-
Fototrend


Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
titán
-
Lehet egy hétvégére kölcsönöznék egy headsetet a play vr-bol, természetesen az alyx végígjátszása miatt. A következő headsetek kölcsönözhetőek:
CV1
Quest
Vive
Vive pro
Ezek közül a játékélmény figyelembe véve melyik lenne a legjobb választás?
Maximum a szoba átrendezésével egy kb 5-6nm állna a rendelkezésemre (ha ez számít). -
twi452
senior tag
válasz
mekkGyver
#29986
üzenetére
Szerintem sidequesten létezik ilyen launcher applikáció is. Nekem úgy rémlik legalábbis de lehet az emlékezetem csal 🙂
Lehet modolni questen is a bs-t csak picit időigényesebb.
[bsaber quest tutorial link] -
Márton
nagyúr
válasz
#54625216
#29988
üzenetére
Most jött ki egy addon a blenderhez, amivel már egész korrekt dolgokat lehet csinálni +a krpano nézővel:
-
Jinxb1rd
addikt
Valaki szegedi jön?

https://www.facebook.com/events/1085902175129194/ui: Most nézem, hogy ez valszeg playstationos -.-' (ui2: megkérdeztem. Az.
) -
-
#54625216
törölt tag
válasz
Geradossz
#29970
üzenetére
Elsőként azt érdemes tisztázni, hogy:
1. Ahogy a többiek is leírták: 360 fokos állóképek sorozatára gondolsz-e, amik között úgy navigálsz, mint a street view-nál, azaz körülnézel, ráböksz egy pontra és arra betölt egy újabb 360 fokos állóképet, amit abból a pontból készítettek.
2. Tényleg videóban gondolkodsz, azaz állóképek helyett 360 fokos videókat akarsz lejátszani hasonló navigációval?
3. Elég a 360 fok vagy sztereo képeket/videókat akarsz mutogatni?
4. Elég a 3DOF vagy 6DOF kell? 3DOF = 3 szabadságfok. Csak forgatni tudod a fejedet, de pozíciót változtatni vagy benézni valami mögé már nem.A 360 fok állóképek sorozatához már léteznek kész megoldások és a sztereo 360 fotókhoz is. A videó már nehezebb ügy valószínűleg egyedi készítésű lejátszószoftver kell hozzá, a 6DOF meg csak lightfield-el lehetséges vagy a teljes környezet photoscannelésével. A lightfield földi halandóknak nehezen elérhető, a scannelést meg lehet csinálni házi körülmények között, de rengeteg munka, az eredmény kompromisszumos és mivel nagy felbontású valós 3D geometriáról van szó, zabálja az erőforrásokat.
Illetve az még a kérdés, hogy mennyire kulcsrakész, "hülyebiztos" megoldást keresel, vagy hajlandó vagy tanulni és kísérletezni, vagy ha nem, akkor megfizetni valakit, aki megcsinálja Neked.
Unreal Engine-ben pl. pár nap alatt össze lehet dobni VR képnézegető programokat gyakorlatilag neten elérhető tutorialok alapján, csak ugye ahhoz alap szinten ismerni kell az Unreal Editort és a blueprinteket. -
#54625216
törölt tag
válasz
Serminator74
#29966
üzenetére
Nincs közvetlen tapasztalatom a startech.com kártyával, mert nekem anno nem fért bele a költségvetésbe és az inateck azóta is működik, így nálam usb probléma letudva.
Elméletileg amúgy sokkal jobb, mint az inateck mert mind a 4 usb porthoz külön kontroller chip tartozik, így garantáltan nem futsz bele szűk kereszmetbe.
A Virtual Reality Oasis csóka tesztelte és azt mondja, tökéletesen működik vele a CV1.
Ha 4 szenzoros CV1 rendszert akarnék építeni biztosan ilyen kártyát vennék.
