Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • torma1981

    veterán

    válasz HUN]Repa #5243 üzenetére

    Pont hogy nem csúsztam ki a 3 napból. Mondtátok hogy bevizsgáljátok. Én meg hogy 3 napon belül vagyok. Az meg azonnali csere. Nincs javítás, stb.Csak nektek nem volt készleten. Ekkor jött hogy 2 hét a vissza utalás. Addig se pénz, se memória. Végül is minden elintéződött de azért a vásárlókat nem kell butának nézni. Hidd el értek kicsit a gépekhez.

    Másik HDD-s esetet le sem írom. Ott is komplett hülyének néztetek. Megjött az 2Tb-s Samsung vinyom futárral. Kibontom szépen becsomagolva ahogy kell. Beteszem a gépbe erre csak kerreg el sem indul. Na nosza mindjárt garanciafutár megrendel rendelési adatok kitöltve stb. Másnap jött is a futár el is vitte. 2 nap múlva jön az emailetek hogy nem tudjátok cserélni a vinyót mert fizikailag sérült. MIVAN?? Hogy mind a 4 sarka le van verve. Az annyit jelent, hogy komoly erőnek kellet hatni rá hogy csúnyán sérüljenek a sarkai. Egy szimpla leeséstől nem sérült volna úgy ahogy leírták. Biztos ledobtam és vele fociztam. Mondom a dobozon,borításon semmi hiba, kívülről semmi látható sérülés. De de sajnos nem cserélhető. Én meg mondom akkor mostanában minden terméket lefotózok mikor átveszem, hogy tudjam bizonyítani hogy nem sérült. Na ment megint az email váltás. Egyszer csak 2 hét után kb megjött postán a vinyó. Tökéletes állapotban hibátlanul. Persze másik logikus. Na most ha tényleg meg volt sérülve amiről mondtam, hogy küldjetek fotót de nem kaptam akkor miért küldtétek még is a csere vinyót?? Sejtem. Gondolom 3 napon belül voltam itt is és lehet hogy nem volt raktáron pont. És így akartátok húzni az időt. De ha szóltatok volna akkor tudtam volna várni nem lett volna gond. Na innentől kezdve mindent lefotózok, felírom a gyári számát. Ha kell tudjam bizonyítani az igazam. De majd te biztos megmondod hogy megint én mint vásárló voltam a hibás mert rossz terméket kaptam. Amivel nincs is gond mert mindenhol vannak hibás dolgok. De ezt a hercehurcát nem kellet volna. Minőségellenőrként dolgozom és tudom, hogy mennek a dogok.
    De érdekes nálunk általában mindig a VEVŐNEK van az igaza. Persze nem minden esetben. Mert hát vannak nem hozzáértő emberek is. De nem küldjük el mert akkor legközelebb nem tőlünk rendel.

Új hozzászólás Aktív témák