Új hozzászólás Aktív témák
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz
Teodor52
#4774
üzenetére
Élettartam garancia... De akkor miért pont 10-évet adnak/adjunk miért ne inkább 20-at? 5 évet kapunk a beszállítótól ami reális is és szerintem elég is. Hol lesz ez a ram 10 év múlva? Vagy: milyen ram volt 10éve? EDO, SDram, 266-333MHz DDR1 , Rambus. Hol vannak ezek már és kinek van arra szüksége, hogy egy 10 éve 20eFt-ért vett 64MB SD ramot garanciázzon a Rambusról ne is beszéljünk? Ekkor a gyártó jó eséllyel megállapít valami szép avulást (esetleg kuld helyette vmi DDR3-mat az avultatott ár értékében), mondjuk jóváírja 30%-on azután kenhetjük a hajunkra a magyar törvények miatt. Hát kb ezért.
Ja és még valami: a legtöbb gyártó "warranty"-ja nem egyezik a magyar jogban ismert "jótállás" tartalmával, így a forgalomba hozó dönt arról, mennyit vállal még a kötelező felett. -
bul07
nagyúr
válasz
Teodor52
#4774
üzenetére
10év múlva szerinted ezek a memóriák nálad lesznek és még használni is fogod őket , ne vicceljünk már
5év is olyan sok hogy problémás a termék cserélje, így érthető hogy nem szeretnek ennél többet vállalniInkább annak lehetne örülni hogy nem kezdték el ezeknek is drasztikusan csökkenteni a garanciáját mint a merevlemezeknél megfigyelhető
HUN]Repa
A webshop menüjébe van egy kis zavar, alaplapoknál két AM3 van és nincs AM3+ -
HUN]Repa
aktív tag
válasz
Teodor52
#4757
üzenetére
Szia !
Egyeztettünk a beszállítóval, valóban mindegyik ramkit meg van bontva ami ettől a beszállítótól jön. Hiszen, mint láthatod a vonalkódos matricát rárakták. Több gyártó is teszteli a memóriát nem egy hirdeti is ezt. A tesztelés során behelyezik és akkor keletkeznek az általad fotózott "kopások". Megnéztünk a biztonság kedvéért 5db ilyen ramkit-et mindegyik ugyan így nézett ki. Amennyiben nem vagy elégedett 8 munkanapon belül elállhatsz a vásárlástól.
A garancia idővel kapcsolatba itt is találhatsz infót:
http://www.kingston.com/us/wa/warranty_hu
Én nem látok 10 éves garanciát egyik termékre sem.
-
Teodor52
senior tag
válasz
Teodor52
#4757
üzenetére
Na megjött a válasz kettő is!
Ezt figyeljétek:
A termék nem használt, a bontás oka csak a matrica felragasztása volt
a memória modulra.
Ha így nem felel meg Önnek, kérem hozza vissza a Dévai úti üzletünkbe,
és vissza adjuk az árát.Másik:
Minden ramot gyárilag tesztelnek, mind ramon, vga-n lesz ilyen nyom.
Ha nem felel meg hozza vissza és azonnal visszaadjuk a pénzét -
Szabesz
őstag
válasz
Teodor52
#3884
üzenetére
Akkor ennek még érdeklődj utána, mert ha tényleg így lenne, hogy elég csak jelezni, de érdemi lépéseket nem tenni a visszajuttatásra, akkor rengeteg visszaélés lenne, hisz megveszi, majd jelzi, hogy jaj, elállok a szerződéstől, de vígan használja tovább, viszont ő ugye már jelezte a szándékát, így bármikor amikor kedve szottyan új eszközt vásárolni, visszajuttatja a régit, és az árát szépen visszakapja.
-
Teodor52
senior tag
válasz
Teodor52
#3880
üzenetére
Kapott email tartalma:
Amennyiben elszeretne állni a vásárlástól akkor kérem 8napon belül juttassa vissza a terméket (elállási nyilatkozattal, saját költségén) átvételtől számítva és a jogszabályban megadott 30napon belül visszautaljuk a termék vételárát ,ha sérülésmentes és minden tartozéka hiánytalanul megvan.
