Új hozzászólás Aktív témák

  • Shadows

    senior tag

    A kereskedőnek csak annyi a kötelessége hogy törekedjen a javítás/csere elfogadható időn belüli lebonyolítására...ez meg elég tág fogalom...


    ez az

    meg mikor a nagyker 3* dobja vissza nekem a k8n neoV lapot hogy jó SZERINTED és a hiba javítva működik 3 resettel .... edesanyád ha hallod a nótámat

    szivem szerint megmikróznám de nem mert az nem a mi üzletpolitikánk


    így van jól (keresekedő részéről :U )

    Én pl a pen drive, kis cucc ,bt vagy memóriakarira mindig mondom hoy nem veszem vissza ha elhagyod b@zmeg.

    jobban szeretem ha a lapot dobozban kapom meg meg a vgát , procinál(6 hónap alatt nem hoztak vissza LEKOPOGTAM ) ramnál , optikai meghajtóknál ennyire nem vagyok földhözragadt. de mikor komplett konfigot adunk ki direct elugatjuk hogy tebarom ne b@zd ki a lap dobozt(abban van minden) vigyázz rá nem hozsem hogy olyan nagy helyet foglal

    az lg tv-nek pl ha nem dobozban vinném vissza nem vennék át (EURONICS) mondván hogy a szállítás nemmegoldható

    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák