nagyon jól terjeszkedik, teleport rakható SACUra, tehát vészesetben lehet ezzel is előremenni, az ufóik pedig elég gyorsak és masszívak ahhoz, hogy egy kisebb bázist lebontsanak. középtávig pedig ott van a hiperveszélyes rapid fire artirelly. felhúzol 2-3mat, és az ellenfél ha 5 percen belül nem talál ki valamit, valszeg szétszeded a bázisát. bázisvédelemre pedig ott a Sacred Assault Bot.
a cybrian terjeszkedés szempontjából megint csak felemás, ugyan ott vannak a megalitek, de baromi lassúak. cserébe legalább nem olyan könnyű szétbombázni őket, mint a fatboyokat. a monkeylordok bázisvédelemre és támadásra tökéletesek (bár nem bírják a nagy direkt tüzet sokáig), bár támadni csak óvatosan, a taktikai rakéták veszélyesek. az ágyújuk olcsó, de pici a hatótáva, a Scarab meg drága, és hiába lő el akármeddig, ha középtáv fölött kvázi használhatatlanul pontatlan (olyan 35 km körül még azért ha becélzod a bázis közepét, akkor általában el fogja találni).
a seraphim meg... közelre/védelemre ott az Assault Bot, középtávig van egy közepesen drága ágyú, ott vannak a nehézbombázók, terjeszkedni remekül tudnak (teleport, pajzs és rapid fabricator egyszerre rámegy sacura), a T3 sub hunterjeik szuperek, és végül ott a kísérleti rakétavető, amivel el lehet dönteni a meccset.. méghozzá rakétavédelem függvényében eléggé gyorsan (15 percnél tovább nagyon nem lehet bírni az áldását).
próbálgatni kell, gyakorolni, mondjuk a Forged Alliance misszióin Hardon, mire végigmész rajta ezen a fokozaton, addigra minden fontosabb dolgot ismerni fogsz.
Alyxhoz: egyszerűen 80x80 alatt egyedül nem lehet megállítani. 20 perc alatt általában már rakétát nyom az arcodba, valami eszméletlenül brutális. kikapcsolt rakétával mondjuk nem próbáltam, de egy szem alyx rondább, mint négy hard/3 hard az aipackból (ezeket pályától függően még 20x20on is lehet verni).
-
EkSYS
senior tag
Sziasztok !
ALX ellen nyomja vki?
-
KPepe
senior tag
Hát persze, mindent ki lehet szedni, de nekem az UEF aranyos kis forgócsövesei nagyon beváltak. Experimentalokat is leszedik - persze ha elegendő van belőlük, szigorúan pajzs alatt. Támogatás természetesen kell melléjük, mint minden máshoz is.
Nekem egyszerűen nem ment sera pd-kel, míg UEF-el sosem volt ilyen gondom, de szerintem csak én vagyok béna seraphimokkal. -
KPepe
senior tag
És hol találtál zegeket?Ez külön édekelene
Zegeket? Én zerget írtam. Úgy értem, ha sok kis szaros egységgel jönnek, akkor tuti megfektetik a sera pd-t, mert nagyon ritkán lő.
És a 30 T1-es unit hogy fekteti meg a T3-as UEF pd-t? Olyan lő távja van, mint a kisebb ágyúknak, és szétdarál mindent.
Persze nem 1 db-ot kell lerakni, hanem sokat, de én seraphimokkal úgy is megdöglöttem.
Meg még az oké, hogy nem a védelem az erősségük, de valahogy túl is kell élni az első pár félórát.
Mondjuk a hajóik elég komolyak. -
Kain
senior tag
Lopj másik fajtól engineert,és az egy lehetőség,vagy akko ne tornyokkal védekezz hanem sereggel,de a legjobb,ha te támadsz,és az ellenfelet készteted védekezésre.Amugy nincs semmi baj a Seraphim védelemmel,csak nem az az erőssége,mig mondjuk a UEF az elsősorban arra van gyúrva.
