Új hozzászólás Aktív témák

  • Jazzos

    őstag

    válasz ViZion #26705 üzenetére

    Háháá, Acer szervizről tudnék mesélni sokat, tapasztalataim alapján a legrosszabb fajtából valók. :D

    Pl. letagadott DMD chip garancia (projektor esetében), vagy gyári hulladék minőség miatt belül szétesett notit a felhasználóra akarták kenni, holott a gép soha addig meg nem volt bontva. Külön érdekesség, hogy amennyiben nem találnak garis hibát, 7000 ft-ért adják vissza a gépet. Mintha a mezei felhasználónak értenie kellene a géphez annyira, hogy meg tudja állapítani, hogy garos-e a hiba. Legjobb tudomásom szerint garanciaidő alatt sem bevizsgáláshoz sem semmi egyébhez kapcsolódóan nem lehet pénz kérni. A garit alapos indokkal megtagadhatja, de pénzt nem kérhet érte. És ez még csak a jéghegy csúcsa.

    De a többi szerviz sem jobb. :(

Új hozzászólás Aktív témák