-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
szallasi007
őstag
És Bp. 8. kerület sem az igazi. Tudom megint DDoS, meg a pornópápa routere
-
szallasi007
őstag
válasz Intruder2k5 #11731 üzenetére
Köszi tényleg, hogy a kérdéseimre megint sikerült válaszolnod.
[ Szerkesztve ]
-
szallasi007
őstag
válasz Intruder2k5 #11728 üzenetére
Látom sikerült felfognod a lényeget neked is, remélem te is valami nagy cég vezetője vagy
Hol láttad leírva hogy terhelés teszteléssel foglalkozok és magamat ajánlom?
Hol láttad leírva hogy ha én a UPC-nél dolgoznék akkor ez sosem történt volna meg?Megkérdezted tudom-e mi az a DDoS-olás, válaszoltam és mint ötlet vagy javaslat leírtam mivel lehet megelőzni és hogy nehogy esetleg Neked ne legyen fogalmad az ezzel a területtel foglalkozó szakemberekkel ezért még az ezzel foglalkozó szakirányt is leírtam neked.
Az a baj hogy túlzottan értesz már itt a jelerősséghez meg a ki milyen csatlakozót vegyen amihez természetesen gratulálok mert én ahhoz semmit nem értek és ha bajom lenne a kábelekkel meg a csillapítókkal akkor tutira hozzád fordulnék, de azért nem kéne úgy csinálod mintha mindenhez értenél.
ui.: azért remélem azt ugye te sem hiszed el hogy egy dos-olásra nincs felkészülve a UPC és minden nyeretlen kétéves csak úgy hazavágja a rendszerüket? Vagy most akkor azt akarod mondani hogy ezt nem lőnék le pár perc alatt: ping 213.46.242.70 -l 64 -t mert nincsenek rá felkészülve?
ui2: ez a pöttyözős stílus meg megőrjít.... írd végig azt a rohadt mondatod mert ettől fel tudok robbani
[ Szerkesztve ]
-
szallasi007
őstag
válasz szallasi007 #11726 üzenetére
Csak hogy bunkónak is tartsál
Penetration test fogalma - lehet van magyarul is de nincs kedvem sokáig keresgélniElső bekezdés első sora:
"A penetration test, occasionally pentest, is a method of evaluating computer and network security by simulating an attack on a computer system or network from external and internal threats" - ebbe beletartozik a DDoS is[ Szerkesztve ]
-
szallasi007
őstag
válasz Intruder2k5 #11724 üzenetére
Tudod mit jelent a penetration test? Na azok a fiúk többek között azt is vizsgálják hogy egy dosolást meddig bír el a rendszer :-D akár milyen furán hangzik tudom :-D
Csak az a baj a nagy cégekkel hogy ezekre a tesztekre sose költenek mert őket sose támadják meg aztán ha mégis akkor meg elkezdenek kapkodni -
szallasi007
őstag
válasz Intruder2k5 #11708 üzenetére
Mondjuk ez a nem tudják a hibát elhárítani kijelentés viszonlag nevetségesnek tűnik egy infokommunikációs cégnél számomra. (Esetleg egy penetration test csapatot kéne szerződtetnie a upc-nek)
-
szallasi007
őstag
Ja és ha valaki nem értené mire gondoltam:
UPC leállás[ Szerkesztve ]
-
szallasi007
őstag
Nálam most meggyógyult, biztos megint bezavart a pornó oldal routere :-D
-
szallasi007
őstag
Bp. 8.kerület üllői út eleje internyet.... Másnál esetleg a környéken hasonló tapasztalat?
-
szallasi007
őstag
válasz upc on-line #10499 üzenetére
Köszönöm a segítséget, de megoldódott a problémám
-
szallasi007
őstag
Legújabb történetem szeretett szolgáltatónknál
Felhívnak váltsak csomagot, mert az milyen jó - augusztusban. Elmondják mi merre hogyan én elmondom mit szeretnék, közös nevezőre jutunk ámde! eme dolgot csak személyesen lehet ügyfélirodába intézni.
Mondom szupcsi akkor 1 nap szabi heló, bemegyek augusztus 23-án mr. upc-hez ahol is egy kedves hölggyel elvégezzük a csomag módosítását (olyan halkan beszélt a lelkem, hogy már azt hittem fél tőlem, dehát mindegy randa vagyok ez van viszont már ezt is rögzítik).Érdekesség egy: szerződést kérném papíron, közlik no az nem van mert greenpeace van oszt digitálisan megkapok mindent - én voltam a hülye miért nem akarok fát irtani, mai napig nem jött semmi upctől, nem nincs spamba
Érdekesség kettő: szeptember 8-tól fog menni a módosított csomag, aznap majd lehet restartolni kell a modemet - no két hét kell egy egy ilyen művelethez?!?! persze megint én voltam a pancser.Várok mint hülyegyerek a nyári hóesésre, de mondom csak nem akar esni felhívom őket. Elmondom mi a szitu erre közlik, hogy NEM INDÍTOTTAK SZERZŐDÉS MÓDOSÍTÁST ÉS NYOMA SINCS A RENDSZERBEN?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!!?!?!?!? Most akkor erre mit reagálsz? Anyázol, sírsz, röhögsz, köszönés nélkül szerződést bontasz - nincs másik normális szolgáltató a környéken
Kapcsoltak vmi kiskirályhoz aki természetesen rögtön mindent beállított és rendkívül segítőkész volt. NADE, megkérdezi szeretném-e ha kivizsgálnák az esetet vagy sem. Mondom szeretném, de azért a személyes ügyfélszolgálatost ne bántsák mert mindenki hibázhat, erre mondja hogy jó, nem esik bántódása de a kivizsgálás az 3 hét és addig sajnos nem tudok csomagot váltani.
Na akkor mondom hagyjuk majd kárpótolnak valahogy. (nem fognak mert nem tudnak)Azt azért tényleg nem értem HATALMAS BETŰKKEL nem kéne hozzám beírni, hogy ne genyózz vele mert már feljelentett egyszer az NMHH-nál és megint fel fog aztán másodikra már csak megbüntetnek minket milliókra?
Megint nincs harag Mr.UPC csak az új szerződésemet ma sem kaptam meg amit "pár perc" múlva küldünk az email címére....................
ja és most visszanéztem a reklámok megjönnek a upctől
[ Szerkesztve ]
-
szallasi007
őstag
válasz Intruder2k5 #8757 üzenetére
Mióta kivertem a balhét és megszerelték azóta nálam ez van:
Downstream Channels
Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: 4.8 dBmV 40.9 dB
Channel 2: 3.6 dBmV 40.3 dB
Channel 3: 3.8 dBmV 40.5 dB
Channel 4: 3.6 dBmV 40.5 dB
Channel 5: 3.7 dBmV 40.4 dB
Channel 6: 4.5 dBmV 40.8 dB
Channel 7: 4.5 dBmV 40.9 dB
Channel 8: 4.5 dBmV 40.9 dBUpstream Channels
Power Level:
Channel 1: 45.0 dBmV
Channel 2: 45.2 dBmV
Channel 3: 45.4 dBmV
Channel 4: 45.9 dBmV -
szallasi007
őstag
válasz szelidorzo #8426 üzenetére
Na most jót röhögtem, de nagyon igaz De a szerelők is pont ez mondták, csak persze virágnyelven
-
szallasi007
őstag
Sziasztok,
képzeljétek megszerelték a netem Megkapták a feljelentésemet az nmhh-tól és olyan szintű seggnyalást kaptám, hogy az elképesztő (tényleg mindent megnéztek és javítottak, házba be, házba lévő elosztó, lakásba bejövő, lakáson belül) Köszönöm a két szerelőnek, hogy megszakértette a helyzetet (ha esetleg olvassa a fórumot).
