Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • GeorgeV

    aktív tag

    válasz Воланд #33222 üzenetére

    Az én problémám csak annyi, hogy ha Win10 Mobilos alkalmazást akarok készíteni, akkor a Win8.1-et frissítenem kell Win10-re, a Visual Studio 2013-at Visual Studio 2015-re, a Unity 4.6-ot Unity 5.3-ra és természetesen az előző verziókról történő átállás sok időt igényel, például Unity 5 esetén a játék teljes fizikáját újra kell írni, mert nVidia Physics 2 helyett már nVidia Physics 3-at használnak, amely nem kompatibilis az előző verzióval. És akkor még nem beszéltünk itt rengeteg segéd és egyéb szoftverről, amelyek kellenek egy fejlesztéshez.

    Minden rendszernek vannak nyűgjei, amiket idővel kiismer az ember, de egy váltás után lehet az egészet elölről kezdeni. Például a Windos Phone 8-ban volt egy shadow driver bug (nem volt árnyék), ezt speciálisan kellett megoldani. Kicsit unalmas már, hogy nem tudja az MS eldönteni, hogy mit akar, két évente új az irány.

    Undorító gyakorlat az MS részéről, hogy az aktuális rendszerük (legyen például a Windows aktuális verziója), mindig a világ legjobb és kötelező darabja, legyen az akármennyire vacak, az előző verzió használata (hiába jó) mindig üldözendő bűn. Mintha nem is a saját korábbi termékükről lenne szó, hanem a legnagyobb konkurenciáról.

Új hozzászólás Aktív témák