Nem ismerik a 17/1999. (II.5.) Kormányrendeletet ami tartalmazza, hogy indokolnom nem kell ha elállok a szerződéstől,illetve nem 8 napon belül kell eljuttatni a csomagot a címzetthez,hanem: 8 munkanapos határidő nem jelenti azt, hogy a visszaküldött terméknek 8 munkanapon belül meg is kell érkeznie az eladóhoz, hanem elegendő, ha a 8 munkanapos időtartamon belül kifejezzük elállási szándékunkat az eladó felé. !
-
válasz
Teodor52
#3875
üzenetére
Akkor előröl: Az zavaró számomra, hogy hét hozzászólásból annyi derült csak ki, hogy nem válaszoltak azonnal, és az NFH felé vinnéd a dolgot. A fent említett pár kérdés megválaszolása mellett talán tudnánk tanácsot/segítséget adni, mivel páran már intéztünk garanciaügyet velük.
Szóval én kérek elnézést, ha megbántottalak, nem is zavarok tovább. Részemről vége!
szerk.: Személyeskedésnek esetlegesen érezhető rész kiszedve!
-
válasz
Teodor52
#3871
üzenetére
Ez már egy kicsit kezd idegesítő lenni - mármint a hozzászólásaid. Alapvető problémáim vannak csak, amit lehet, hogy csak egy-két kimaradt információ okoz:
- mi is a vásárlás tárgya?
- mikor ment a termék vissza hozzájuk?
- személyesen vagy garifutárral?
Ha már az NFH felé vitted a dolgot, akkor kíváncsi leszek a fejleményre - bár eddig az eddig elmondottak alapján az iPon is tartja magát a szerződéses kötelezettségéhez. Ők ugyanis webboltként üzemelnek...Azért furcsa számomra a dolog, mert velem eddig teljesen korrektek voltak minden esetben, de várom a fejleményeket!

-
HUN]Repa
aktív tag
válasz
Teodor52
#3860
üzenetére
Szia !
Szabadságolások vannak ilyen esetben más olyan kolléga válaszol akinek nem ez a fő munkafolyamata így sajnos több idő is lehet a levelek megválaszolása. Következő héten már leszek Én is így ez teljesen a helyére megy. Aki ismerő a "nagy" levelező rendszert az tudja, hogy ott úgy működik, hogy ha több levelet küldesz akkor azt összerakja így sajnos a levél felugrik a listázás tetejére (legutolsó levél írásának idejéhez) A kolléga pedig "alulról" a legrégebbiek szerint válaszol így lehet, hogy még nem kaptál választ, de biztosan fogsz minden kérdésedre. A kellemetlenségért pedig elnézést kérünk minden érintettől következő héten minden a régi kerékvágásba fog történni.
u.i.: A panaszokat/észrevételeket mindig e-mailben vagy személyesen fogadjuk sajnos nagyon sok rossz tapasztalatunk van a "telefonba valaki ezt ígérte azt ígérte" esetekkel így mindenkinek a kezében a megfelelő válaszok és ügyintézések menete egyeztetések vannak, ezen később sem szeretnénk változtatni, de ettől független a Francia úti bolt telefonja teljesen le van terhelve így hívásvárakoztatás mellet ők sem tudnak mindig foglalkozni, de az e-mail hozzánk teljesen jó út mint szerintem 2012+-ban minden internetes webshop céghez.
-
Shad0w
senior tag
válasz
Teodor52
#3863
üzenetére
Válaszod jó pár gondolatomat tárgytalanná teszi
.UPC hívásvárakoztatás: "a hívó fél foglalt jelzés helyett kicsöng jelzést hall". Feltehetőleg már foglalt volt a vonal, csak a hívásvárakoztatás miatt hallottál kicsöngést jelző hangot és ez a hívásvárakoztatás járt le pár perc múlva, átváltva foglaltat jelző hangba (vagy kinyomták, mert érezték, hogy sokáig fog tartani a már folyó hívás). De persze az is lehet, hogy igazad van és bunkó parasztok.
Azzal, hogy hibás terméket nem garanciáztatsz, hanem elállsz a szerződéstől, ingoványos talajra lépsz, nem ezért hozták ezt a rendeletet. Van vhol itt a PH!-n egy garanciás problémákkal foglalkozó topik, ott biztos találsz olyan történeteket amik hasonló szituációkat írnak le, talán érdemes átfutnod őket, hogy mik lehetnek a buktatók (nem mintha én megtettem volna, csak jó tanács, mert biztos vannak buktatók).
Majd légyszives azt is írd meg, hogy hogyan zárult a történet.
-
Teodor52
senior tag
válasz
Teodor52
#3863
üzenetére
Ui:hogy nehogy összekeveredj:
igen először garanciális cserére álltam rá,de nem rég úgy döntöttem, hogy az elállási jogomat fogom gyakorolni!
Ja és még egy említés a telefonvonalukkal kapcsolatban: nem volt leterhelve, kicsöngött úgy néhány percig majd a lassúbb búgást gyorsabb ritmikus bugás váltotta,ami a tel. kinyomásra enged következtetni!
-
Shad0w
senior tag
válasz
Teodor52
#3860
üzenetére
Csak pár gondolat (kérlek ne vedd támadásnak, ha úgy is fog hangozni, nem gondolom úgy...):
Ez már korábban is probléma volt, hogy a telefon vonaluk nagyon leterhelt. Ennek az az oka, hogy a bolt nagyon népszerű és rengetegen próbálnak telefonálni. A vezetés úgy látja, hogy nem lenne nagyobb a bolt forgalma a telefonos ügyintézés bővítésével (amivel egyetértek).Garanciális ügyekre egy jól bejáratott rendszerük van ami (sztm) elég jól működik. Nem is értem miért akar vki telefonálni, hiszen az pénzbe kerül, míg egy e-mail nem és nyoma is marad (később vissza lehet olvasni, hogy mik lettek megbeszélve).
Az általában 1 órán belüli válaszolás nem azt jelenti, hogy mindig. Nem válaszoltak 7 órája? Akkor írj még1 e-mailt, kezd úgy, hogy x órája/tegnap küldtél egy e-mailt amire nem kaptál választ ezért arra gondolsz, hogy biztos átsiklottak felette, szal itt van még egyszer. Nem fognak megsértődni.
Továbbá nem csak e-mail-en lehet elérni őket, be is lehet fáradni a dévai utcai üzletükbe.Milyen adás-vételtől szeretnél elállni? Nem a garanciát akarod érvényesíteni?
Új hozzászólás Aktív témák

- Jack Wills Parka Jacket Men kabát eladó
- HP Spectre x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 16" -60% i7-13700H 16/1TB Iris Xe 3K+
- 7 DARAB! HP ELITEBOOK LAPTOP (Tartós, Elnyűhetetlen) 850 G8, 840 G8, 840 G9, 840 G10
- SONY A 6700 váz karc és kopásmentes 2 év garancia + ajándék SMALLRIG CAGE
- Kona Mahuna 2020 29" L-es vázméret MTB
- HIBÁTLAN iPhone 12 mini 64GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3452,100% Akksi
- Vállalom telefonok,tabletek javítását ,(szoftveres hibát is,frp lock-ot is)márkától fügetlenűl
- SEAGATE ST6000NM0034 6TB 7.2k 3.5 512e SAS HDD ST6000NM0034
- HP EliteOne 800 G5 All-in-One i5-9500 16GB 512GB 23.8" Érintőkijelző!! 1 év garancia
- Hibátlan, megkímélt! II Lenovo ThinkPad T540p II i7-4800MQ I GT 730M I 8GB I 240 GB I 15,6" FHD
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő



.
