Új hozzászólás Aktív témák
-
mishubi
tag
van esetleg valami aktívabb fórum hasonló témával?

-
kiss.dani
csendes tag
Üdv!
Azért írok, mert kb. fél-1 év múlva autót szeretnék vásárolni. Használtan, benzinest, max 1M ft-ig. Kicsit kifejteném, hogy a tuning hogy kerül szóba: szóval tuning alatt optikai tuningot értek, azt is teljesen visszafogott módon, Nem szeretnék sem "menőzni", pláne, hogy ezek csak külsőségek, belül (motor, váltó, stb stb) semmi tuning nem lenne. Ami miatt optikai tuninra adnám a fejemet, az a következő miatt van: úgy látom, használt autó vásárlása 3 módon történhet:
1. Motor, belső, állapot szempontjából jó, megbízható, normális állapotban lévő, fenntartható (költség szempontjából), nem túl nagy fogyasztású, DE régi autót vesz az ember, ami esztétikaliag, külsőleg nem tetszik neki (jelen esetben így van). -olvasgatva totalcar, autonavigator, gyakorikerdeseket, ami alapján szóba jöhet használtban: seat leon, ibiza, honda civic, ford focus, fiesta, peugeot 206, 307, opel astra f g -.
2.Hitellel vesz valami csábító középkategóriás kocsit, ami még bele is fér az árba, de mivel nem gondolta végig, vásárlás után rákölt még egy csomó pénzt az autó (szükségszerű-kötelező) felújítására, mert nem véletlenül volt annyi, amennyi az autó. (pl. 3as bmw 1millióért), utána pedig, ha szervízelni kell emgint csak nagyon sok pénzt költ rá, fogyasztása sem a legkisebb,
3. Hitellel vesz olyan autót, amilyen kívülről belülről rendben van és lesz is, egy darabig, tetszik neki ez az álma stb., ez viszont kilőve, manapság amúgy sem vennék fel hitelt, pláne nem autóra, pláne nem nagyobb összeget.Így tehát csak az 1. pont marad.Viszont azok az autók (ízlések és pofonok, de) nekem külsőre egyáltalán nem jönnek be, gyári állapotban, nem szívesen vezetném őket. És ezért gondolkodtam egy minimális, visszafogott, szerény optikai tuningon, hogy az az autó jobban tetszen, jobban szerethessem, tehát külsőleg kicsit hasonlítson a 2v3-as pontban leírtakhoz. Ami nekem bejön - bocsánat, ha valamit nem szakszerűen írok le, kezdő vagyok - azok azok az autók, amelyek kicsit mint, ha ültetettek lennének - de ez lehet, hogy csak a lökhárító küszöb miatt látom így- és amely autó eleje kicsit "vastagabb", hogy úgy mondjam, és az alakja, egyben nézve jobban "egyben van" tehát inkább lekerekített formák uralkodnak. Amolyan bmw 320d, saab 9-3 aero, 9-5, ilyesmi autók. Tehát én nem need for speedes tuningot szeretnék, csak egy kicsit módosítanék a kocsin, lökhárító, küszöb tekintetében. (talán felni,). Mindenképpen visszafogott, letisztult, nem túl "menő" alkatrészekkel. A kérdésem az lenne, hogy ilyen értelemben van e létjogosultsága az optikai tuningnak, vagy innen nézve hülyeség, nem éri meg, és a szakma kicsúfolása lenne? Ha van létjogosultsága ennek a dolognak, szerintetek milyen használt autót lenen érdemes venni? Először a kocsi lenne meg, utána lenne a kisebb tuning(lökhárító, küszöb). Milyen árral lehet számolni kb-ra? (neten ilyen lökhárító 60k+, árakat láttam például, de nincs viszonyítási alapom, hogy ez sok, vagy átlagos, vagy ez még olcsónak számít)
-
simii16
aktív tag
Sziasztok!
Látom rég nem írt ide senki. Feldobnék egy témát: át lett alakítva egy kicsit az első lökhárítóm és nem akarom kifúrkálni, hogy a gyári helyre rakjam vissza a rendszámot. Két lehetőség van: Kicsivel lentebb kerül és marad középen vagy pedig bal oldalra eltolva lesz a helye. Ez utóbbi mennyire szabályos, illetve mennyire büntet(het)nek érte? Én a következőt találtam:
27. § (1) A jármű - az e célra kialakított helyre - a jogszabályban előírt hatósági jelzést feltüntető táblát (rendszámtábla, azonosítási tábla) kell felszerelni.
(2) A hatósági jelzést, illetőleg annak tartószerkezetét a lassú járműre elöl, az oldalkocsi nélküli motorkerékpárra és a pótkocsira hátul, a többi gépjárműre és a mezőgazdasági vontatóra elöl és hátul, a jármű hosszirányú függőleges felezősíkjában, vagy attól balra, oldalkocsis motorkerékpárra az oldalkocsin elöl, a motorkerékpáron hátul úgy kell elhelyezni, hogy a hatósági jelzés síkja a jármű hossztengelyére merőleges és megközelítően függőleges helyzetű legyen, a járművön túl ne nyúljon, legalsó pontja az úttest szintjétől legalább 0,30 méter, legfelső pontja az úttest szintjétől legfeljebb - amennyiben a felépítmény szerkezeti kialakítása ezt lehetővé teszi - 1,50 méter magasságban és olyan helyen legyen, ahol könnyen leolvasható.”Az első pont szerint "az e célra kialakított helyre" kell elhelyezni, a második pont szerint pedig akár kerülhet balra is?
Valaki mondja meg a tutit! 
-
soo277
őstag

Atya ÉÉÉGGGG!! -
roly7
tag
Sziasztok nekem egy 6gen civicem egyenlőre csak annyi változtatás van rajta h a hűtő maszk ki van cserélve és egy remus sport kipufogó rendszer duruzsol és az lenne a kérdésem kb mennyibe kerülhet egy színre fújás a műanyag lökhárító elemek és az oldalsó spoilerek virítanak feketén.
-
fekeandras
őstag
Akkor legyünk méltóak a topik címéhez: [link] Respect AMP!

-
dulifiO
aktív tag
Sziasztok!
Ti biztos jártasak vagytok ilyesmiben. Olyan üveglapot keresek, ami elektromos áram hatására besötétedik. Hasonló, mint a fény hatására sötétedő visszapillantók. Nekem csak egy ilyen kb. fél méterszer 20 centis darab kéne. Addig jutottam, hogy elektrokromatikus üvegnek hívják, de azt nem tudom, hol lehet ilyet kapni? -
dragonfx
veterán
Tudja valaki pesten hol kapnék olcsón fekete 100x20as rácsot?..amit alökösbe lehet rakni?
-
dragonfx
veterán
ma láttam egy nissan GTR.t városligetnél.elég godabaxós hangja van.
de hogy lehet olyna igénytelen a tulaj hogy hátúl tiszta retek a verda alig látszott a színe típusjelzés embléma...égne pofám koszosna használni. -
Play!
tag
Nekünk egy tuning trabantunk van
150 km/h a vége, szal elég jó a kicsike, és szép is (szerintem).
[link] -
VR6-Fan
veterán
válasz
gamekiller01
#516
üzenetére
hát én próbálok 800kg alá lemenni inkább
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
meg még 50le-t ki kéne csikarni a motorból...
-
VR6-Fan
veterán
válasz
gamekiller01
#514
üzenetére
Kicsit nagyon, a kromokat, meg azt a csodás küszöbet leszeded és raksz valami gyárit a helyébe egész helyes lesz, mert az alapforma szerintem nem rossz.
Akkor én hozzád képest pehely súlyú vagyok.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
gamekiller01
#510
üzenetére
én, se de ez szép szóval is kicsit túlzás és giccses, szerintem, de Te autód Te mész vele végig az utcán.
akkor csak 8le-t versz rám, súlyod mennyi
? -
VR6-Fan
veterán
válasz
gamekiller01
#508
üzenetére
a króm cuccok darabonként +5le a csavart köszüb meg +10le?

-
zsolt1129
addikt
válasz
Winner_hun
#506
üzenetére
Ez már beteg
Nem gyengék ezek a japánok. -
Winner_hun
félisten
-
fekeandras
őstag
válasz
Winner_hun
#504
üzenetére
Hát ezmiez?
Ez már kimeríti a közösség elleni izgatás fogalmát...
-
Winner_hun
félisten
Ez milyen autó volt eredetileg?

-
rien
senior tag
Előre bocsátom egyáltalán nem értek az autókhoz. A kérdésem az lenne, hogy ha tuningolt egy autó annak van külső jele? lehet látni?
Az a lényeg, hogy nemrég vettem egy autót ami papíron 100 Le lenne, de szerintem jobban megy. Eddig volt 110, 150 Le autóm viszonyítási alapnak, mondjuk utolsó autó ami több évig volt meg 65 Le volt, de nem hinném, hogy ezért érezném többnek. Autókereskedésből van az autó, szóval sok mindent nem tudok róla.
Az autó volt már szerelőnél - motorhoz még nem nyúlt, azaz egy volt jó benne
- aki annyit vett észre, hogy nem gyári a kipufogó rendszer, de nem ilyen megközelítésből nézte az autót, hanem cserélte amit kell 
-
VR6-Fan
veterán
válasz
DeadMeat
#498
üzenetére
legrosszabb esetben csak 180 lovas volt a loen.
ha jól láttam amit vesznek a fehérből egy acura rs-x, ami azért elég rendesen verdesi 200lovat.. akkor is tetszik ahogy erőlködnek a leonos meg lágy könyedséggel elsuhan köztük a (a fehér hondás azért nyomta tovább
)hajjaj mi lesz itt a szürke cabrioba még jönnek a tengelyek meg lesz még benne faragás kicsit
szegény leonosok meg hondások
-
darnellsmith
senior tag
akit esetleg érdekel egy remus dob és spéci fejegység az írjon

-
DeadMeat
nagyúr
válasz
fekeandras
#494
üzenetére
Ne gerjezd a feszkót fölöslegesen.
De lökjed azé a linket. -
fekeandras
őstag
Reggel szög gyári Ibiza Cuprával (dízel) többször csúnyán +cigztettünk egy 1.6VTI-s csíra kisgyereket.Jajj de röhögtem, istenem."direkt nem nyomtam nagyon".LOL
Feltöltöm a youtube-ra
Úgy bírom a hangembereket...![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
P00By
nagyúr
válasz
fekeandras
#492
üzenetére

-
P00By
nagyúr
válasz
fekeandras
#490
üzenetére
3. verzió nyert.
-
fekeandras
őstag
válasz
fekeandras
#487
üzenetére
Tárgytalan.
-
P00By
nagyúr
-
fekeandras
őstag
válasz
golfedition
#485
üzenetére
Nem tudom hogy lehet-e vizsgáztatni.Gondolom lehet...ha még meglesz 1-2évig lehetséges hogy lecsapok rá.Vagy vadászok egy Golf II Country-t.Az már régen is tetszett.
VR6-Fan:a segítségedet szeretném kérni.Te sok helyen megfordulsz.Nincs olyan ismerősöd akinek Country-ja van?Az érdekelne hogy esetleg van-e valami típushibája,mire kell figyelni vásárláskor stb... -
fekeandras
őstag
válasz
golfedition
#485
üzenetére
kb 200-300k között.
-
golfedition
csendes tag
válasz
fekeandras
#484
üzenetére
Akkor elvileg vizsgáztatható, vagy véglegesen ki van vonva? Körülbelüli árat nem tudsz?
-
fekeandras
őstag
válasz
golfedition
#483
üzenetére
Nem az enyém,haveromé.Magyar az autó.Gyakorlatilag az első tulajtól ahogy elkerült a kocsi egyből szét lett bontva.Azóta is ott pihen a kertben.
-
golfedition
csendes tag
válasz
fekeandras
#481
üzenetére
Mennyiért adod a syncrot? Külföldi autó volt?
-
VR6-Fan
veterán
válasz
fekeandras
#481
üzenetére
Mi szóltunk hogy nem kéne itt kiélned az idegességed.
volt már syncron-k meg 3-ajtósat keresek, pirosat, etc etc, de azért köszi

-
fekeandras
őstag
"fekeandras:miért ki lett annak titulálva?"
Moderátort keresek topik (11054) hsz.Ha emlékezetem nem csal (márpedig nem szokott) te írtad.
Egyébként fátylat rá,de tényleg.

