Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kolev33

    tag

    válasz fricz19 #4858 üzenetére

    Üdv.

    Engedd meg nekem, hogy reagáljak az írásodra pár sorban.
    Először is. Ki kérem magamnak, hogy TE hazugnak vagy akár becstelennek állítsd be személy személyemet.
    Üzleteltem ezen az oldalon jó pár emberrel. Mind hálózat szerelésben, mint kábeltv, mint internetszerelésben. Nyilván még termékeket is árultam, és adtam el sikeresen. Mindezeket több százezer ft értékben.
    Másodszor, szerinted 30 évesen, apukaként, majd az anyukámmal fogok bemenni egy ilyen helyre?
    Normális vagy?
    Harmadszor, mivel az alkalmazott mögött nem áll(Állt) ott a főnöke, így mint az írásomból kiindulóan, igen még ebben nehéz helyzetben lévő Országban is, meg engedik egyes emberek, ezt a stílust.
    Negyedszer, Ez a vásároló. Az "EZ" nem egy személyt jelent. Az általános műveltségedet ez után még leplezni sem tudod.
    Ötödször, én mondjam meg, hogy mi a rossz?
    Hatodszor, azonnal cseréljék ki??? Kérlek másold ki ezt a szöveg környezetet az írásomból, ahol én ezt le írtam. Mit írtam? Azt, hogy ha lehet, akkor minél hamarabb. Tudomásom szerint a hamarabb az nem azonnal megfelelője.
    Hetedszer, 2013.02.18-án délután 1kor vittem be a gépet. Tessék csak, hogy tisztán lás.
    Nyolcadszor, az írásomban is több helyen feltüntettem, hogy van másik gép. Viszont ezt NEM munkára használom. Nem is szeretném a gyerekek miatt(az más kérdés, hogy nem is futnának rajta azok a programok). Sírás? Nincs benne sírás. Szimplán a mostani gép nem alkalmas komolyabb programok futtatására, kezelésére.
    Vélemény az van benne. Zavar? Ne olvasd, viszont ne is kritizálj, sértegess, én se tettem, se téged, se akiről az írásom szól.
    Tudod van egy olyan szó ebben a világban, hogy ígéret. Tudod, ezeket illik betartani. Be tartották? Nem.

    Üdv, Zoli

  • =HG=

    addikt

    válasz fricz19 #4858 üzenetére

    Az a baj, hogy túl sok a panasz..És nem csak az Iponra... Ebben az országban a garanciális ügyintézés szívesség szinten megy...Érezd magad megtisztelve, hogy hajlandóak elintézni, hogy a hibás árut kicserélik.
    A kereskedelemhez meg kb 0 érzéke van az eladóknak. Kb senkinek nem jut eszébe, hogy az a paraszt aki előtte áll nem ott vásárolna, sem állása, sem fizetése nem lenne... " A vevőnek mindég igaza van " kifejezést még csak hírből sem hallották. Mert igen, sokszor ha nincs igaza, kereskedői szempontból sokszor kifizetődőbb néha bevállalni... És lehet kedves és mosolygós is az eladó..még ha nincs olyan kedve akkor is...Nevezzük munkahelyi kötelességnek. Ja, hogy ez Magyarországon nem divat ? Hát nem..

    (#4859) dethroner : Ha már tavaly is ott volt, az már a boltot is minősíti...

  • dethroner

    veterán

    válasz fricz19 #4858 üzenetére

    Megvárjuk míg hunrepa reagál. Ha ő másképp tudja, tuti írni fog. Ha mást nem, akkor bocsánatot kér.
    De amúgy hidd el, tényleg van tahó abban a dévai úti szervizben, én már tavaly ősszel leírtam a saját élményem. Lehet mindenki ezzel a figurával akad össze? :DDD

Új hozzászólás Aktív témák