Új hozzászólás Aktív témák
-
Pancsermeste
őstag
válasz
Intelligencs #5635 üzenetére
Értem én azt, hogy csere-berén kívül a szervízben se tehetnek sokkal többet az ilyen rejtélyes hibák esetén, de ez is több a semminél.
Azért én úgy gondolom, ha egy boltba veszek egy komplett gépet, akkor joggal vihetem vissza, ha bármi baja is van... még ha csak időszakosan jelentkezik. De általában elhajtják az embert olyan szöveggel, hogy pl. ez nem a gép hibája, biztosan vmi tápellátási probléma, zavar a hálózatban, jah meg a windóz az már csak ilyen, néha lefagy...
Én magam is szoktam javítással foglalkozni (nem számtek), de ezen a területen is előfordul "szivatós" hiba, ami csak ritkán jelentkezik, de én legalább kicserélem azt az alkatrészt, ami a leginkább valószínű, hogy a hiba forrása, aztán megmondom a tulajnak, hogy ennél többet nem tehetek, reméljük jó lett... tesztelje.
Az én gépem esetén is megtehették vna, hogy legalább lazítottak vna a RAM-ok időzítésén, vagy kicserélték volna őket... aztán vagy bejön, vagy nem... de legalább csináltak vmit.
Nnah, bocsi... tudom, itt a boltosok szoktak kiborulni... -
Pancsermeste
őstag
Hát, én mérlegelném... 2 hét gép nélkül vagy marad a fagyi. Mivel a fagyit nem szeretem, inkább otthagynám a gépet, csak legyen jó.
Persze, értelek én... nem vagyunk egyformák... tudom, milyen türelmetlen, bírka vevők is vannak, így ez a megoldás biztosan sokaknak nem tetszene.
És nekem se lett vna semmi problémám az érintett boltokkal, ha ilyen normálisan álltak vna hozzá, és nem hajtottak vna el. Legalább csak a szándékot láttam vna rajtuk, hogy megpróbálnak segíteni, vagy vmi kompromisszumos megoldást találni. -
Pancsermeste
őstag
"Takarodj kifelé!"
Nos... én éppen az ilyen hozzáállás miatt nem bízom meg többé a számtek boltok szakértelmében / véleményében.
Persze tudom én azt nagyon jól, hogy milyen macerás az ilyen "elmesélt", csak időszakosan fellépő hibajelenség kivizsgálása, hiszen ha a vizsgálat helyén és idején minden rendben, akkor nehéz meghatározni a probléma forrását.
Nekem 2 gépem volt -amit mint hozzá nem értő-, boltban vettem meg. Mindegyik nagyon gáz volt! Időszakos fagyások, újraindulás..stb. Amikor visszavittem a boltba, persze el is hajtottak vele... gondolom ez volt a legegyszerűbb és kényelmes megoldás.
Közben kigyúrtam magam kicsit a témában, és sikerült néhány problémát magamtól is megoldani. A 3. gépemet már saját magam raktam össze. Most már 4. éve működik (igaz már nem nálam) teljesen hibátlanul, egyszer se fagyott. A mostani gépemmel első körben szintén voltak kb. havonta jelentkező fagyások, de erre is meglett a megoldás.
Nem értem, hogy ha egy boltba/szervizbe megyek ilyen reklamációval, akkor miért nem hajlandóak vele foglalkozni!? Gondolom ha az ő gépük lenne, azért csak nem törődnének bele, hogy bár ritkán, de teljesen váratlan pillanatban csontra fagy a gép.
Új hozzászólás Aktív témák
- Android szakmai topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen TV-t vegyek?
- Battlefield 6
- Kuponkunyeráló
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Xbox Series X|S
- Újjászületés: szombattól új szerverkörnyezetben a PROHARDVER! lapcsalád
- E-roller topik
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3614
- HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3726
- Apple iPhone 14 Plus Yellow Super Retina XDR, hosszú üzemidő ,100% Akku,3 hó gari!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro 64GB Space Grey-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3668
- Számlás!Windows 10 Pro 11 Pro,Windows 10 Home 11 Home, Office 2016,2019,2021 ,Vírusirtok,Mac
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest