Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Raymond

    titán

    válasz izomman1 #54780 üzenetére

    Szerintem igaza van. Amit ott leirt, en ugyanazt latom csak a fenyero problemait nem ertem. De te megint olyasmit olvasol bele ami nincs ott (felbontas diskura) vagy egyszeruen nem roszabb/jobb tema hanem mas (SDE). Tulkombinalod. Mindketto jo csak mindketto mas.

    Az a "haze" talan a mura szeru ize lehet ami a P4 megjelenesekor nagy tema volt, nalam is van a P4-nel de ez megint nem olyasmi amit latsz, itt-ott eszreveszem egy pillannatra de annyi. A Q3-nal nem latok ilyesmit.

    A triangle-FOV nem tudom mi akar lenni.

    Ez viszont az amit en is irtam, vagy legalabbis ugy gondolom ugyanarrol beszelunk:

    "The fov is larger, but because of the shape of the lenses, it looks a bit weird in the middle (kind of like how you see part of your nose with each eye), the middle of the lenses give that effect, whereas the Q2 looked more like a single circle (like looking through binoculars. So even though the fov was wider, the effect of the double vision due to the shape of the lenses overlapping when seen with double vision was distracting (at all IPD settings)."

    Nekem ez minden Oculus HMD-nel ott van, a P4-nel nincs.

Új hozzászólás Aktív témák