Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jómagam

    csendes tag

    válasz ACE- #8889 üzenetére

    Na ha "van erre valami állásfoglalás is ", akkor linkeld már be pls. az erre vonatkozó aktuális jogszabályt.
    Mert ahogy látom (ismételten) nem sikerült értelmezni a leírtakat.
    Van ugye a tartós fogyasztási cikkekre előírt kötelező 12 hónap jótállás és a vele együtt induló 24 hónap szavatosság. Minden más (többlet) garancia ezen felül pozitív irányú eltérés a vásárló felé, amit ugye nem kötelező adni. Ha viszont valami nem kötelező, akkor azt valószínűleg feltételekhez kötik. Ha tetszik, ha nem.
    Az iPon az iPon garanciás termékekre az ott feltüntetett garancia időt vállalja. A gyártói garanciával rendelkező termékekre csak a kötelező 1 évet (erről is kapsz garanciajegyet). Ettől függetlenül él a termékre a teljes gyártói 5év garancia (ebben az esetben az alap jótálláson felüli plusz 4év) de az azokkal a feltételekkel, amit a gyártó vállal. Ez be is lett linkelve.
    Az iPon ezeknél a termékeknél nem fogja intézni (az alap egy év utáni meghibásodást követően) a termék garanciáját. Azt a vásárlónak kell intézni a gyártóval.
    Tehát választhatod az olcsóbb terméket rövidebb, de kényelmesebb garanciális ügyintézéssel vagy a teljes garit a gyártói feltételek szerint.

Új hozzászólás Aktív témák