Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dyingsoul

    Topikgazda

    válasz Pitti11 #12638 üzenetére

    Amiről te beszélsz az nagy előrelépés. Nekem anno a 640x480-ról 800x600-ra váltás is előrelépésnek tűnt. :)

    "HTC has increased the resolution of the dual-OLED displays to 2880 x 1600 (1400 x 1600 per eye, and 615 ppi), a 78 percent increase from the 2160 x 1200 (1080 x 1200 per eye) "

    Lehet ezen vitatkozni, de a 78%-os növekedés azért már szignifikáns előrelépés. Azt sem árt nézni, hogy a jelenlegi VGA-k közül is alig van néhány amivel érdemben lehet VR-ozni, nem is beszélve a resolution scale állításának lehetőségéről ami még izmosabb GPU-t követel. Lehetne itt villogni szemenkénti 4K-s HMD-kkel, de hogy nem tudnád meghajtani a játékokat (főleg az optimalizálatlanabbakat) akkor semmire nem mennél vele.

    De teszem fel a kérdést: szemenkénti 4K-t mivel hajtanád meg? :DDD

    (#12639) Tomdriver: Az, hogy melyik lib-ben van benne a játék szerintem csak kényelmi kérdés. Egyrészt nem kell elindítani a Steam klienst, másrészt Oculus home-ból is tudod indítani egyik játékot a másik után.

  • -Solt-

    veterán

    válasz Pitti11 #12638 üzenetére

    Vicc alatt én a Pimax-t értem... nem vagyunk egyformák! ;]

    Itt nem a számháború a lényeg hanem a minőségi ugrás mértéke. A CV1 kijelzője cirka 25% ad több pixelt mint a DK2 és már ez is elég érezhető minőségbéli javulást jelentett. Na most ehhez képest plusz 70% szerintem igenis előrelépés.

    Azt meg ne feledd, hogy ezeket ki is kell hajtani... minél többet játszom az ED-l fix 90 FPS-l, annál inkább megy el a kedvem mindentől ahol ez nincs meg. Na most az 1080Ti a fix 90 FPS-t 1.25-s SS mellett tudja... Képzeld el, hogy kiadnak egy HMD-t 4K-s felbontással és még az sem tudja élvezni akinek 1000 eurós VGA-ja van.

    Az egész VR sztori jelen fázisában a 4K irreális elvárás. Ennek majd 2-3 VGA generáció múlva lesz itt az ideje.

Új hozzászólás Aktív témák