Új hozzászólás Aktív témák

  • madd dogg

    senior tag

    Sziasztok boltosok. A következő esetre szeretnék tőletek Elfogulatlan!, hiteles jogi álláspontot kérni.

    A napokban rendeltem egy Logitech F710-es gamepadot. A boltot nem nevezem meg, a lényeg az, hogy a kép stimmlet (tudom, csak illusztráció), és a terméknév is, Logitech F710. A meglepő, hogy fél áron, 5000 ft-ért árulták. Rápróbáltam, megrendeltem. Továbbá a terméknél megadták még a gyártói cikkszámot, az alapján egy gagyi 3000ft-os vezérlőről volt szó. Ez benne a csavar. Ma a bolt dolgozója küldött egy e-mailt, hogy a termék elfogyott a beszállítónál, jelenleg nincs. Erre kedvesen válaszoltam (tényleg kedvesen, nem pimaszul), hogy köszönöm, élek a vásárlási lehetőséggel, megvárom míg beszerzik.

    Ezek után nem tudom mire számíthatok. Elvileg nem vagyok köteles utánanézni a gyártói cikkszámnak, én a címben szereplő X710-et rendeltem meg potom 5000-ért. Ha élni szeretnék a vásárlói jogommal, elvárhatom, hogy teljesítsék a megrendelést a megrendelés időpontjában meghatározott áron?

    Igen, ezzel a kérdéssel "farkasokhoz" fordultam, de hiszem azt, hogy a boltos-vásárló között nem szükséges ellentétnek húzódnia, és egy ilyen aprócska elírásra ha már felfigyeltem, megjutalmazhatnának, és megvenném a kiírt áron. A webshopból azóta eltávolították, de több print screennel tudom igazolni, hogy ott volt.

Új hozzászólás Aktív témák