Esetleg 5ajtós Golf 2 Syncro kasztni nem érdekel?Kell rá költeni nincs túl szép állapotban (kezdődő felületi rohadás meg egy elcsúnyult fényezés) viszont egy komplett autó alkatrészekre szétszerelve,megvan minden hozzá.Kiárulod az alkatrészeit és megvan a kasztni ára.És soha nem volt törve,még koccanás sem volt.Ja 1.8 benzines volt.Elég jól nézett ki csak áll már vagy 7-8éve és ez meg is látszik rajta.Versenyautónak lett szánva de nem lett velőle semmi.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
golfedition
#478
üzenetére
itt két egyes cabrio van, az egyikbe egy 0km-sre felújított G60-as felhúzva 200le-re, a másikban egy kopott VR6. (acc-on van még 1-2 érdekes video)
kettesbe ha eltekintük az egyedileg legyártott alkatrészektől mechanikusan kb annyi berakni a VR6-ot mint a G60, meg kell egy kicsit érteni az elektronikához.
(ami hirtelen eszembe jut és egyedi a két féltengely ill asszem csak az egyik, hűtőt nem kell csináltatni meg venti keretet sem)
VR6 mellett objektívan még a G60-al szembeni tartossága szólna mert a G töltő 60e km-nként álltalába elfárad. (az meg más kérdés hogy nekem a hangja páratlan, pedig hallótam már ezt azt, nem nem TDi-re gondolok
)amúgy a G60-ast jóval könyebb olcsóbb tuningolni mint egy VR6-ot, a töltös mivolta miatt ( a chip meg a kerék kb 30-40k) VR6-ba meg mit rakhat az ember chipet? az 40k-nál kezdődik, után meg vehet két tengelyt kb 160k ért... turbo szet meg akár mit csinál az ember ha nem 0,2-es töltő nyomással akar rohangálni akkor 500k+ bár egy turbos VR6 gond nélkül mondhatja azt hogy "Bye-Bye TDi"
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
golfedition
csendes tag
válasz
golfedition
#478
üzenetére
Dobtam egy mailt képekkel.
-
golfedition
csendes tag
Aha, majd mindjárt dobok képet róla... Hát nem tudom, azért annyira nem nagy durranás a VR6 alapból, valamennyivel erősebb, persze illik is neki, mert ugye 1 literrel több, bár töltő nincsen rajta. Szóval a két gyári motor között nincsen nagy különbség, mert a VR6 többlet erejét a nagyobb sólya szinte el is viszi. Viszont tuninggal jóval többet ki lehet hozni belőle, az tény. De mint már írtam, nekem bőven elég az a 160 paci közútra, a könnyű súly miatt elég meglepően tud menni. Én is gondolkodtam annak idején, hogy VR6, vagy G60 legyen, de aztán maradt a G60, mert ezt a motort ebbe is gyártották, így nem volt túl nehéz dolgom, amikor beletettem. Persze a hidraulikus kuplung miatt, meg még egy pár dolog miatt volt így is játék vele, de a VR6 bonyolultabb művelet, az tuti.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
golfedition
#476
üzenetére
van róla pados video is amúgy...
meg a belépített cuccokból is kb valami ilyesféle teljesítmény várható el (am azok csinálták akik a Der Renner 1/2)G60-asod van? hüm priviben dobsz egy képet, lehet láttuk már egy mást?
amúgy nem tudom a kettes G60 annyira nem megy jól (rosszul biztos hogy nem, tud meglepetéseket okozni) de én inkább VR6 párti vagyok hogy ha már kettes golf, mondjuk épp most keresek egy jó kasztnit magamnak
-
golfedition
csendes tag
ebebn igazad lehet, de ugye a videóból nem derül ki a teljesítmény... Nem akarok szkeptikus lenni, de szerintem annál a seességnél akkor sem így változik a táj. Persze attól még biztosan brutál lehet az a Golf ennyi lóerővel, nekem a 160 paci is bőven sok közútra, szvsz efelett meg inkább versenypályán kell próbálgatni a ménest.
-
golfedition
csendes tag
válasz
fekeandras
#473
üzenetére
Elkanászodott ember? Márhogy megutálom a Golfokat? Azt nem hiszem, van egy kettes Golfom már vagy 10 éve, ezidő alatt elég sok idő, és energia belefeccölésével telepakoltam az összes létező extrával, plusz egy G60-as motorral, meg időközben vetteem egy négyes Golfot is rohangálóautónak, úgyhogy eléggé fanatikus vagyok... :-)
-
VR6-Fan
veterán
válasz
golfedition
#470
üzenetére
akkor dobj egy levelet a PPH-soknak hogy tényleg mennyivel mentek a videon.
amúgy ha megnézed a teljesítményt meg a 6 gangos váltó hosszúságát akkor is kb kijön ennyi.
fekeandras:miért ki lett annak titulálva? (eleve meddő vitába nem fogok bele menni..) -
fekeandras
őstag
válasz
golfedition
#470
üzenetére
Áhh.Vigyázz mert a végén még elkanászodott embernek leszel titulálva.Láttunk már ilyet ebben a topikban...
-
golfedition
csendes tag
VR-6 fan,
szvsz ez a video ez iszonyat nagy kamu... Ha a környezetet (szembejövőket, a szalagkorlátot, és a betont) is megfigyeled, túl lassú a "mozgásuk" ha tényleg ennyivel menne.... Az a km óra szerintem erősen meg van buherálva.... Bár ennyivel még nem mentem autóval, de a 210-220 megvolt folyamatosan hosszabb úton, és egy kicsit gyorsabban változott a környezet emlékeim szerint, mint ezen a videón...
Persze ettől még imádom a Golfokat... :-) -
Gergello
addikt
http://dragontuning.hu/
biztos tudnak itr-be is ajánlani valamit
nah nem offolok többet
-
Integra
titán
válasz
fekeandras
#454
üzenetére
szerintem ne kattogj ezen, nem érdemes
nem lesz itt belátható időn belül rend a kategóriák között, illetve a kategóriák sem lesznek meghatározva tisztességesen, mindig lesz akik szívnak
ti tudjátok mennyi időt és energiát öltetek az autóba és ennek megfelelően teljesítettétek e vagy sem az elvárásokat, ez a lényeg
-
P00By
nagyúr
Erről mi a vélemény?

Integra: Hát hogyne, apámnak ezt ajánlották
De nem vette meg nyugi! ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
TexT-BoY
addikt
válasz
fekeandras
#454
üzenetére
nabazmeg, nem semmi, grat, nekünk az utolsó mért az 14.2 volt és olyan boldogak voltunk hogy majdnem sirtunk
. Mondjuk kategoriábol nekünk is kijutott, a 2.0 szivóval kell menni 1.6turbo meg a sok kisfos ellen, 1200kg-val...
.
Nemtudom hogy lesz ebböl valaha vagy olyan erőss vas hogy hejtáljunk ebben a kategoriában, vagy valamiképpen levigyük egy kategoriával.Nekünk a Cold Air intakes direkt szűrő 22+8 a csövezés ... Versenyen bemegy a cső a lámpa helyére amugy meg a lökős alól kapja a luftot. Nekünk a telejs szivó tuning után, országuton 7lityóval elmegy a verda. Ha kenve van neki meg város akkor 10. Egy egynapos versenyen amikor elég sokszor beáltunk a lámpához akkor 14et evett. 2.0 szivó kb 130kw. (keréken)
-
fekeandras
őstag
Elég érdekes volt a tegnapi verseny a ringen.Beraktak minket (1900ccm dízel összkerék) abba a kategóriába ahol volt több darab kikönnyített BMW E30 is amiben nem széria állapotú sokliteres M5 motor volt.Viszont derekasan helytálltunk.Elődöntő futamban BMW "M5" 8,7s mi 9,0s csúszós kuplunggal.Búcsúztunk is.Pedig időmérésen sikerült futni egy 8,6s -ot is.A döntő előtt öntöttem a tárcsára kólát általában egy 1/4-et kibír de mire végig araszolt a stage-ig szinte az egész leégett róla.1-2ben még csak jó volt (1.9s 60láb amiben egy váltás is volt) de 3.-ban már megint csúszott
.Ez a húzás nem jött be.Csináltatni kell rá egy erősebb kuplungot mert ez a mostani használhatatlan.Dühít hogy a motorerő már megfelelő,de nem bírja ez a x@r kuplung a nyomatékot.Állítólag 1000Nm-ig jó.Nekünk szerintem kb ennek a fele van és mégis x@r.No comment...Majd legközelebb bűntetünk.Addigra bekerül hátra is a Torsen
.Meg valami normális kuplung is. -
Thrawn
félisten
válasz
fekeandras
#440
üzenetére
Valóban...
Neked egy napig itt semmi dolgod nem lesz... -
P00By
nagyúr
És akkor a sport katalizátor leömlővel is ez van? Valószínű ezt hiába kérdem, mert rohadt drága

-
fekeandras
őstag
Azért dízel motorral is lehet gyorsulni.Bár ez a füstmennyiség már tényleg undorító még egy olyan TDI buzinak is mint én.