-
mekkGyver
aktív tag
Kezdő Oculus Quest tulaj vagyok, lenne pár kérdésem, ami előjött a pár nap alatt. Elnézést, ha volt mostanában téma:
- Van-e valamilyen "launcher", amibe pakolhatok alkalmazásokat (ikonokat), hogy ne az "unknown sources"-be legyenek halmozva, elsősorban sideload-oltakat, pl. amiket átmentettem gearVR-ból.
- BeatSaber-t Qest-en is lehet bővíteni (moddolni), pl. egyedi zenékkel?
- Másnál is előfordul, hogy ha leveszem a cuccot, és később visszaveszem, akkor 3 pötty "pörög" csak sokáig, ami néha elmúlik, néha le kell venni és újra visszavenni, de volt, hogy újra kellett indítani?
- Még GearVR miatt 2 hete megvettem a RiftCat-et, de sem azzal sem Quest-el nem működik akadás mentesen (Wifi-grafika erős). A VirtualDesktop fényévekkel használhatóbb. Van akinél rendesen működik? Ha nem, valahogy vissza lehet kérni az árát? -
peugeotmate
addikt
válasz
Geradossz
#29970
üzenetére
Szia,
én mostanában 360 fokos felvételekkel is dolgozom, illetve a különböző virtuális túrákkal kísérletezem. Utóbbiak összeillesztett 360 fokos képeken nyugszanak különböző áthatásokkal. Ezek együttesen tudnak hasonló térérzetet adni, mintha tényleg az adott helyiségben mozognál a valós fizikai térben. Hasonló elven működik a Google Street View is amit említettél.
Több szolgáltató is van, aki ilyen túrák létrehozását lehetővé teszi (pl. kollégák által jelzett Krpano, Matterport is). Nagy része fizetős, általában a hozzáadott feature-ökkel arányosan. Kezdésnek én ajánlanám ezt a videót, ami szerintem alaposan összefoglalja a főbb jelemzőit az elérhető szoftvereknek.Ez hátha kiinduló pont tud lenni ahhoz, amit pontosan szeretnél.
-
Viktoár
addikt
Természetesen felraktam.

-
Márton
nagyúr
válasz
gulasoft
#29975
üzenetére
"De vészes"
Hát nem volt ott a smiley?
Ez is érdekes VR-ban.
-
gulasoft
őstag
válasz
Geradossz
#29973
üzenetére
A goggle térkép nem videó! Egy 360fokos kamerával vették fel, és egy erre alkalmas program dolgozza fel, és jeleníti meg neked (rendereli le) a két lencsére. Onnantól kezdve, hogy a kép a két szemed szemszögéből rendelrelésre került, már gőze nincs, hogy mit lát, azt honnan látja. Ha ezt te felveszed akkor kapsz két képet, ami nem tudja hogy mit mutat, csak pixeles adatfolyamok.
-
a2d2
addikt
válasz
Viktoár
#29969
üzenetére
Szerintem távolítsd el az egészet és csak simán szedd le ezt a zip-et (van már 11-es is) és bontsd ki egy tetszőleges könyvtárba (nálam pl ALVR Quest): [link]
Az nem vezet semmi jóra ha a régi ALVR-el kevered ezt a Questes forkot.
Én is a 10-est használom még és nincs akadás. -
Geradossz
aktív tag
válasz
Viktoár
#29972
üzenetére
Már nem azért, de pl a google térképen is tudsz mászkálni és 360 fokba körbenézni mindenhol. Gondoltam van erre is technológia, hogy több pontban szétnézz. videón belül. Így értettem a mászkálást, ez valóban kicsit rosszul lett megfogalmazva. Viszont nem kötekedni kell én se irkálok fórumokra ha valaki butaságot kérdez. Nem értek hozzá ezért kérdezem. De nem fogom odaírni egy VGA-s kérdésre, hogy hülye vagy hogy vinné már a xy videókártya az alyot. szerinted egy ilyen gyenge videókártya vinné? Semmi értelme ennek. Segítséget kértem nem kioktatást, aki tud válaszolni a vr video/kép készítés témekörében az tegye meg, aki meg nem az nem.