Állítólag nem csak nálam volt a hiba, állítólag egy másik lakás okozott mindössze pár embernek hasonló hibát (kb. 600 ez a pár ). Sok az állítólag, de az adott lakást most lekötötték mert a tulajdonos nem engedte kicserélni a rossz vezetéket ami a zajt okozza és állítólag több mint egy hónapja kérik, hogy ingyé és bérmentve megcsinálják nála az egészet - messziről jött ember azt mond.... de én hittem nekik. de ő nem engedte. Ki érti ezt?Szóval köszönöm nektek a segítséget és az ötleteket
ui.:kár hogy fel kellett őket nyomnom, hogy végre történjen valami
-
szallasi007
őstag
válasz wl-500gp #8351 üzenetére
Én konkrétan nem is értem amiket ír magyarázatként a kérdéseimre. Most megvárom, hogy az ÁSZF-ből idemásolja a válaszokat, esküszöm már alig várom
Az meg hogy hány csomóponton keresztül jut el a csomag a gépemtől az ebay-ig pláne nem értem mennyi köze van ahhoz, hogy milyen a netem
remélem most nem az jön hogy a kompjutert adjam el mert a upc csak és kizárólag mekk kompatiblis
-
szallasi007
őstag
válasz Intruder2k5 #8314 üzenetére
Most sajna nem vagyok otthon szóval a jelenlegi helyzet jó kérdés
A legfurcsább az egészbe hogy a modem értékek mindig jók, vagyis azokkal szoktam összehasonlítani amiket ti írtok, közben meg folyamatosan eldobja a csomagokat és az utána jövő 1-2 csomag olyanok értékeket mutat mintha 56k modemem lenne
Telefonálni tegnap konkrétan nem tudtam mert kb 20-25 mp-ként egyszerűen nem volt vonal, a hibabejelentést is mobilról tettem meg. A legszebb mikor azt mondja az ügyintéző, hogy a modem jó viszont a telefon vonalon hallja, hogy valaki gubanc van (szakadozik).Azt még szerintem nem is írtam le, hogy a tv képminősége is botrány
A hibát tényleg csak akkor lehet látni ha a házba lévő eszközön mérik a bejövő értéket.
Az mondjuk megint más kérdés, hogy a többi lakó miért olyan birka, hogy nem jelenti be a hibát a házból (bár lehet bejelentik csak az ügyfélszolgálatosoknak megtiltották, hogy ezt mondják).
-
szallasi007
őstag
válasz szallasi007 #8312 üzenetére
Első mondatot már nem tudom szerkeszteni sry
Elnézést de mit nem értesz azon írok? - erről ez - Elnézést de mit nem értesz azon amit írok? -
szallasi007
őstag
Elnézést de mit nem értesz azon írok? Hogy a házba ami nem egy családi ház hanem egy 24 lakásos társasház 1x előfizetővel bejövő jel SZ@R? menjek le aknába az Üllőin és kezdjek el csatikat cserélgetni????
Komolyan azt gondolod, hogy az megrendelő/fogyasztó feladata minőségi elosztókat beszerelni a saját lakásába?
Azt meg már meg sem említem, hogy milyen "csereeszközöket" javasoltak a hiba javításáraÁSZF-re: azért került be állítólag abban minden általam emlegetett hibára ott a magyarázat ezért tettem fel a "költői" kérdéseket.
Az a UPC-s aki idejár a fórumot olvasgatni, kérem szépen ne kezdjen el okoskodni hanem inkább segíteni próbáljon meg az embereken.
[ Szerkesztve ]
-
szallasi007
őstag
válasz karban.tarto #8299 üzenetére
Tiszteletem magának is.
Tegnap este 11-re értem haza. E-bay-en kellett volna vennem valamit, belépnék az oldalra. Az ebay 0 óra 1 perckor jelezte, hogy sajnos nem enged belépni mert az internetkapcsolatomban hiba van (tehát egy login egy óra alatt nem jött össze, egy órán keresztül gyakorlatilag nem volt uplink-em). Ez az ÁSZF mely pontjában szerepel?
A hiba elhárítása maximum 72 óra ugye jól érzem, emlékszem? Az ÁSZF mely pontja mondja ki hogy egy adott hibát 35 nap alatt nem áll módjában a UPC-nek javítani?
A szerelő szombaton "elfelejtette" a munkalapra felvinni, hogy a házba érkező jel erőssége az előírt határérték 150%-át éri el, ez hol van az ÁSZF-be?
5 szerelő volt eddig nálam, 1 azaz egy munkalapot írtam alá. Ez a szerelő volt az első, aki modemet cserélt majd mikor megbizonyosodott róla, hogy nem a modem volt rossz, jelezte a központba, hogy nézzenek rá az utcai eszközre (ezt hogy? elvileg ezt nem tudják - a többi szerelő állítása szerint). A központ válaszolt is neki, hogy valóban azzal van a gond mert az értékek rosszak és javítani fogják. Ez május 17.-én volt ha jól emlékszem azóta nem sikerült javítani a hibát. ÁSZF mely pontja védi itt a UPC-t?Egyébként mindenhol feljelentettem már a UPC-t ahol lehet, valaki csak törődik velem
Értem én hogy UPC-s kollega vagy csak el kéne ismerni, hogy hibáztak, nagyon sajnálják a 35 nap használhatatlan szolgáltatás árát jóváírják. ÁSZF-el meg ne pedálozz, mert már azért felnyomhatnám az egész bagázst mert munkalapot egyszer írtam el, holott gondolom azt minden alkalommal alá kellett volna írjam, és lássam hogy tényleg azt írja oda amit csinált, de ezt elmulasztotta vagy aláhamisította...., mert a szerződést papíron vagy digitális formában kötelezően el kell juttatni az ügyfélhez. Azt hiszem ezért büntették meg a céget.........
