Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HUN]Repa

    aktív tag

    válasz trancer #9913 üzenetére

    Úgy látom tájékozott vagy, bár úgy gondolom logikai hiba van itt:
    "A határozat szerint próbáltatok trükközni a garival" - ezt hol látod, és mi lenne annak a trükknek a lényege, továbbá milyen előnyökkel jár(t volna) nekünk?
    "A két hónapos ügyintézési időről nem is beszélve." - ezzel milyen jogszabályt sértettünk?
    "2017 április 3-án vevő érdeklődött, hogy mi a helyzet, ipon válaszolt neki, hogy fizikai sérülés miatt nincs gari" - ilyet hol írtunk az ügyfélnek? Ha megvonjuk a garanciát, miért folytatódott az ügyintézés?
    Jólinformáltságod (és kommentjeid) okán kérdem az alábbiakat:
    - Milyen dokumentumokat küldött vissza az ügyfél a termék mellett?
    - Milyen elérhetőséget adott meg?
    - Mi volt a jogosult a választott kellékszavatossági joga? (ez a fenti ügyintézési idő tekintetében lehet érdekes)
    - Mi volt a fogyasztó igénye, amiről öt napon belül kellett volna tájékoztatnunk, ezt milyen formában, és mikor közölte velünk?
    - Ha nem a tájékoztatás volt a probléma, hanem más jogszerűtlenséget találtak, akkor miért arra vonatkoztak a fogyvéd kérdések?

Új hozzászólás Aktív témák