És hol találtál zegeket?Ez külön édekelene
Mellesleg a UEF T3 Point defense se olyan erős,30 T1 unital simán meg lehet vágni,csak ugye ha van mellette más,akko kicsit több kell,vagy magassabb szintű egységek.
-
KPepe
senior tag
Ha seraphimokkal nyomja valaki, mesélje már el, hogy kell velük bázis védelmet kialakítani, mert nekem nem sikerült. Még úgy sem, hogy beraktam magam mellé egy olyan szintű ai-t, mint az ellenfelek. Egyszerűen olyan kicsi a tűzgyorsasága a tech2-es pd-nek, hogy zergeket nem lehet velük megállítani. Ilyen szempontból UEF a nyerő a forgó csövű simogató gépeivel.
-
Crytek
nagyúr
Ha legrissebre akarok patchelni tehát 3280-as verzióra akkor elég ez a patch: 1.0.3189 to 1.1.3280 vagy kellenek a köztesek is.
Vagy az említett patchbe benne vannak a többi patchek javításai is? -
sh6olin
csendes tag
Sziasztok!
Esetleg akadnak errefelé emberek akik rendszeresen Hamachiznak együtt Forged Alliance-el...? Haverommal szívesen játszanánk..
-
EkSYS
senior tag
válasz
Eugene Roe #454 üzenetére
van
kicsi visszakanyarodo ikon. -
EkSYS
senior tag
Sziasztok!
Tudna abban valaki segiteni hogy mi kell a sup.com forged alliance-hoz hogy rocecnesmentesen fusson (meg mondjuk 81x81-en is)? sok memoria? sok videomemoria? eros proci?
koszi
b
-
Kain
senior tag
Ir valami hibát?patchelted vagy sem,ha igen akko meikre?sima vagy kieg?
Proci985: ne parázz,akkora mapon alap h nagyon belassul,online nem is nagyon szoktunk 20-asnál nagyobb mapon gamelni,4 playernél,és sok egységnél már ott is necces,pedig nem szar vasam van,és a core optimizer is megy közben
-
proci985
MODERÁTOR
asszem a SupCom elérte a 32bit határait... 1.8 giga mem lefogalása közben egyszer csak meghalt
jó, 4 normal, 1 hard, 81x81 volt a kiosztás 750es egységlimittel (tippre 3000+ egység lehetett a pályán) 2x19"@ultrán... a rendszer cache nélkül evett 2.4et... nájsz
-
edipqe
senior tag
senki? xp-m van és meg se moccan!
még a végén megveszem az eredetit.
-
edipqe
senior tag
ha van vkinek virágboltos verziója az kérem írjon nekem privátot, mert nem akar ez a vacak mukodni...
Köszönöm!
-
Eugene Roe
őstag
Van olyan parancs, ha kijelölöd valamelyik gyárat, akkor ott a lista mellett van egy gomb, visszakanyarodó nyíl vagy mi a fene, azzal lehet végteleníteni.
Végigvittem mindet, de egyébként UEF-fel könnyű, mert sima SupCom-ban imba.
-
McCartman
őstag
van olyan bill. parancs amivel folyamatos termelésre lehet állítani egy gyárat?
-
McCartman
őstag
köszi , már játszogatok ..de huh , ez azért elég nehéz..
vagy csak én vagyok ilyen béna?
normál fokozaton játszom az UEF kampányát egyelőre..
te már végigvitted mindet?
a kieg mivel nyujt majd többet ennél? -
Eugene Roe
őstag
válasz
McCartman #449 üzenetére
A nagy szám, az a jelenleg raktáron lévő nyersanyag mennyisége, míg a +/- érték az a kitermelési ráta, másodpercenként mennyi nyersanyag termelődik ki. De itt ügye 2 szám van egymás alatt, a felső a termelés, az alsó a fogyasztás, vagy fordítva...
A költésgeknél pedig, -250 az azt jelenti, hogy összesen 250 energiára van szükség a gyártáshoz, a (-20) pedig az, hogy mennyivel módosítja a fogyasztási rátát.