Amerikába már rég perre vittem volna az ügyet
-
szallasi007
őstag
válasz karban.tarto #8279 üzenetére
mást is vállaltam??? mai napig nem kaptam meg a szerződést! hogy miért mert telefonon kötöttem. ott meg nehezen tudtam elolvasni. (ha lehetne ide akkora pontot raknék hogy megörülnél)
ja hogy emailben sem lehet egy szerződést elküldeni?
kérlek mivel nekem nincs meg a szerződés másold már be ide hogy mely pontja kötelez engem arra hogy a szolgáltatónak könyörögjek több mint egy hónapig hogy szakadozik az internetem?
illetve most én mit vállalok ami mentesíti a upc-t a szolgáltatás szakszerű nyújtása alól?
nekem nem az a bajom hogy lassú a netem, nekem az hogy itt ülök a gép előtt és olyan a netem mint az analóg időkben... hol van hol nincs. csókolom nem ez van a szerződésben leírva gondolom
5 övé vagyok upc előfizető soha a büdös életben nem volt gondom maximum egy napnál tovább minőségben és sebességben de ez már sok tényleg
Intruder2k5: nmhh email-t írt neked vagy csak hopp jöttek és szereltek a upc-s fiatalemberek? Ne idegesítsd magad túl ám
ui.: ahol dolgozom kiemelt upc ügyfélnek számít, érdekes 3 óránál többet az életbe nem volt rossz a net.... ki érti
ui2.: megyek aludni mára kiidegeskedtem magam
[ Szerkesztve ]
-
szallasi007
őstag
válasz Intruder2k5 #8276 üzenetére
köszi, nmhh-ba írtam is. az a legbosszantóbb hogy nekem vn mindig lelkiismeret furdalásom, mert csóri ügyfélszolgálatos nem tehet semmiről és rajtuk csattan minden. Velük megpróbálok mindig emberségesen beszélni, de azok a szerelőgyerekek akik eddig itt voltak kb magasról tesznek mindenre
[ Szerkesztve ]
-
szallasi007
őstag
Érdeklődnék, hogy hol tudom felnyomni ezt a tisztelt bandát, több mint 1 hónapja minden 3ik csomagot eldobja ez a fos modem, HÁROM modemet cseréltek 1 hónap alatt, az utcából bejövő kábel rossz, a rettenet szakembereik megállapították (jelezném 5ből egynek jutott eszébe mindez....). Most hívtam őket nincs nyoma, hogy a bejövő vonal rossz!!!!!
Csóri ügyfélszolgálatossal nem fogok ordibálni, de hétvégén az ember mellett álltam és láttam hogy a maximum értek másfélszeres értékeket mutatott a kis gémboja. Erre az ügyfélszolgálatos közli, hogy ő nem lát ilyet a hétvégi bejegyzésnél csak.........
Tehát a tököm tele van, el kell utazzak kb 3 hétre, de jövőhét csütörtökön hazajövök, ha akkor sem jó akkor hová menjek/kihez forduljak?
ui.:miért nekem kell bizonygatnom hogy fos a netem???????????????????
-
szallasi007
őstag
Szia,
köszi most jön az a rész, eddig nem hittek nekem mert a modem ping értékei jók voltak. Mostanában (ezen a héten) kezdték el látni hogy tényleg eldobálja a csomagokat a történet azóta mintha változott volna a hozzáállásuk de azért kíváncsi leszek meddig húzódik a történet, lassan én is a feljelentésen gondolkozok hátha akkor elgondolkoznak, hogy ki kinek tesz szívességet
-
szallasi007
őstag
válasz Intruder2k5 #8229 üzenetére
2 óra Pesten? Istenem ember, viccelsz?bolondozol?!
1 hónapja minden másnap hívom őket hogy nincs folyamatosan netem (7% körüli loss).
Szombaton jön ki szerelő negyedjére, 2 modem csere volt eddig, méricskélés, tökéletes szerintük. Mielőtt kifordulna mondom egy tesztet toljunk már kb 5 perc. Speedtest.net oldal be sem jön néha, ha bejön akkor olyan csúcsokat mutat mint az Everest és környéke. Válasz ááhhh speedtestet annyian használják hogy inkább nézzünk weboldalakat (mi van, kit hülyítesz ember?)
Szerelő - nyissunk meg az index.hu-t
index.hu -------------------- megjelenik, onnan egy hírt megnyitni ------------------------------------------------------------------------------------------------------, hát akkor juj mérés megint, telefon a központba, válasz a modemet lehet pingelni és megfelelőek az értékek. Kérdem a szerelőt wtf? Fejvakarás, hát lejelenti másik csoportnak ő ilyet még nem látott.Szóval most már gyakorlatilag minden nap bejelentem, semmi nem történik.
Kérdem tőlük hogy adott hálózatban két végpontot megpingelek és az értékek jók akkor pontosan mit is állapítunk meg? Hogy a két eszköz adott hálózat csomópontjai között hozzák az értékeket,ebből mért derül ki hogy egy másik hálózatot milyen értékekkel érek el? (pinget mi echonak használjuk csak de ebbe nem akartam már belemenni mert sokkot kapna) - nincs válaszKérdem: nem lehetne azt hogy a modemem keresztül elkezdtek pingelni valamit (ez a pingelés nagy kedvencük)? Sajnos ezt a modemek nem teszik lehetővé
ui.: jelzem most is fos a netem már winmtr nevű fantörpikus progi is gépen fut
Van itthon 3 gép, 2 teló, tablet, volt router csere mert a Cisco routerek szarok (MIVAAAAAAAAAN, ember te vágod hogy a Cisco routerek miatt van UPC ungariséba????) hoztam helyette másikat (D-Link), közvetve közvetlenül gépre kötve net és LÓHARCIKUKI
türelmes vagyok nem?
zuzu000 : -> üdv a klubban
[ Szerkesztve ]
-
szallasi007
őstag
Kértétek az adatokat:
Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: 4.8 dBmV 40.3 dB
Channel 2: 3.7 dBmV 39.0 dB
Channel 3: 3.8 dBmV 39.1 dB
Channel 4: 4.0 dBmV 39.4 dB
Channel 5: 3.3 dBmV 39.4 dB
Channel 6: 4.5 dBmV 39.9 dB
Channel 7: 4.4 dBmV 39.7 dB
Channel 8: 4.7 dBmV 40.3 dBUpstream Channels
Power Level:
Channel 1: 41.2 dBmV
Channel 2: 44.4 dBmV
Channel 3: 41.9 dBmV
Channel 4: 40.9 dBmVMa még nem néztem, de szombat és a vasárnap gyalázat volt a net már 10%-os volt a elveszett csomagok száma. Tegnap este 10 után próbáltam netezni, akkor olyan 6% volt ha jól rémlik.
Ma betelefonáltam azt mondták, hogy nem látnak semmi hibát
-
szallasi007
őstag
válasz Intruder2k5 #7894 üzenetére
Vágom ám gondoltam hogy az lesz, meg is lett a hiba okozója Elnézést
Viszont a netem tényleg rosszalkodik 3500 csomagból 8% elveszett, ami nem a "vírustól" volt. Azért kérdeztem mert reménykedtem hogy szerelnek a bányában a fiúk és ezért mondjuk a dns szolgáltatás leállt vagy a google adta meg magát - ha ip-t írtam be mondjuk bejött a gugli csak a névvel volt gondja neki.
Mindenesetre az továbbra is érdekel hogy Bp-n a VIII. kerület Üllői út elején másnak is van-e gondja a nettel vagy csak engem szeretnek
-
szallasi007
őstag
egész pontosan mit kell leírjak, megnézzek?
a történethez hozzátartozik hogy pénteken egy szakember jött volna szétmérni a világot, mert a központból is láttak hogy gubanc van. 10-kor hívtak hogy nem jön szerelő mert megjavították az utcában lévő szerkezetet (switch - router - nem tudom mit) és most már jó lesz. Hát sz@r@bb lett mint volt
-
szallasi007
őstag
sziasztok,
2 és fél hete haldoklik a csoda 50 megás UPC-m (VIII.kerület - Üllői út eleje). A kérdésem az lenne, hogy másnál is van szívás vagy csak az én idegeimmel játszanak? Kb. 5 perce google.hu 404 erro page not found minden más oldal bejön (a sebessége most is fergetegetes... )
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest