Új hozzászólás Aktív témák

  • blizzrd

    senior tag

    Sziasztok!

    Huawei márkaképviselet reakciója, a szakszervízből karcosan visszaküldött telefon esetére, azok után, hogy bekértek mindent papírt, hogy "kivizsgálják" az ügyet:

    "Köszönettel vettük megkeresését, mellyel lehetőséget biztosÍtott arra, hogy teljeskörű tájékoztatást nyújtsunk az Ön számára.

    Levelére válaszolva értesítjük, hogy meglátásunk szerint ebben az esetben nem bizonyítható, hogy pontosan hol és milyen körülmények között keletkezett a levelében említett karcolás, így ezt nem is kívánjuk vizsgálni.

    Értesítjük, hogy bár nincs lehetőségünk jótállás, vagy szavatosság körében kezelni a készüléket, ügyének gyors és békés lezárása, valamint az Ön elégedetettségének visszaállítása érdekében társaságunk vállalja a termék méltányossági alapon történő kijavítását, egyszeri alkalommal.

    Kérjük, hogy az alábbi linkre kattintva válassza ki a tartózkodási helyéhez legközelebb található leadó pontjaink egyikét, ahol átveszik a készülékét és továbbküldik azt központi szervizünkbe:

    http://szerviz.huawei.hu

    A hatályos jogszabályoknak megfelelően kötelességünk tájékoztatni, hogy amennyiben fenti válaszunkat nem fogadja el, a területileg illetékes Békéltető Testülethez, vagy Fogyasztóvédelmi Hatósághoz fordulhat, az aktuális listát a csatolt dokumentumokban találja.

    Üdvözlettel,

    Huawei Ügyfélszolgálat"

    :D :D :D :D :D

Új hozzászólás Aktív témák