Új hozzászólás Aktív témák

  • Pendragon911

    aktív tag

    Nem olyan régen beszámoltam egy Telekom-os TCL TV vásárlásról, röviden annyi volt, hogy hibás készüléket kaptunk, ami egy 55C805 volt, amit aztán visszaküldtünk a 14 napos elállás keretein belül. Mit mondjak, nem siették el, ugyanis a 14 munkanap éppen vége felé jöttek érte, majd eltelt egy szűk hét, mire aztán be is ért a Telekom-hoz és végül már most lassan vissza is áll az előfizetés a vásárlás előtti állapotra, miután újat tudunk rendelni. Ezzel még azt mondom, nincs is olyan nagy gond, hacsak nem nézzük azt, hogy időközben, azaz épp az elmúlt 1-2 napban vettem észre, hogy elfogyott a kínálatból a C805, de úgy mindenhol a piacon. Naná, miért is ne? De talán így kellett történnie? Ki tudja..... Minden esetre, mivel új TV ennek ellenére is kellene, így Android rendszer miatt ugyanúgy marad a TCL, de a Telekom kínálata az 55-ös méretben nem túl acélos, így jobb híján (vagy annyira nem kell tőle tartani?) jelenleg a C6K-ra esett a választás. C7K lett volna a másik kiszemelt, de az éppen ebben a méretben nincs náluk, pedig annak a talpa közepén van, a 6-os szériának pedig szélen és az éppen centire a mostani tv állvány szélességével megegyezik, úgyhogy necces, de találtam közép talpat, azzal meg lehet oldani. Az új TV-t néhány nap múlva lehet megint megrendelni, mivel még nem állt vissza az előfizetés az eredeti állapotára, így még azért figyelem, hogy hátha lesz még C805, bár így hiszem, hogy ez már mondhatni végleg kifutott. Néhány nap múlva kiderül, hogy mire jutunk. Ha sikerül a vásárlás és megérkezik a TV, akkor jelentkezek majd ;)

Új hozzászólás Aktív témák