-
gulasoft
őstag
Már nem azért de szerinted a videó felvételben hogy tudnál mászkálni a térben? 2 szem képét veszi fel, és játsza vissza, fingja nincs arról mit vesz fel, csak bután képeket vetít eléd!
-
Geradossz
aktív tag
Üdv srácok, az lenne a kérdésem, hogy milyen eszköz kell ahhoz, (illetve lehet e ilyet csinálni) hogy felvegyek egy videót, majd azt vrban vissza tudjam nézni, illetve akár mászkálni is tudjak a térben. Van valakinek ebben tapasztalata?
-
Viktoár
addikt
Sziasztok
Alvr-ban a 9-es verziót használtam. Most felraktam a 10-est és ugyanazzal a beállítással akad mint az állat. A transcode latency nagyon magas. Van tippetek miért?
Én úgy szoktam felrakni hogy feltelepítem az v2.4.0-alpha5.exe-t majd leszedem a experimental V9.zip-et, kicsomagolom és bemásolom (felülírom) a telepített mappába. Ezután elindítom, beállítom majd újraindítom a programot.
A szemüvegre meg leszedem a experimentalv9.apk-t amit feltelepítek rá.
Így működik, de a v10-es az használhatatlan nálam.Nálatok hogy megy?
-
Segal
veterán
válasz
Dyingsoul
#29922
üzenetére
Én mindenesetre nem fogom elkapkodni a dolgot. Megvárom amíg itt a szakértőknek lesz saját tapasztalatuk. Oculusnál megvolt a rózsaszín köd és az elsők közt vettem, Cosmosnál szerencsére lemaradtam az akcióról így megkíméltem magam némi kellemetlenségtől. A biztos a kivárás
-
Jinxb1rd
addikt
A Contractors most 8,4 euroért megvehető a steamen, hmmmmmm....
-
Serminator74
csendes tag
válasz
#54625216
#29965
üzenetére
Rendben köszi a tanácsot, már megvan a kiszemelt a német amazon oldaláról és ügyeltem azokra a dolgokra amikre most te is felhivtad a figyelmemet, egyébként a star tech.com-os bővítőkártyát is sok ember ajánlja, neked van róla esetleg tapasztalatod vagy infód hogy az is megfelelő-e?
-
#54625216
törölt tag
válasz
Serminator74
#29962
üzenetére
Figyelj rá, hogy a bővítőkártyán mindenképpen az ajánlott fresco logic chipset legyen (lásd: összefoglaló), mert elég sok típussal nem kompatibilis a CV1 (VIA és társai). Az amazonon van jópár olcsóbb, az inateck-re kinézetben 100%-osan hasonlító, de inkompatibilis kártya, szal csak óvatosan.
-
Serminator74
csendes tag
Szia.
Őszintén megvallva halvány lila fingom sincs hogy bezavarhat-e neki.
Most minden stock órajelen megy mert ezen agyatlam én is de változásnak se híre se hamva.
Ennek ahogy a kollega írta szerintem a bővítőkártya lesz a megoldása, de aztán az is meg eshet hogy a kismillió tényezőböl valami teljesen más zavarja...
Tesztelgetek még mindig mindet ami csak eszembe jut vagy tanácsoltok, hátha lesz javulás míg megjön az Usb bővítő.
-
v2
őstag
válasz
Serminator74
#29962
üzenetére
Szia. A pici oc nem lehet baj?
-
Serminator74
csendes tag
válasz
#54625216
#29934
üzenetére
Szia!
Köszi a tanácsot, a jelek alapján tényleg az Usb sebesség lesz a ludas mert mostmár ha a 2 sensort hátra dugom a headsetet meg előre akkor megy de csak egy esetben....
Csak akkor ha a headset van legelőször bedugva és csak utána az összes többi, de még így is hagy kivánni valót maga után, mivel az érzékelés 1 sensorral egész fasza de 2-vel darabos...Azthiszem beszerzek egy bővítőkártyát....
-
s:zozo
aktív tag
válasz
Gigi01
#29952
üzenetére
Tegnap megvettem, (LOW-FI) látva a hozzászólásodat és engem tényleg érdekelt.
[link] Itt még rá dob +27% áfát és ennyi pénzért szerintem nem éri meg jelenleg.
A videókban látható állapotban van és ennyit tud.
A gépemen épphogy elfutott (ennél gyengébbre ne!) és ami zavart, hogy a menüben a film grain effektet hiába vettem le, nem láttam változást.
Ilyenkor szokták azt mondani, hogy a csapatért fel(be) áldoztam magam
Jelen állapotában, nagyon komor, nyomasztó és igazi sötét cyberpunk hangulata van. Látható 1-2 (emberi) karakter is nulla interakcióval és ha még javulni tud akkor jó lesz. A helyszínek habár jól néznek ki, üresek és nem tudom hogy lesz ebből játék az év végére. A repkedés hangulatos, de nagyon "éjszakai" sötét.
Csak a nagy cyberpunk rajongóknak ajánlom és akkor is lehet kidobott pénz lesz.
Lesz bármi változás a későbbiek folyamán, majd jelentkezem a játékkal kapcsolatban. -
Márton
nagyúr
válasz
Sziszifeca
#29957
üzenetére
Kb. mint autós játékot állva

-
Dyingsoul
Topikgazda
Azért vannak kiakadva a többiek, mert immerzió romboló az álló játékokat ülve játszani. Nem tudod ugyan azokat a mozgásokat elvégezni ülve, mint mikor állsz. Alyxben, Contractorsban meg egyébjátékokban én néha még a padlóra is lefekszem mikor úgy kívánja a taktikai helyzet.
Ülve csak lötyögni lehet. De van játék amit én is ülve játszom, pl No Man's Sky de az más tészta mert ott az űrhajóban is ülni kell. Ahol számomra lényeges az élményfaktor ott állok. Mondjuk Fallout 4-et próbáltam mindkét módon. Állva picit nagyobb élvezet, de mivel open world játék sok száz órával én azt ülve preferálom. De vannak helyek mikor ott is inkább felállok mikor akció van.
Mindent lehet ülve játszani. Csak az élmény nem ugyanaz. Én az Alyxet megtiszteltem azzal, hogy azt a 15 órát kibírtam állva.
-
YAKEN
aktív tag
-
Gigi01
őstag
válasz
-Solt-
#29951
üzenetére
Ne baszogassátok,nem szeret felállni,én sem értem,de na,nem akar ez van.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Én is toltam ülve,de állva minden jobb!
Low-Fi-t megvette valaki?Megvenném,csak most 2 héten belül eldől,hova megyek melózni,addig nem merem.
Pedig beszippantott,imádnám azt a világot,melózni sem mennék.
-
sheep
addikt
válasz
-Solt-
#29945
üzenetére
A wmr-ben megadhatod hogy ülő vagy álló pozícióban akarsz-e játszani, és a játékban való mozgáshoz sem kell lépegetned, gondolom a játék közben egy helyben állsz.
Akkor miért nem mindegy hogy ülsz-e vagy állsz? Nem kényelmesebb ülve, ha az összes mozgást és interakciót a kontrollerekkel csinálod? -
Gigi01
őstag
Nálam tegnap próbálták Alyx-ot mindenki behugyozott,de a guggolás nem működött.The Lab-ban sem.
Ez vajon miért lehetett?Azóta nem néztem. -
-Solt-
veterán
Alyx-t, vagy bármilyen egyéb játékot amiben áll a karakter ülve játszani? Őőő... oké...
-
Jinxb1rd
addikt
válasz
Bagoly81
#29939
üzenetére
Mármint official magyarosítást?
UI: jah, official. (btw, ilyenkor valami linket tegyünk már be pls. Mert én is bekiabálhatom, hogy az Alyxben lehet most már fingani, aztán keressetek rá, hogy igaz-e) Hát még szerencse, hogy nem vettem meg, mert így magyarul tolhatom majd. Meg ahogy látom realisztikus vízzel a palackokban.

- - - - -
A Reverb G2 minimumkövetelménye VGA fronton 1080-as kártya. Vagy 2060-as.
-
-
Bagoly81
aktív tag
magyarítást kapott a half life alyx
-
-
sheep
addikt
-
#54625216
törölt tag
válasz
Serminator74
#29918
üzenetére
Simán lehet, hogy az USB kontroller chip nem bírja a terhelést.
2 kamerával a CV1-nek min. 2db. usb3-ra és 1db. usb2-re van szüksége.
Lehet 3db. usb2 is, a különbség hogy ilyenkor a kamerákról érkező kép tömörített, míg usb3-on tömörítetlen, azaz usb2-vel valamivel gyengébb lehet a tracking.Na most ami a legfontosabb, hogy a hmd<->pc adatforgalomban ne legyen szűk keresztmetszet. A CV1 esetében a hibát az usb kontroller chip I/O limitje szokta okozni, azaz a chip egyszerűen nem képes akkora adatforgalmat kezelni, mint amennyit a ráaggatott usb csatlakozókon keresztül a PC-be érkezik. Ez okozhatja az általad észlelt hibát, hogy az usb eszköz pár mikroszekundumra leválik a PC-ről.
Ha tehát nem tudod más gépen tesztelni, akkor szvsz a legjobb, ha beszerzel egy inateck usb3 kártyát. A legjobb esetben megoldódik a problémád kb. 10 ezer forintért, a legrosszabb esetben lesz még 4 extra usb3 csatlakozó a gépedben kb. 10 ezer forintért.
-
barcalaci84
őstag
válasz
tobias88888
#29925
üzenetére
Egy 2 szenzoros cv1-t simán ver egy rift S követésben is...
A 2 kamerás reverb Alyxban :
Meg sose vettem észre h bármi követés probléma lenne... Hardon állva játszok és a feléig jutottam idáig.
Szoftveresen tok jól meg van oldva h ha nem látja a kamera akkor is jól működjön... Megsaccolja gondolom a poziciotPersze nem tökéletes, mert szándékosan elő lehet idézni h elvessze a trackinget... Ha direkt hosszabb ideig a kamerak latomezejen kívül tartod őket...
De ilyet még semelyik játékomban se kellett csinálni...
Szuperül megy az ijazas is, meg tökéletesen működik ha hatizsakbol kell elovennibdolgokat stb...Beat saberben expert, expert+számokat vegigviszek hiba nélkül... Ha rontok az az én képességei hiányából fakad...
És itt csak 2 kamera van... -
sheep
addikt
válasz
tobias88888
#29925
üzenetére
Ülve játszottam végig az Alyx-ot és sosem volt semmi probléma a követéssel, még így sem hogy csak 2 kamera van. Simán lekövette a tárazást, vagy hogyha a hátam mögé nyúltam, a dobásokat, fiókok nyitását, mindent. Zéró problémám volt ezzel kapcsolatban.
Persze valószínűnek tartom hogy ebben a programozásnak is van némi szerepe (pl ha x pontnál magasabbra emeled a kezed azt úgy érzékeli h hátranyúltál), de ha ők meg tudták így csinálni akkor a többiek előtt is ott a lehetőség. Szóval én preferálom az inside out tracking-ot. -
Dyingsoul
Topikgazda
válasz
tobias88888
#29925
üzenetére
Szerintem a váll fölé még ellát a kamera, a váll mögé már nem biztos. De szoftveresen ez a mozdulat simán abszolválható.
A CV1 megjelenése óta eltelt 4 év. Tökéletes eszköz a fasorban sincs, de ha lenne akkor meg sem tudnánk fizetni. Lásd Pimax árakat. Én nem fogok 2000 Eur fölötti árakat megfizetni egy tökéletes headsetért sem és szerintem ezzel nem vagyok egyedül, de még ennyi pénzért sem kapni olyan eszközt amibe ne lehetne belekötni.
Szóval hiába "No compromises" ez csak marketing duma, igenis vannak kompromisszumok. Én már kész vagyok ezeket a kompromisszumokat vállalni. Felbontásban biztos, hogy király lesz, a mostani Reverb is remek ilyen téren de itt még egy fokkal rágyúrtak a képélességre a lencsékkel és az újabb panelekkel (a felbontása ugyanaz a panelnek de állítólag újabb, más panel van benne).
A kontrollerek üzemideje lehet rövid, de max veszek még 2-4 db újratölthető elemet és kész, szerintem ez is vállalható dolog. Élesebb képet viszont nem sok eszköz tud adni a piacon és ez azért szerintem sokat számít, pláne a 600$-os kategóriában... -
tobias88888
őstag
A beat saber az asszony által elő elő kerül, ezért is van még mindig CV1 (plusz egyik új szemüveg sem győzött meg teljesen), mert sok headsetnél elő jött anno, hogy nem tökéletes a követés. Aztán meg jött ugye a készlethiány.
A kamerás követést még mindig nem sikerült megoldani? Két szenzorom van csak CV1-hez, aminél azért azt hittem már jobb a kamerás követés

G2nél ami zavar, az hogy csak 4 kamerás a rendszer ahogy nézem. Igaz több mint a többi WMR, de egy Alyx-nál ez nem okoz például gondot? Ott a váll fölötti részeket hogyan érzékeli kamera nélkül? -
sheep
addikt
válasz
#15779328
#29923
üzenetére
Attól függ mire használod. Ha ugrálós játékokra akkor van jobb is, de ha inkább ülve vagy szimekhez, akkor pofon egyszerű és jól működik. Nekem pont az tetszik benne hogy semmiféle kiegészítő nem kell hozzá, bedugod és működik.
Beat saberezni nem állnék neki vele (nem is én vagyok a célközönség), de pl. a HL Alyx tökéletesen működött a beépített kamerákkal is.
Én inkább azt látom hogy egyre inkább állnak át erre a módszerre a többiek is mert egyszerűbb. -
Dyingsoul
Topikgazda
válasz
kiskuplung
#29919
üzenetére
Ugyanezen gondolkodtam én is a napokban: A Reverb G2 az első olyan HMD, aminek a tervezésekor figyelembe vehették a felhasználói visszajelzéseket és az alapján készítették.
Pont ezért jön be nekem ennyire bár még bőven keveset láttunk belőle. Lencseképekre gondolom nem csak egyedül én leszek kíváncsi ahogyan arra sem, hogy mennyire van jelen a godray és a sweet spot valójában mekkora lehet.(#29921) Cshavez: Miért, te nem vársz újabb és jobb headseteket a jelenlegieknél?
-
YAKEN
aktív tag
válasz
kiskuplung
#29919
üzenetére
Szerintem én is beruházok majd egy reverb g2-re ha nem lesz valami csoda oculus kütyü, már pedig ilyen nem mostanában lesz. Nekem kell már a magas felbontás, nem vagyok kibékülve a rift s-el ilyen téren. Simán kinézem a következő rift-ből, hogy max egy index felbontása lesz.
-
kiskuplung
őstag
-
Serminator74
csendes tag
válasz
#54625216
#29917
üzenetére
Sajnos jelenleg nincs lehetőségem más géppel de folyamatosan tesztelem az általam kigondolt variációkat..
