Új hozzászólás Aktív témák

  • Labolt

    csendes tag

    Én is elkezdtem a kisregényem a garis ügyintézésükről, de 20 perc és 3 oldal után inkább töröltem.

    Soha többé nem veszek náluk semmit. Ismerőseimet is lebeszélem róluk.
    Náluk csak addig ügyfél a vevő, amíg fizet. (de már a pénztáros hölgynél is vannak hibák. Ha név szerint kell kikeresni az ügyfél rendelését, akkor olyan arca lesz, mint aki lócitromba harapott.
    Garancián belül meg úgy beszélnek veled, mintha te akarnád átrázni őket. Kaptam egy beszólást és egy fenyegetést is. Köszönöm.
    Persze a jegyzőkönyvet a saját szempontjukból intézik, a te véleményed sokadlagos. Sajnos elkövettem azt a hibát, hogy empatikus volta irántuk és zárás előtt 5 perccel nem kezdtem az asztalt csapkodni. Saját álláspontjukhoz akkor is ragaszkodnak, ha több tétellel cáfolod őket.
    Persze az ügyintézés tetű lassú. Ha egy hónap után nem szólok rájuk, hogy mi a helyzet a memóriateszteléssel, még most is folyamatban lenne.
    Nem az a baj, hogy igazuk van-e vagy nincs. Mert sajnos be kell ismernem, hogy 75% igen. De ez az ügyfelekhez való hozzáállás nem az amit a pénzemért várok.

    És az itteni hozzászólások alapján nem én voltam az egyetlen akivel bunkón viselkedtek.
    Az üzletvezető (vagyki) egy 40 kilós tésztánhízlalt izomzatú szemüveges kisfőnök meg egy külön mise. -ha én is így álltam volna az ügyfelekhez, a főnököm páros lábbal rúgott volna ki.

    Soha többé ipon. A keresőjük jó, azt használom továbbra is, de a pénzemet többé nem látják.

Új hozzászólás Aktív témák