Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Danecay

    addikt

    válasz xandrush0831 #62259 üzenetére

    "pl az Alyx elég éles még távol is."

    Igen, nekem is pont ez jutott eszembe, miközben nem gondolom azt, hogy az az örökkévalóságig magyarázat lehetne, hogy de az Alyx mennyire jól van optimalizálva. Azért látni itt is, hogy foglalkoztak azért valamennyire vele, nem véletlenül van 5-6 preset a különböző VR beállításokhoz is. Nem tudom, hogy mi a titka, hogy legalább a pár 10m-en belüli objektumok miért nem tudnak élesek maradni, miközben pl. az említett Alyx-nál, még a távoli objektumok sem tűnnek homályosnak. Lehet az benne a trükk, hogy az Alyx kimondottan VR-ra jött ki, és nem tudom, talán a távolabbinak tűnő objektumok mégsem annyira távolaik, vagy nem tudom, de minden jel arra mutat, hogy ez egy megoldható probléma lenne. Nem teljesen értem, hogy ha nem gondolják komolyan a fejlesztők, miért implementálják egyáltalán a játékukba, nyilván persze a pénzért, de igy kontraproduktív az egész, főleg akkor, ha van olyan fejlesztő aki ezt jól csinálja.

Új hozzászólás Aktív témák