Az hogy az Istenbe lehet hogy ha elosztom hogy a headset Usb hosszabbítóval az előlapi Usb-be menjen a sensor meg a gép hátuljába de csak 1 sensor akkor megy rendesen?
-
#54625216
törölt tag
válasz
Serminator74
#29905
üzenetére
Szerintem le kellene tesztelned valaki más gépén, azzal ki tudnád szűrni a HMD hardver hibát.
Pl. lehet, hogy a hdmi kábel tört meg valahol és a mozgatástól függően egy-egy pillanatra szétkapcsol, ami már elég ahhoz, hogy a windows leválassza a PC-ről, majd vissza. -
Jacek
veterán
Nálad van a probléma, mert én menet közben is tudom állítani Reverbel és steamVR-el az SS-t, felhúzom a fejest simána steam VR-en elinditom a beállításokat és átállítom és mivel van fpsVR-em azonnal látom is a cuccban bent hogy változott az SS..
Semmivel nem bonyolultabb mint az oculus amihet külön programot kell telepíteni
-
v2
őstag
válasz
Sziszifeca
#29906
üzenetére
Szia. Nekem van bajom, de már nem érdekel ez a reverb steam vr dolog.
-
onionsoup
csendes tag
Sziasztok!
Quest link kérdés:
Meghalt az SSD amin a Steam VR és a steam gamek vannak. Új meghajtó és a Steam és a játékok telepítése után az Oculus library-ban már nem látható sem a Steam Vr sem a játékok. Unknown sources be van pipálva, már oculus destop app is újrarakva, és hiába, steam vr és steam játékok nem látszanak az oculus library-ban.Vajon milyen lépést hagytam ki?
Köszi
-
Sziszifeca
őstag
Én így szoktam (Reverb/60hz).
Elindul a Mixed Reality (BETA) és automatikusan vele a SteamVR(BETA).
A SteamVr-ben a beállítások/általános nekem 170%, majd a kép/alkalmazásonki képbeállítás meg általában 100%. ha bármi állítasz, akkor ki kell lépni a steamvr-ből.
Kikapcsolom a SteamVR-t, és amikor elindítom a játékot, akkor akkor kapcsolja be automatikusan, egyébként sok játék nem indul vr-ben.Neked most mi a problémád pontosan?
-
Serminator74
csendes tag
válasz
Dyingsoul
#29900
üzenetére
Szia!
Már próbáltam de sajnos ugyan az......
Az a baj egyenlőre még nem tudom azt sem kiszűrni 100%-ra hogy mi a hiba forrása,
a rift vagy a pc mert teljesen random dobálja el a headsetet.
Egyébként csak egy pillanatra dobja el kb 1-2ms-re utána minden ugyan úgy felismeri és az egészben a legérdekesebb hogy a játékban ugyan úgy érzékeli tovább csak mivel az oculus home ledobja a headsetet újra kell indítanom a steamvr-t.
Esetleg a headset firmware csere megoldaná esetleg?
Új hozzászólás Aktív témák
- Sony G 24-105 f/4 - Sigma 50mm f/1.4 Art (SONY E)
- Összeszerelésre váró komplett gépezet várja új gazdáját!
- BONTATLAN Új Iphone 17 256GB White -Fe Szín 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehet
- Asus P5a-b Ss7 dobozos alaplap / K6-2+ 500mhz / Voodoo 3 /Awe 64 / Big Box Game
- Eladó 82 colos 4K HDR Samsung TV
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3080 10GB RAMPAGE Shiva Cooler Master 750W
- ASUS ROG Cetra True Wireless Gaming fülhallgató új, garanciával!
- Google Pixel 10 Pro 5G Porcelain AI-fotó varázs, Super Actua 120 Hz 128 GB
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i5 10500 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB Zalman T4 Plus ADATA 600W
- BESZÁMÍTÁS! Apple Watch Ultra 2 49mm Cellular okosóra garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


)





![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)



