Új hozzászólás Aktív témák

  • #54625216

    törölt tag

    válasz tobias88888 #9499 üzenetére

    Ha a VR csak a 360-as videózásról vagy pre-rendered tartalomról szólna, akkor persze lehet variálni a felbontással, de eddig nem a passzív filmnézésről, hanem a VR felhasználását 95%-ban kitevő gaming, kreatív vagy vizualizációs szoftverekről volt szó.
    Ezekhez mind realtime renderelni kell a látványt, ami pedig hardver függő.

    Az egész VR piac jelenleg úgy működik, mint ahogy a konzolpiac: adott egy hardver szabvány és a szoftvergyártók ahhoz alkalmazkodnak. Ha a szabávány túl erőforrásigényes és emiatt drága, akkor szűkül a felhasználók köre, ha nem elég jó a látvány, akkor szintén. A szűkülő felhasználói bázis pedig visszaveti a tartalomgyártást.
    Úgy kell tehát egyensúlyozni a képminőség, a hmd ára és az erőforrás igény között, hogy az ár / képminőség kompromisszum a lehető legtöbb embernek megfeleljen, mert az maximalizálja a felhasználók számát és az kell a tartalomgyártás felfuttatásához.

Új hozzászólás Aktív témák