Új hozzászólás Aktív témák
-
Zoli54213
aktív tag
Az én garanciális ügyintézésem úgy néz ki véget ér. Ezt kaptam:
"Befejeződött a garanciális ügyintézése, azonban a terméket sajnos sem kicserélni, sem megjavítani nem tudtuk, annak vételárát jóváírjuk Önnek."Végül is, minden ok, így visszagondolva rá lehet kicsit túlreagáltam, csak hát icl-re készülnék

-
Zoli54213
aktív tag
Történt ami történt jelenleg kezdek megnyugodni, most rendesek voltak, ezt írták nekem (írtam nekik hogy 2db 290-es kellene):
"Az Ön által leírt, más termékre való levásárlás, értékegyeztetéssel, az előző levélben megadott határidőn (2014.03.10) túl lehetséges. Valamint a javítás fennmaradó idejére fel tudunk ajánlani kölcsön kártyát.
Megértését és türelmét köszönjük!"Ezután köv. e-mailben:
"Kedves Zoltán!
A két 290-esre való értékegyeztetéses csereigényét továbbítjuk a beszállítónak. Köszönjük Türelmét."Mellesleg és sem tuningoltam semmit 925Mhz-en ment 2db 7970 cf-ben. Mivel az egyik meghalt, és tudtam úgy sem kapok már ref. 7970-et eladtam a másikat. Kb. 2 hétig tökéletesen ment a gyereknél, majd egyszer csak rám ír hogy szemetel a kártya....szóval 2 7970 halt meg 2 hét alatt, úgy hogy húzva nem volt egyik sem nálam. Most kártya nélkül vagyok (Intel HD4000 IGP), várom hogy történjen valami. Remélem mihamarabb befejeződik.
-
Zoli54213
aktív tag
válasz
Azharel
#6513
üzenetére
"2 hete küldtem vissza az asus 280x vga-mat, és most egy csöves 6450-el kell bohóckodnom megint 1,5-2 hónapot...." Na én is ezt untam meg...ennek tetejébe még az hiányzik hogy visszaküldjék ugyanazt, ugyanúgy.
Azért hiába mondja nekem akár ki is, nem kapkodnak vele az biztos. Vannak bizonyos cégek (már 1-2-vel volt dolgom) akik visszaélnek az ember türelmével. Ha úgy veszem már nekem is 1 hónapja ott a kártya, normális hangnemben küldött e-mail-emre nem érkezett válasz, csak a "fenyegetés" után. De utóbbit már leírtam... -
Zoli54213
aktív tag
Nos írtam az nfh-nak hogy mihez van jogom, és azért írom le ide is, hogy aki ezt olvassa az is tisztában legyen vele, ugyanis meggyőződésem, hogy ezt az emberek nagyon kis százaléka tudja csak:
"Sajnos nem létezik azonban olyan jogszabályi rendelkezés, amely kimondaná, hogy ezen határidő túllépése esetén hány nap múltán lesz jogosult áttérni egy másik szavatossági igényre (például cserére) a fogyasztó. Ezért azt javasoljuk, hogy küldjön ajánlott levelet vagy e-mailt a vállalkozásnak/szerviznek, amelyben a javítás végső időpontjaként megjelöl egy határnapot, illetve felhívja a figyelmüket, hogy amennyiben ezt nem tartják be, úgy tekinti, hogy a javítás nem lehetséges, és kérni fogja a termék cseréjét."
Remélem segíteni fog sok embernek a garanciális ügyintézés idejének csökkentésében.

