-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
DJDavid98
újonc
válasz Watercolour #73234 üzenetére
DNS + DHCP. A Connect Box nem engedi átírni a DNS-t a beépített DHCP beállításokban, ezért a Pi-hole DHCP szerverét használom és a CB-é le van tiltva. Eléggé primitív egy megoldás ez az internetkapcsolat ellenőrzésére az biztos. A Pi-hole admin panelen beleírtam az ignore listákba a domain-eket és a router IP címét, legalább így nem szemeteli tele a kezelőfelületet.
Samsung Galaxy S24+ / Mobil & Internet: Telekom
-
DJDavid98
újonc
Nemrég a helyi hálózatom része lett egy Pi-hole, amit egyben DHCP szerverként is beállítottam. Azóta látom, hogy az új Horizon Media Box, amit egy rokon hozzánk költözése miatt kértünk a régi, hagyományos box mellé, 10 másodpercenként indít DNS kéréseket a google.com-ra (ld. csatolt fájlok). Ez normális működés?
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S24+ / Mobil & Internet: Telekom
-
DJDavid98
újonc
Kipróbáltam, tényleg működik, ha először felvesszük utána pedig letesszük. Így már nincs gond, köszönöm mindenkinek aki segített!
Végül is így érthető, hogy miért nem történik ez automatikusan, csak az a gond, hogy ha némít, akkor csak azt az egy készüléket, és a másik kézibeszélő ill. a régi vezetékes tovább csörög. Kár, hogy erre még nincs normális megoldás azon kívül, hogy váltsunk mobilra.
Samsung Galaxy S24+ / Mobil & Internet: Telekom
-
DJDavid98
újonc
Igazad van, Connect Box-ot akartam írni csak kicsit felidegesített, hogy kiadtam X összeget egy új telefonra és nem működött úgy, ahogy gondoltam. Ahogy a többiek is írták, felvétel nélkül próbáltam elutasítani a hívást minden esetben. Amint hazaérek teszek egy próbát, hogy felvétel után le tudom-e tenni, mert ha igen akkor legalább tudom mondani a szülőknek, hogy így kell csinálni.
Kicsit furcsállom, hogy ha van egy ilyen limitáció, akkor a gyártók miért nem oldják meg, hogy a telefon automatikusan vegye fel majd tegye le ha csörgés közben kinyomom, de ezzel már lehet túl sokat várnék el egy ilyen egyszerű készüléktől.
Samsung Galaxy S24+ / Mobil & Internet: Telekom
-
DJDavid98
újonc
Eredetileg ezt az azonnali kérdésekbe írtam, de egy barátom javasolta, hogy itt jobb eséllyel tudtok segíteni.
Adottak a következők:
- egy UPC Compal Broadband CH7465LG mediabox
- 2 különböző típusú vezeték nélküli otthoni telefon (egy Sinus 711M + vele járó bázis, és egy Panasonic KX-TG6812PDB bázisállomás 2db vezeték nélküli beszélő egységgel (továbbiakban "kagyló"), utóbbi friss vétel)
- egy hagyományos, 4 eres telefonkábellel működő klasszikus vezetékes telefon
A Media box TEL1 portjából kijövő telefonvonal egy eBay-es telefonvonal splitter-rel ketté van választva az aktuális vezeték nélküli bázis és a régi telefon között.Kb. 2-3 hónapja a Sinus 711M-ünk hívásletevő piros gomba elkezdett nem igazán érintkezni, nehezen benyomhatóvá vált, és emiatt (legalábbis azt hittük) nem tudtuk letenni a bejövő hívásokat, csak akkor szakadtak meg, amikor a másik fél letette. Most elő karácsonyi ajándékként beruháztam a zsír új Panasonic készülékre, viszont tökéletesen működő gombok ellenére a bejövő hívásokat továbbra sem tudom letenni. A csörgést ugyan elnémítja a letétel gomb (valószínűleg ez a telefon egyik funkciója), viszont a másik kagyló (ha be van kapcsolva) tovább csörög, mint ahogy a régi telefon is. Ha a másik kagylón is kinyomom, akkor továbbra is látom, hogy amúgy csörög, csak lehalkította magát mindkét kagyló, és már csak a régi vezetékes csörög. Azt felvéve és letéve ténylegesen megszakad a vonal.
Gondoltam, biztos az elosztás miatt van ez, kihúztam az elosztót és közvetlen bedugtam a modembe a bázist. Jelenség teljesen ugyan az, akármelyik kagylót kinyomom, a másik csörög addig amíg azt is le nem némítom a letétel gomb megnyomásával, de továbbra is mutatják, hogy bejövő hívás van, csak csendben tűrik a kagylók. Hiába "szakítom meg" mind két eszközön a hívást, nem szakad meg a vonal, és ezt a hívó fél is úgy látja (saját mobillal teszteltem).
Felhívtam a UPC ügyfél szolgálatot, akik azt mondták, hogy ők a modemig biztosítják a vonalat, és azt, hogy utána mi hogy kezeljük, az már a mi bajunk. Nekem gyanús, hogy a modem nem reagál a vezeték nélküli telefonok által kiadott "szakítsd meg a vonalat" jelzésre, de szerintem ha ezt beadom nekik, akkor elküldenek, hogy panaszkodjak a telefon gyártónál, vagy tudomisén. És bár a régi Sinus 711M-nek tényleg alig nyomható be a lerakás gombja, a menüben navigációkor azért legtöbbször 1-2 benyomás után működik, de hívás lerakáskor egyszer sem. Tanácstalan vagyok.
Samsung Galaxy S24+ / Mobil & Internet: Telekom
-
DJDavid98
újonc
válasz ArthurShelby #57631 üzenetére
Köszi a tippet, [írtam is]. Ez baromi idegesítő, de eddig azt reméltem, hogy csak a mi eszközünk bugos.
Samsung Galaxy S24+ / Mobil & Internet: Telekom
-
DJDavid98
újonc
Lenne nekem olyan problémám, hogy amióta ilyen csodálatos Connect Box-unk van ilyen hangot hallunk a telefonban max hangerőn közvetlen azután, hogy befejeződik egy hívás és a másik fél előbb teszi le: https://soundcloud.com/djdavid98/upc-connect-box-post-call-noise/s-ARJqC
Ezzel lehet valamit kezdeni házilag, hívjam a ZUPCot hogy cseréljék ki, vagy ez normális és viseljem el így?
Samsung Galaxy S24+ / Mobil & Internet: Telekom
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest