Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HUN]Repa

    aktív tag

    válasz bluyoo #5507 üzenetére

    Bocsi, kicsit utána kellett néznem mi volt, mivel nem garival kapcsolatos kérdés.
    Hibás volt az ár - ez tény, ezért elnézést kérünk.
    A rendszerben több helyen emberek dolgoznak, néha - sajnos - hibáznak. Nem titok, hogy az iPon nem tart raktárkészletet, így biztosítja a naprakész árakat, és a rendkívül széles termékpalettát - mindezt rövid határidő alatti teljesítéssel. A termékeket sok esetben csak akkor látjuk először, ha valaki megrendeli. Szinte teljes mértékben rá vagyunk szorulva a beszállító által küldött adatokra, így előfordul többek között, hogy nem azon az áron kapjuk a termékeket, nem az a termék érkezik, mert hibásan lett bevételezve, vagy nem is veszik észre hogy pl. már másik verziót árulnak, esetleg nem is érkezik meg egyáltalán, bontott "akciós" termékeket listáznak az újakhoz, ha ez nincs feltüntetve, nem fogjuk tudni, amíg nem látjuk a terméket. Az árlista naponta többször frissül, tehát ha valaki hibázik, az szinte azonnal megjelenhet.
    Próbáljuk a hibákat minimálisra csökkenteni több módon, amellett, hogy a termékpaletta hatalmas, azt "kézzel" átvizsgálni rengeteg idő - illetve ha olyannak ítéljük a hibát, benyeljük a különbözetet. A problémás beszállítókat, gyártókat, termékeket, kivesszük a listából - mivel a nagykerekből más nagykerek is vásárolhatnak - tehát egy hiba tovább gyűrűzhet, a terméket levettük addig amíg kiderült a hiba oka: visszáruzott, bontott termékek kerültek a beszállító árlistájába. Ez állapotától függően egész addig át tudhat csúszni a rendszeren, míg a helyére nem kerül a polcon, tehát néha az összes automata email kimegy mire a problémát észreveszik.
    Nem gondolom, hogy jó megoldás lett volna a használt processzorok értékesítését megpróbálni, és azt sem, hogy az iPonnak be kellett volna nyelnie a különbözetet.
    A termék a hibás árral néhány órát volt kint sajnáljuk, ha ezzel valakiben reményeket ébresztettünk a CPU jóval olcsóbb beszerzésére. Belátható, hogy nekünk is az a jó, ha ELADJUK a termékeket, nem az ilyen esetek.
    Ha az, hogy egy termék a több mint tízezerből néhány órán át hibásan áron van listázva valakit arra késztet, hogy ne vásároljon tőlünk többet - mert úgy nem teljesítettül a rendelést - meg tudom érteni, de azzal, hogy egy másik webshopba megy vásárolni, nem oldódik meg a beszállító által küldött hibás adatok problémája, hacsak nincs raktárkészletük az adott termékből. Akkor viszont a naprakész árakat nehéz biztosítani, tehát valamit valamiért...

Új hozzászólás Aktív témák