6.062 @105.70Mph De hogy látta a karácsonyfát?
Ugyanennek az "autónak" egy másik futama oldalról.6.196 @110.76Mph
Amerikai pick up Burnout
Na ilyet nem szeretnék látni a visszapillantómban soha.
A dízel motor előtt még komoly lehetőségek vannak Pl.:
LeMans
Vagy Tereprali vb
Fabia
És az Örök kedvenc,örök kedvenc a fékpadon.Szerény 433Lóerő/787Nm nyomaték.Moderáljon.Az a dolga
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Sportlégszűrő témában inkább meg sem szólalok.Nem akarok beleokoskodni én kontár amatőr...
-
VR6-Fan
veterán
centi literekben max, de szerintem én úgy tapasztaltam hogy többet esznek vele, lehet hogy a kis motorok nem

hát rendszer alatt akkor ő is erre gondolt szerintem, pillangó szelep/légmennyiség mérő cserét is mert akkor kicsit máshogy változnak a dolgok
diret mondom szerintem meg probálni se érdemes, egy betétet a gyári szűrőházba talán érdemes lenne ki próbálnod.
-
P00By
nagyúr
pillangó szelep/légmennyiség mérő cserét is mert akkor kicsit máshogy változnak a dolgok Nem.
sport légszűrő rendszer alatt mit értesz (Sajnos) annyira nem értek hozzá, már beszéltem egy emberkével 2 darab mondatot, ő azt mondta 100-120k ebből talán kiderül...

fogyasztásod nem lesz jobb Pedig, már cikkekben is olvastam. Legalábbis ez rémlik a régen olvasott Tuning&Stereoból

-
VR6-Fan
veterán
Hy!
direkt szűrőt egyáltalán ne...
sport betétet meg lehet, csak azt is sűrűn mosni kell fogyasztásod nem lesz jobb, csak valamivel alacsonyabbról fog húzni a gép (főleg ha turbos vagy nagy köbcentis), 10k-től fől fele.
sport légszűrő rendszer alatt mit értesz pillangó szelep/légmennyiség mérő cserét is mert akkor kicsit máshogy változnak a dolgok

-
P00By
nagyúr
válasz
fekeandras
#433
üzenetére
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy egy teljes sportlégszűrő rendszer cakk-pakk mennyibe kerül?
Természetesen csakis jó minőségűben gondolkodjunk
Főleg nem a teljesítmény növelés miatt(persze néha kell a kraft
), hanem a fogyasztás mérséklése lenne a cél! Egyátalán ilyen szempontból megéri a dolog, mennyi spórolást jelenthet ez? 
fekeandras: Ezt a hsz gyűjtést nem kéne, ha meglátja egy moderátor kapni fogsz!
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
VR6-Fan
veterán
válasz
fekeandras
#420
üzenetére
"bocs nem 3L, hanem 1,4-es.." ezt azért illet volna észre venni.
erősített padló lemez, vastagabb a küszöb a szériánál, pont min anno az egyes cabrionál.
az első két nyúlvány kereszt merevítős, az A és C oszlop is más, egyedül a gyári bukócsőben nem vagyok biztos, bár azt nem hiszem hogy lett volna benne.azon kivűl a motor is más volt a széria G60-nál meg a hajtás is.
szerintem tök mindegy hogy mivel ütközöl egy álló beton falnak, trabanttal vagy porsche-val 300-nál mind a kettő darabokra törik.
Én szóltam hogy probálj egy kicsit észhez térni.
-
fekeandras
őstag
" Sokat érthetsz a VW-khez "Golf kettes rally bodé" az egy csöppet más mint a sima kettes de nem baj. "
Nyílván szerited a hyper-szuper "GOLF 2 RALLY BÓDÉ" kibír egy 300Km/h-s ütközést is.Az alap kijelentésem ugyanis az volt hogy nem mennék 300-al egy Golf-al..Erre feleted az idézett mondatot. .Szerinted mennyivel és miben más?Győzz meg.Érvelj!
A Golf 2 egy gyenge konstrukció.Ez van.Gyenge volt már új korában is de akkoriban előírt biztonsági kritériumoknak megfelelt.Szerencsére már 2008-at írunk.

