Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pikari

    veterán

    válasz E.Kaufmann #2 üzenetére

    A fa nem effekt szinten létezik, hanem a játékra visszahatással van. Egy játék időnként beszól az enginehez, hogy X meg Y modell ütközik -e, vagy X modell ütközik -e valamivel., Nem igazán praktikus, ha emiatt 3 db if helyett egy directx kernelt kell indítnod pár millió órajeles overheaddel, mert valaki a fákat csak a gpun gondolta kezelni :D Ezek a csoda technológiák masszívan öntökönszúrás. Ráadásul emlékszem hogy 20-25 évvel ezelőtt az akkori p3mas gépeken 128 mega rammal már tökéletesen ment a fagenerálás cpun, így ez a megoldás számomra teljesen WTF. Nyilván a hagyományos módszer több memóriát használ, viszont ezeket a screenshotokat elnézve eléggé stílustalan és plasztikus hatásúak ezek a fák, így én személy szerint nem vagyok lenyűgözve.

Új hozzászólás Aktív témák