-
Zoli54213
aktív tag
Hát én jelen esetben úgy állok, hogy nem érdekel kin múlik, csak legyen már vége...mindegy ők tudják. Nem nyugodt idegi állapotban, de várok.
"akkor mi készteti az eladót arra hogy siessen" Nekem nincs jogom azt mondani hogy most kell a termék vagy a pénz, pont ez a bajom, nincs egy KONKRÉT határidő. "TÖREKEDJEN"....vicc.
-
-
Zoli54213
aktív tag
De amúgy mellékesen pár szimpla kérdés: Mit tudnak ezen ennyit nézni, javítani? Megmondtam nekik hogy rossz a kártya, terhelésre lefagy, becsíkozza a képet, hang kiakad. Ezen kívül mindent ami ehhez kapcsolódik, de ezt már ide nem írnám le. Akkor is ha sok hibás cucc van, ha konkrétan megmondtam nekik, csak annyi lenne beleteszik egy gépbe, terheik, kifagy, csere, vagy pénz visszafizetés. Ha nem tudják időre megcsinálni fejlesszék a szolgáltatásukat ha vállalják a szervizelést. Ja, vagy ez plusz pénz nekik? Én kérek bocsánatot. Oké, én mondjuk elnézem, de akinek ez a munkája és ezzel keresi a pénzt amiből megél, azzal mit csinálnak? Ez még egy átlagos ember számára is idegesítő, nemhogy egy olyannak aki ebből él...most itt van ez a szabály is hogy "törekedni kell a 15 napos határidőhöz": Mi az hogy "törekedni kell"? Ennyi erővel tényleg lehetne 1 évig is náluk és mondhatnák hogy "törekedtek" a 15 naphoz. Ezt nem hiszem el hogy konkrétum nincs...vicc az egész.
Most azt írták az ipon fórumba válaszként hogy "hamarosan az eredeti kártya is megfog érkezni". Kérdem én lehet egy ilyen kártyát javítani aminek ilyen hibája van? Csak mert szerintem nem. És nagyon úgy érzem ez csak időhúzás. Mert referencia HD7970-et már nem gyártanak, tehát cserélni sem tudják ugyanolyanra. Az a tippem, hogy az lesz hogy 1 hét múlva kb. rám írnak hogy visszafizetik (jó esetben)...de mi a fr*ncért nem tudták 1 héttel ezelőtt? Mert attól hogy nem "hivatalos", ők is tudják hogy nincs már ilyen kártya új és javítani sem lehet....na mindegy, ennyit erről. :S
-
Zoli54213
aktív tag
Igen, miután (nem akarok hazudni) összesen 6x írtam, hívtam őket. Itt főként az volt a legnagyobb probléma, hogy semmit nem válaszoltak, csak miután a fogyasztóvédelemmel jöttem. Arra rögtön érkezett válasz (1 órán belül), míg eddig 2 nap után sem. Értem én hogy nincs még náluk a termék, de akkor legalább válaszoljanak már. Ez így olyan volt mintha nem akarnának se fizetni, se kártyát adni...
"Hogy mi köze az országnak ahhoz hogy már egy nappal meghaladták a 15 napot." - Csak általánosítottam...aki nem akarja nem érti.
-
Zoli54213
aktív tag
válasz
nanemár
#6473
üzenetére
"A kijavítást vagy kicserélést a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni. Az eladónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
Amennyiben az eladó a termék kijavítását megfelelő határidőre nem vállalja, vagy nem végzi el, a hibát az eladó költségére magunk is kijavíthatjuk vagy mással kijavíttathatjuk.
Fogyasztóként megillet minket az a jog is, hogy a választott szavatossági igényéről másikra térjünk át."
- nfh.huNekik nem kell beleírni semmibe azt hogy 15nap alatt vállalják-e, ez általánosan igaz minden cégre. Ezek szerint a te példád alapján lehetne 1 év is, és mondhatná "törekedett" a 15 napra.... :/
-
Zoli54213
aktív tag
Nekem most elfogyott a türelmem. Miért kellene még egy hónapot várnom? Az hogy neked volt még kedved 1 hónapot várni az nem az én bajom. 15 munkanap az 3 hét, már eleve az is sok....
nanemár: Ez nem vicces, ugyanis ha nekem lenne tartozásom már kártérítési díjjal együtt kellene fizetnem. Egy cég sem lenne elnéző a vásárlókkal én sem vagyok elnéző velük. Ennyi.
És az sem az én bajom, hogy senki nem mer kiállni a maga igazáért (kivétel azok a bizonyos emberek...bizonyítják az előző hsz-emre a válaszok), részben ezért tart itt az ország is ahol.
-
Zoli54213
aktív tag
Sziasztok!
Mindenkinek ajánlanám, hogy aki itt ipon-on akar valamit venni az nézzen be ide (#1227-es komment):
[link] -
Zoli54213
aktív tag
Amúgy milyen futárszolgálattal szállít az iPon?
Új hozzászólás Aktív témák

- Apple asztali gépek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- LEGO klub
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Fejhallgatós találkozó
- Okos Otthon / Smart Home
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Battlefield 6
- További aktív témák...
- Eredeti Lenovo 300W töltők - ADL300SDC3A
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3763, 100% Akksi
- Gyári garanciával Digitalizáló tábla XP-PEN Artist Pro 24
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch SE/Apple Watch SE 2 (2022)
- Apple iPhone 15 Pro Max 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest

Várom kíváncsian a fejleményt hétfőn
Csak mert úgyis 2 290-et akarok....