-
VR6-Fan
veterán
válasz
fekeandras
#417
üzenetére
[akkor legyen GTI nekem teljesen mindegy, de akkor légyszives tulajnak is magyarázd meg hogy neki benzines autója van
] jah vagy tudom gyorsan a video után bele rakta a GTI motor helyet az 1,4 PD-d mert az mennyivel jobb...kép a videoból hogy ebbe se köthes bele
rally-s vitát meg hadjuk szerintem
gondolom azt se tudtad akkor hogy gyárilag egyes golfban volt V8-as motor....(83-as modell asszem)amúgy jó ez a h.sz gyűjtögetés, nem vagy képes egy gondolatot egy h.sz.-ba leírni

-
fekeandras
őstag
Szerkezetileg (karosszériára értem mielőtt még ebbe a hsz-ba is belekötnél
...) nincs lényeges eltérés egy mezei Golf 2 G60 és egy Golf 2 G60 Rally között.Persze más front más kerékív + nagyobb kerékdob ilyesmik vannak.De ennyi!Mondhatsz akármit.Ezek tények.
Nincs szükségem segítségre.De ha valamiben nem vagy biztos ne írj róla butaságot.Mert az kicsit ciki... -
VR6-Fan
veterán
légyszíves ne magyarázd már meg hogy miben cseréltem olajat... és nyugi nem csak az úton akadtunk össze vele, hanem kb 1órát beszélgetem sétáltam a tulajjal..
bocs nem 3L, hanem 1,4-es..
300 lovas TDi sok itthon, azért 1-2 példát megnéznék.. jah az hogy valaki rá mondja hogy 400 lovas, annyira nem érdekel. én is rá mondom a turbos VR6-ra 600lovas ránézésből megtudod állapitani hogy nem annyi? (mondjuk Te biztos..)
-
fekeandras
őstag
A Lupo 1.2 PD TDI szerkezeti felépítése miatt teljesen alkalmatlan a tuningra.Kb 100-110lóerőnél egyszerűen szétesne.Mert szar.Amúgy mi alapján láttad te dízelnek azt a Lupo-t?Merthogy 1: Széles sárvédőív (a 3L-é nem az),2: nagy lőkhárító (a 3L-é nem az),3:széles futómű,(a 3L-alá és a 1.4tdi alá nem lehet mást rakni mert azok egyediek),szóval az egy GTI.Ennyi.
-
fekeandras
őstag
1. "Sokat érthetsz a VW-khez "Golf kettes rally bodé" az egy csöppet más mint a sima kettes de nem baj."
No Comment...
300nál tök mindegy milyen kasztniban ülsz.Nincs esélyed a túlélésre.És igen láttam már közelről Golf 2 Rally Syncro kasztnit.Ismerősöm 2-es golf-al rallyzik több éve.Van némi fogalmam (és tapasztalatom) a témáról hidd el.
2. "egy rendes dizelnek még attól hogy meg van húzva nem kéne füstölnie, csak mondjuk lehet nem itthon írattak hozzá pl ezen okok miatt kompjutert."
Akkor had kérdezzem már meg hogy miért van az hogy a RENN tdi-k 240-250lóerőnél füstölnek úgy mint az itthoniak közel 300 lóerőnél?Na erre írjál valami okosat!
3. "am szerintem a GTI lupo kissé jobban megy mint egy 120-130 lovas 3L, meg kicsit más a futóműve is de lényegtelen."
Neked lövésed sincs arról hogy mit beszélsz.A Lupo 3L összesen 61lóerő,ECO módban pedig 40.De semmi baj látom vágod a témát
. -
VR6-Fan
veterán
válasz
fekeandras
#411
üzenetére
Sokat érthetsz a VW-khez "Golf kettes rally bodé" az egy csöppet más mint a sima kettes de nem baj.
Elnézést de had tudjam már hogy mit szereltem két napja 1, 2 egy rendes dizelnek még attól hogy meg van húzva nem kéne füstölnie, csak mondjuk lehet nem itthon írattak hozzá pl ezen okok miatt kompjutert.
am szerintem a GTI lupo kissé jobban megy mint egy 120-130 lovas 3L, meg kicsit más a futóműve is de lényegtelen.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
fekeandras
#409
üzenetére
meg mondjuk aranyos ahogy a rogyásig húzott Lupo PDTDi-t letolja
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
fekeandras
őstag
"nem dizel a kocsi"
Nagyon jó hangja van.Vetekszik a sor ötös audi hangjával,vagy talán még egy hajszálnyival szebb is.
A japán tuning nekem sem a szívem csücske.Az amerikai V8 még csak-csak de inkább az európai autókat preferálom.Természetesen abból is a német kocsikat.
AUDI-VOLKSWAGEN.Ismerősömnél van egy audi (régi szakadt kibelezett százas kasztniban egy A8 300le V8 motor,váltó+egyedi hajtás) Motoron csak kisebb módosítások vannak (kb. 380 lóerő+a Nitró),mert a komolyabb alkatrészeket arany árban mérik hozzá.De így is meggyőző.Az a hang valami brutális (nyitott rendszer).Régen a Móczár Tamás ment vele a gyorsulási versenyeken,tőle vette meg.Áll már vagy 4éve.Kezdhetne már vele valamit... -
VR6-Fan
veterán
válasz
fekeandras
#407
üzenetére
Japán tuningot ne tőlem kérj, én rühellem(ez azért erős túlzás, csak nem áll olyan közel a szívemhez..).
a Funny Car-ok olyan 6-7sec körül vannak 300-on állóból. a Dragsterek meg 4-5sec körül 450-500 km/h, szóval nem kell egy olyan esze veszett autó ahoz hogy 20 sec alatt legyél állóból 300-on
itt pl 17sec kellet a 300-hoz és nem dizel a kocsi, egy VR6 turbo 724le-val egy golf kettes rally bodéban, természetesen 4X4, jah és nem slik gumikkal és nem verseny pályan, szimplán a német autópályán forgalomba...
-
fekeandras
őstag
13s alatt.Végül is egy könnyű de jóval 1000lóerő feletti nem utcai autó elméletben képes lehet rá.(kezelt pályán)Gyakorlatban nem tudom.
0-100: kb. 2,6-2,9s
0-200: kb. 6,5-7s
0-300: hát annak legalább 15-16s kéne lennie.Vagy még több.Bár a japánok ha tuningról van szó kicsit "őrültek".Elképzelhető hogy megépítettek egy ilyen autót.Bár az biztos hogy nem utcai használatra készült a kocsi.Videó esetleg?Szívesen megnézném.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
fekeandras
#403
üzenetére
azért az egy tényleg 250 lovas TDi
(am egy kb 5éves TDi motor mióta 20 éves??)meg Attila kissé azért ért a versenyzéshez...
bár az Ottinger egyese szerintem viccesebb, az legalább nem fűstől...
és ha a Skyline 0-300-at teszi meg 12sec alatt(??) az quva jó eredmény, bár kicsit hihetetlen nekem..
-
DeadMeat
nagyúr
válasz
fekeandras
#403
üzenetére
Legalább értelmezd amire irsz.0-300km/h.... nem 1/8 mérföld. Megy a golfnak a 300?
-
fekeandras
őstag
Erre az időre a Mauchner Attila még 1 kényelmes másodpercet rádob.Egy húsz éves dízel autóval.Szóval nem tatrom nagy időnek.Persze ha nem vált el,akkor lement volna 12körülire de még így is kikap.És ciki kikapni egy sokmilliós Skyline-al egy szakadék egymilliót sem érő dízel golftól.
Hivatalos mérés itt található.
-
fekeandras
őstag
Határozottan FOS idő.

Új hozzászólás Aktív témák
- Árcsökkenés! Philips EP3510/00 3100 series Automata eszpresszó kávéfőző, klasszikus tejhabosítóval
- Vojens Gamer Szék/ Gamer Asztal/ Perifériák
- KitchenAid Artisan 5KCG8433
- Eladó ienyrid m4 pro s+max kiváló állapotban riasztoval plusz ledel !!!!!!!
- Magyarországon jártam - saját kép - 40x60 - fém kerettel, prémium poszter fényes fotópapír
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- 18 éve! Billentyűzet magyarítás magyarosítás. Festés vagy lézerezés és egyebek! 3 lehetőség is van.
- HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3181
- DELL PowerEdge R740 rack szerver - 2xGold 6130 (16c/32t, 2.1/3.7GHz), 64GB RAM, 10Gbit HBA330, áfás
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest


Valaki mondja meg a tutit! 

kipuffcső....odacsap

150 km/h a vége, szal elég jó a kicsike, és szép is (szerintem).
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
már dolgozom az ügyön csak legyen már jobb idő
egy kicsit nehézkes a drága 1370 Kg

)

.

300nál tök mindegy milyen kasztniban ülsz.Nincs esélyed a túlélésre.És igen láttam már közelről Golf 2 Rally Syncro kasztnit.Ismerősöm 2-es golf-al rallyzik több éve.Van némi fogalmam (és tapasztalatom) a témáról hidd el.