Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HeavyToys

    senior tag

    válasz tlac #4854 üzenetére

    Nekem olyan élményem volt, amikor vásároltam egy Asrock FM2 A75ITX-lapot, ami szokásához híven el is füstölt nálam (széria hiba közeli arányban égnek le).

    Megkezdődött a garanciális ügyintézés, felküldtem a csomagot postával. Mivel elsőbbségivel küldtem, így alá kellett írnia valakinek, hogy átvette. Szombaton(munkanap volt) megtörtént a kézbesítés, az Ipon szerint még csütörtökön sem kapták meg. Telefonon kerestem őket a keddi és szerdai napokon, mivel Egerben lakok, így a személyes átvétel reklamáció nem volt megoldott. Állították, hogy ők nem kapták meg, a Posta pedig állította, hogy átvették. Megvolt a hely és pontos időpont is. Aztán már nem vették fel a telefont és nem is reagáltak rá. Megmondom őszintén, eléggé feszes hangnemet ütöttem meg velük, mikor ezek kiderültek, így lehet ezért sem kaptam meg ezt a lekezelő stílust. Viszont egy idő után már nem vették fel a telefont sem. Aztán pénteken megjött a levél, hogy megérkezett a szervizükbe a lapom (cirka 1 hét késéssel) és megkezdik a garanciális ügyintézést. Több mint 1 hónap várakozás után, igaz ráfizetve de meg is kaphattam az Extreme 6-os Asrock lapomat, ami azóta hál Istennek jól működik.

    Plusz a másik érdekes dolog, hogy megértem a sok rendelést, de hogy első vásárlásom alkalmával a vevőszolgálatos hölgy nem volt hajlandó név alapján kikeresni a rendelésem, mikor 3-an ültek bent az üzletben és vevő egyedül én voltam eléggé felcseszett. Elhiszem, hogy macerás és alapból is gyorsabb így. De én költöm el náluk a pénzemet, nem pedig ők ajándékoznak nekem valamit. Sok negatív tapasztalat pedig elriaszthatja az embereket a cégtől, legyen bármilyen széles és viszonylag jó áron értékesített is az a kínálat, amivel a cég rendelkezik.

    Mondom ezt úgy, hogy a rendeléseim összértéke bőven 2 millió felett jár náluk. De ma már ha van másik üzlet hasonló árakkal, akkor tuti ott veszem meg a cuccaimat.

Új hozzászólás Aktív témák