Ez például 12,5 sec alatt gyártódik le optimális esetben, 250/12.5=20 energia/sec
Igazából ezeket csak az első egy-két hét folyamán figyeled, utána már nem nézed az árakat, mert ha Tech2 légvédelem kell, akkor az kell, nincs mese mennyibe kerül...
-
McCartman
őstag
vki elmagyarázna nekem pár dolgot..?
a képernyő teteján levő nyersanyag mezőt sem értem teljesen..
van egy csík, alatta 480/480 , mellette egy nagy zöld szám , amellett kis koskában egy zöld(+) alatta egy piros szám(-).
és most ebből hogy találjam ki hogy éppen mennyi ércem van..?melyik mit jelent?
másik: az egységgyártás.
írja a HPját , meg h mennyi idő alatt készül el. mellette
Költség(becsült): energia: -250 (-20);
érc: -50 (-4)
most akkor melyik érték igaz..? mi a zárojelben levo szam? es mondjuk azt a -250et honnan vonja le?huh..előre is köszi a válaszokat
-
McCartman
őstag
ok, köszi.
most akarok belefogni a játékba, az alapjátékkal kezdjem szted vagy rögtön vágjak bele a kiegbe? -
McCartman
őstag
HUD..
-
McCartman
őstag
sziasztok,
létezik olyan mod ami lekicsinyiti a HUB méretét?
ill. milyen modokat érdemes feltenni a játékhoz? -
petkow
tag
ide csináltam egy új információs oldalt: http://supcom.tx.hu/
-
Quan-Chi
őstag
üdv. felraktam egy netről letöltött verziót ami haveromnak működik! és nekem ezzel nyitott crack-elés után:
Failed to setup initial search path.Module : F:\jကt退kok\Supreme Commander\Supreme Commander\bin\SupremeCommander.exe
IncidentCount : 1
IgnoreUntilIncidentCount : 0
Exe timestamp : Jan 12 2007 13:33:48
top=4, count=10
Callstack :
Moho::IWinApp::AppInitCommonServices + 462 bytes ((Unknown)(0) + 0 bytes)
Unknown symbol (address 0x0040c392)
Moho:IN_AppExecute + 309 bytes ((Unknown)(0) + 0 bytes)
Unknown symbol (address 0x00407cee)
Unknown symbol (address 0x0040d7a6)
RegisterWaitForInputIdle + 68 bytes ((Unknown)(0) + 0 bytes)valami ötlet? micsnáljak vele
-
Eugene Roe
őstag
Up!
-
Crytek
nagyúr
Az 1.1.3280 as patches jó a mini image ??? (Mert úgye crack az nincs
-
Kain
senior tag
válasz
donsergiooo #436 üzenetére
Ilyenrol nem tudok,a de hivatalos modokbol rengeteg van,azok nem jok neked?Vagy mar nem eleg?
-
donsergiooo
senior tag
Van valmi magyar nem hivatalaos oldal ahonnét elérek MOD és MAP-okat a Forged Alliance-hoz?
-
proci985
MODERÁTOR
a lőtáv/radartáv dolgot az elsődleges monitorbal felső részéből lehet kapcsolni. és hacsak nem azt nézegeted, hogy meddig érnek el a radarjaid/omnijaid/elég e a lőtávja a hajóidnak, akkor szigorúan kikapcsolandóak, mert olyan 200 egységtől szó szerint megölik a sebességet (nálam pl kb huszadolják az fpst).
a belassulás meg sajnos inkább arról szól, hogy a kettő közül valamelyik gép nem bírja, és ilyenkor mindkét gépen meghal az fps. jellemzője, hogy nem szaggat, scrollozni folyamatosan tud, csak éppen a valós idő és a játék belső órája nem fedi egymást. be kell lőni, hogy mekkora az a pálya és az az egységlimit, amit még elbír a proci. a videokártya annyira nem befolyásoló tényező, bár az x800gtomat anno rendesen kifektette, amikor a második 19est is bekapcsoltam.
stratégiáknak sajnos ez az alap problémája: olyan közepes méretű pályáig és max 2 AIig még tűrhető a futásuk az javasolt gépigényen, annál nagyobb pályák/több ellenfél esetében pedig az ajánlott gépigény dupláját is térdre tudják kényszeríteni
-
Hobli1988
aktív tag
Nekem is bejött ez a játék és a kiegészítés is hozz,szinte allig tudtam ott hagyni a gépet csak ha sokáig tart a játék akkor elég nehezem bírja el a gépem,pegig nem annyira gyenge(e6300,2*1giga,7900gt)
-
proci985
MODERÁTOR
én a singlet végignyomtam párszor, Aeonnal és UEFfel hardon is. igazából jó ütemben kell épülni, és nem lesz baj. első egy óra két küldetésnél nagyon para, mindkettő a számítógép kilövésével kapcsolatos.
az aeon végtelen nyersanyag gyára szerintem nem cheat. egyrészt lassan épül, (20-35 perc pályától és nyersanyagtól függően), másrészt kevés az épsége. és amíg épül, addig nem nagyon lesz szabad építőkapacitásod (addig az ellenfél akár 10 fatboyt/Colossust/Ythorát is kiállíthat ugyanakkora bevétellel és építőkapacitással). 75-90 percnél előbb szvsz lehetetlen felhúzni. jó, utánna szinte bármit tudsz spammolni 5-20 rapid fabricatoros sacuval (kivétel: mavor, experimental fabricator, seraphim nuke launcher, ezeknek még így is kell 5-10 perc
), de addig komoly hátrányba kerülsz az ellenféllel szemben. és ha a nehéztüzérsége elér addig, még utánna is lehetnek kemény pillanataid.
Forged Alliance szerintem minden ízében remek kiegészítő lett, én imádom. főleg a natív dualmonitor távogatása remek dolog
-
mad1
veterán
3870 vs 9800gx2
ati itt job volt. -
ЯΞNΞGΔT
aktív tag
Üdv.
Ha valkinek van kedve hamachin játszani,dobjon egy privit.Már hárman vagyunk kéne még vki 1 jó kis 2v2re.
Üdv. -
Ginew
aktív tag
ja és olvastam hogy leszoljátok itt az FA-t.. sztem singlében is olyan kemény, hogy vannak pályák amit 1 napig nyomhatsz..ja és mindenre van védelem, a seraphim bombázó is 1 évig épül, közben 20x kilőheted, hameg készvan, sok fighterrel lekell szedni, ennyi. nomeg a pajzson se megy át a bombája, ellenben a légvédelem leszedi. az igazi csit cucc sztem az aeon végtelen nyersanyag épülete...
-
Ginew
aktív tag
a nagy kérdés, hogy multiba, a forged alliance, mitől lassul be? nem szaggat sehol, de olyan mintha lelenne véve a sebesség... kb -50re
persze nagy pályán, sok egységnél, szal alap hogy vmi a gépet huzza le, csak nemértem, hogyha minden folyamatos, akkor mi az ami miatt lassunak kell lennie? a proci?? erre azért gondolok furcsán, mert 2 gépen összehasonlitva, kb ugyanakkora játékterhelésnél ugyanannyira lassul, miközben az 1ik proci kb 2x gyorsabb mint a másik. Mind2 2 magos, s kiis hsználja.. nemértem hogy 1 átlagos meccset hogy nem birhat ki egy manapság erős gép..
-
sapi91
csendes tag
válasz
Hedgehanter #424 üzenetére
Áhh ez igazán találóvolt...
és ha nincs kézikönyv..?..
-
sapi91
csendes tag
Sziasztok emberek segítségeteket szeretném kérni...! előlre is köszönöm nem tud valaki a Supreme commander című játékhoz cd-key-t?.....sziasztok
-
petkow
tag
Kedves Olvasók!
