Új hozzászólás Aktív témák

  • StSanya

    senior tag

    válasz franc0 #6751 üzenetére

    Az, hogy te szerencsétlen vagy, s nem tudsz élni a törvények, jogszabályok adta lehetőségekkel, mert nem tudod felfogni, megérteni őket, attól még másnak nem kell így járnia. Esetleg boltos vagy, s kis világodat megzavarná, ha jogszerűen kéne eljárnod?

    De nem értem, saját magadnak is ellentmondasz, kicsit tudathasadásosnak tűnik ez az állapot. Írod, hogy: "nincs alapból 3 napos csere, csak ha szar a termék" majd pedig, hogy "Ha hazamész és 2 nap múlva visszajössz, ki tudja mit csináltál vele..."

    Nem furcsa szerinted? Vagy szerinted a jogalkotó úgy képzelte, hogy 3 napig ül a vevő a boltban nonstop és az eladók merev nézései kereszttűzében használja a terméket, s ha véletlenül elromlana, akkor átveszik?

    De legalább próbáld meg a linkelt esetet elolvasni és megérteni. Ott a válasz a problémára, ami téged zavar:

    "Mindez nem jelenti azt, hogy a forgalmazó ne lenne jogosult a termék hibájának eredetét vizsgálni. Miután kicserélte a készüléket, jogosult vizsgálni a hiba eredetét és amennyiben azt tapasztalja, hogy az a vásárlást követően keletkezett okra vezethető vissza, illetve rendeltetésellenes használat eredménye, a polgári jog általános szabályai szerint érvényesítheti kártérítési igényét a fogyasztóval szemben."

Új hozzászólás Aktív témák