Új hozzászólás Aktív témák

  • szazbolha

    addikt

    Üdv!
    Segítséget kérnék.
    Van 2 otthoni gép amire kb. 2-3 éve vásároltam legális WIN10-et és Office-t (2019)
    Az Office miatt létre kellett hozni MS fiókot, telepítés minden ok volt.

    Ebben az évben kezdődött a probléma, a két gép az asztalt és a dokumentumokat összeszinkronizálja.
    Először azt hittem az OneDrive vagy a google fiók csinálja (van mikor a feleségem az én gépem használja és bejelentkezik chromba)
    De mindezt megszüntettem, töröltem.
    Office-okban kiléptem a közös fiókból, de a Windowsban nem tudok.

    Mindkét gépen helyi fiók van, tehát felhasználónév+jelszóval képünk be, de mégis a gépházban bal fent ott virít az office regisztráció miatt létrehozott MS emailcím és név.
    Mintha MS fiókkal lenne belépve.

    Hogy tudom kiléptetni? Vagy megszüntetni ezt a nem kívánt szinkronizálást.
    Kb 1-2 hetente összeszinkronizálja a 2 gépet, és hosszú ideig ezt nem is csinálta,

Új hozzászólás Aktív témák