Sajnos Magyarországon eddig nem alakult ki igazi Supreme Commander játékos közösség, akik aktívan játszanának a GPGneten. Erre azért lenne szükség, mert egy összeszokott közösségben, ahol ismerősök rendszeresen játszanak egymással illetve egymás ellen, közös nyelven beszélnek, hasonló kulturális közegből származnak, hasonló időzónában vannak stb. mindenképp élvezetesebben, kiteljesedettebben lehet szórakozásunknak hódolni. Ha csodát nem is tudok ezügyben tenni, legalább e kis összefoglalóval gyűjtöm egybe a magyarországi SUPCOM-hoz fűződő információkat amelyekről tudok, illetve ezt az írást szétszórom egykét helyre.
Magyarországi oldalak SUPCOMhoz kapcsolódóan:
http://supremecommander.dyn.hu/ - SUPCOM közösségi oldal egyenlőre inaktív állapotban
http://halycon.cwi.hu/ - ugyanaz mint az előzőFórumok:
http://www.sg.hu/listazas.php3?id=1119115143 - SG SUPCOM topic
http://forum.hwsw.hu/index.php?showtopic=90935&st=420 - HWSW SUPCOM topic
http://prohardver.hu/tema/supreme_commander/hsz_1-50.html - Prohardware SUPCOM topic
http://hardwired.hu/forum/forum.phtml?area=comment&id=18753 - Hardwired SUPCOM topic
http://www.gamestar.hu/forum/index.php?showtopic=9738 - Gamestar SUPCOM topicMagyar játékosok:
Először is a hivatalos GPGnet portálon a ranked statisztikák segítségével elérhető a magyar ladder itt: http://gpgnet.gaspowered.com/scstats/Leaderboards/search.aspx?Country=HU
Ez geoip adatbázis segítségével azonosítja be a játékosok tartózkodási helyét (szóval nem tökéletes).Következzen egy lista azokról akik a friend listámban vannak és tudom hogy magyarok:
AntiTalent
Araton
Baltachim
Chiller_Hu
Cs_Zoli
CylonT
Daviesz
Eugenax
GaborKrasznai
GanXstaZolee
Hedgehunter
HUN_Brainless
INC-Razi
INC-Rurik
-Inquisitor-
jimmymonster
KL_atyatok
Laserda
Loha
LoN
LordVader-HUN-
magyar
MBlackKnight
Mortanius
Negro
Nether
norb75
OMGWHY
peakfs
petkow
playerke
Pofon33
Punczy
sickb_hun
SirLemming
SnowFox
toto0000007
TSunny
VirginSteelBármelyik játékost meg lehet hívni akár offline is friend listába az /finvite {név} paranccsal.
Bárkiről előhozható az adatlap a /who {név} paranccsal.
Bárkiről kideríthető hogy épp játszik e, vagy melyik chatben van a /locate {név} paranccsal.Magyar klán eddig a CB azaz Chaos Brigade van amit én(petkow), HUN_Brainless, Antitalent, sickb_hun alapítottunk. Vettünk azóta fel néhány tagot, de gyakorlatilag csak néhány fő játszogat néhanapján, tehát inaktívnak tekinthető ezügyben.
Játék beszerzési lehetőségek:
http://galaxisnet.hu/mkeres.php?T2=supreme
http://www.576.hu/index.php?mod=product&product=35074
http://shop.gamestar.hu/shop.php?mit=mutat&id=4187 -
LGA 911
tag
válasz
donsergiooo #419 üzenetére
Hali!
Tipikus probléma, hogy a FA ati kártyákon nem fut 4x élsímítással.
A driverben erőltessétek rá a 2x-est, vagy kapcsoljátok ki.Az pedig nem igaz, hogy elfoglalja, a fél képernyőt a sima supreme-ben az ablak, máskor olvasd el a leírást, mert még sok más érdekesség is van benne
De, ha lusta vagy elolvasni én megsúgom, hogy ha játék közben használod az Alt + Up Arrow billentyűkömbinációt, ( többször nyomd le, mert több féle elrendezés van ) akkor hasonló felületet kapsz, mint az FA-ben, vagy a Ctrl + Alt + F1- el, el is tüntetheted az egészet.
-
donsergiooo
senior tag
Hali a következő HEEEEEELP miatt fordulok hozzátok!
Forged Alliance-t leszedtem én is és egy haverom! (nekem ment miután némi dll file-t leszedtem netről mellé)
De haverom felteszi, VGA Driver rendben és sehol semmi jele h futna mikor elindítja a játékot!
...a kiegészítőhöz nem kell az alapjáték! Ati x700-as van neki, de a sima supreme az ment neki!ui: ...Viszont a supreme hibája h a fél képernyőt elfoglalja a streteginavigációs ablak!
Forged Alliance-ba ez nincs és jobban optimalizáltabb, 4faj, több pálya, az információk megjelenítése is kellemesebb és igényesebb lett! -
t1
veterán
válasz
Hedgehanter #415 üzenetére
ha nem megy írok nekik az tuti
-
t1
veterán
válasz
Hedgehanter #413 üzenetére
sikerült, kéri a cd kulcsot...oks beírom...invalid cd-key de hisz ezt adták hozzááá hát nem hiszem el
-
t1
veterán
válasz
Hedgehanter #411 üzenetére
még nem regeltem oda. akkor most megteszem
-
t1
veterán
Hali!
A vidkarimhoz adtak eredeti Supreme Commandert de baszik elindulni már az elején.
Néztem hozzá peccset de van 500000 fajta és nem igazodok el rajta.
Hogy kell felrakni és milyen sorrendben? -
-oli-
aktív tag
Na meg az erőviszonyok...attól még nem lett kiegyenlítve, hogy a UEF kapott tech3 point defense-t, a Cybran meg egy tech3 torpedovetőt...
-
-oli-
aktív tag
Én akkor is szeretem a single módot
Sok jó újítás van benne, de én még raktam volna bele pár dolgot. Pl qrva idegesítő, hogy a comander 'alapon' egy kalap ***. Van sok köcsög pálya, hard-on már nem is lehet megcsinálni, mert nem tudsz kifejlődni...Valamint a tech1 termelőcumók túl keveset adnak szerintem.
Atomot meg ki is vehettték volna, egy örökkévalóság megépíteni bele egyetlen rakétát is.
-
Kain
senior tag
válasz
Hedgehanter #402 üzenetére
A turtle amugy is csak akkor életképes formáció,ha van mellete aki rushol,vagy legalább lefoglalja az ellent.Én is csak multiban toltam,tolom,soha egy percet nem játszottam a single modal,abban semmi kihivas nem volt,most is csak azért mert már van csiter AI,de az is siman verhető 1v1ben akár.
-
-oli-
aktív tag
válasz
Hedgehanter #402 üzenetére
Jóval pörgősebb, nincs benne egy nyugis perc. Jó a Single is, bár a történetet akkor vesztettem el, mikor a QAI-t kellett megölni...
-
-oli-
aktív tag
Állat jó ez a kieg
Alig bírom letenni
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Lenovo ThinkCentre M70q Gen3 számítógép + Lenovo ThinkVision E24-28 monitor
- ASUS X301 (RX170HD)
- Lenovo Thinkpad T495s Ryzen 5 PRO 3500U/16GB RAM/256 SSD/14" FHD touch Magyar bill. laptop eladó
- Lenovo ThinkPad X1 Yoga 4th i5-8265U/8GB/256GB NVME SSD/FHD Touch UltraBook garanciás
- Superconsole X2PRO retro játékkonzol 70000 játékkal + android box egyben
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G8 - i5-11GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- iKing.Hu - Apple Retina Macbook Pro 16 - 2019 - Használt, megkímélt
- Bomba ár! HP ZBook 15 Studio G3 - Intel Xeon I 32GB I 512SSD I 15,6" FHD I Nvidia I Cam I W10 I Gar
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 9600X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest