Aktív témák
-
Nowhereman
őstag
Nem rossz, de én valahogy a turagépeket jobban komálom. Föleg a régivágásuakat.
Egyébbként Den, nem gondolod, hogy az uj bonyolult szerkezetekkel már marha nehezen tud majd boldogulni a következö generácio? Mert ugye egy önhordo alvázat nem lehet egy kalapács-fürészes rohammal kabriová csonkolni, a mai motorokhoz pedig egyre nehezebb spec alkatrészt faragni... -
TitiRii
senior tag
enyém aprilia tuaraeg 125 RALLY (nem wind)
85 évjárat power szelep külön olajzás 6 soros rezgő szelep kevlárból(malossi tuning :)
6 sebeséges fél automata váltó(kuplung csak lefel és motorfékhez meg elinduláshoz kellet, de meik cros motoron nem igy van?:) én azért felfel is kuplungoltam)
vizhűtés
és terhelés alat is hajlamos volt 12.000 pörögni
de akár az orát is kiakasztani.
sok benzint ,fékbetétet,és gyertyát evett :)
érdekes hogy olajat viszont nem... a robogom kétpofára falta a szintetikus olajat az 50 ccm ével ez a 125ccm el fele anyit sem,pedig 3* is szédszetem megnézni nem tömödött e el (de aszem 12.000 rpm nél azonal észre vettem volna egy hangos recsenés keretében ha leált volna az olajzásom :DDD)
tiéd? -
TitiRii
senior tag
jo látni hogy nem csak én komálom még a 2 ütemű cuccokat :)
én a hatásfokot ugyértetterm hogy az üzemanyag energiáját ami xxxx J hány Kw ban tugya hasznosítani a kerekeken.
sajnosa belső égésű robbano motoroknál nagyon nagy akár 50% vagy több% is lehet a hőveszteség azaz az az energia ami semmi másra nem megy el csak hőtermelésre.
az alkatrészek ellenálása aza az az erő ami ahoz kell hogy meg leküzdgye az alakatrészek közti surlodást , és megint csak sok energiát emészt fel a gördülési és légellenálás ez a 2 utobbi a sebbeség növekedésével négyzetesen nő!(kb, de ez nagy mértékben függ a jármű méretétől és alakjától, és a talaj és kerék közti surlodási együthatótól) tudom hogy te tudod de sokan talán nem
tehát ha ugy veszük 1 liter benzinből kb a 15% az amivel közlekedünk a többi feleslegesen ég (nekünk) ezt persze 100% kiküszöbölni nem lehet. de technikai ujításokkal csökkenteni lehet(kipufogo vezérlés, befecskendezés keverék képzés javítása)
tehát a 2 ütemű és a wankel ezért ál a benzinesek élén hatásfok gyaránt.
persze ez mind elméleti.
gyakorlatban mivel ez a 2 fajta motor nagyobb hatsáfokkal dolgozik több üzemanyagot is eszik meg, mig egy 4 ütemű dizel 2000fordulaton dolgozik ugy egy 2 ütemű motoronak ez szinte az alapjárata. és mig egy dizel ritkán forog többet 4-5000nél egy 2 ütemű ennek akár a 3* is képes
ami persze nem 3* akkora hanem sokszor akora fogyasztás többletet okoz.
élö példa rá az én motorom:
125 ccm 35 lóerő!!! és akár 16!!!!! liter/100 km fogyasztásra is képes (igaz csak cros pályán ) -
Den
veterán
Kösz hogy ezeket leírtad, de ezeket én is tudon, ellenkezőjét egynek sem állítottam.
Amit mondtam hogy nem gyártanak 2 ütemű autót. Ez természetesen széria gyártásra vonatkozik. Az is tiszta hogy a 2 üteműt később fejlesztették ki a nagyobb literteljesítmény miatt.
Amivel viszont vitatkoznék, érzésem szerint kevered a fajlagos (liter)teljesítményt és a hatásfokot. Ugyanis a vankel és a 2 ütemű, valóbban a legnagyobb literteljesítményű motorok (rx7 - 1300cc 250 Le, 500-as gp motorok 500cc - 200Le) De sajnos a legrosszabb hatásfokúak is. A kétütemű a résvezérlés miatt csak egy szűk ford szám tartományban megoldható hogy a kipufogó rés záródása előtt ne ömöljön ki keverék a kipufogóba, ezt lehet kompenzálni kipufogó vezérléssel, a gázlengések kihasználásával, de tökéletes megoldást csak a több rétegű befecskendezés jelent, ami viszont a bimota v-due kivételével még csak kisérleti járgányokon műxik.
A vankelnél pedig az égéstér alakja jelent gondot, mert a csúcsaiban olyan nagy felületen érintkezik a keverék a hengefallal és a rotorral hogy kialszik a láng és a csúcskban elégetlen keverék marad, ami a kipufogóban ég el. Ezért izzik olyan szépen a norton versenymotorok kipufogója.
A wankel fő problémáit megoldották (mada rx sorozat) elterjedésének fő akadája az idegenkedés volt, nem volt megfelelő szervízháttér, magas fogyasztás...
Egyébként van dízel vankel, egy ausztrál csapat csinálja, nem dízelolajjal megy de önmgyulladásos. Hidrogénnel vizet permeteznek be az égéstérbe, állítólag eszméletlen jó hatásfokú.
Egyébként ha nem derűlt volna ki, 2 ütemű és wankel fanatikus vagyok :P
Részemről szívesen látnék újra 2ütemű széria kosikat, persze modern technológiával, fogyasztásban és károsanyag kibocsáltásban is lepipálnák a 4 üteműeket.
De az elektromos járgányokat is kedvelem, és is szoktam olyannal menni :P -
TitiRii
senior tag
ezzel vitatkoznék :)
a 2 ütemű sokkal bonyolultabb mint egy 4 ütemű de egyszerűbbek éskevesebb az alkatrésze.
jóval késöbb is jelent meg a 2 ütem a 4 ütemühöz képest
ezen kívűl sokkal jobb a hatásfoka
ha azt nézük hogy a befektetet energiából menyi hasznosúl akkor a sorend a következő:
4 ütemű benzin, 2 ütemű benzin, wankel, 4ütemű dizel, és elektromos, itt a legkevesebb a hőveszteség, és fékezéskor viszafele müködik tehát energia nyereség van.
mégis a 4 ütemű benzin terjedt el és nem a 2 ütemű
ez azért van mert a 2 ütemű környezet szenyező a hajtó anyagba kevert olaj miatt ami nem ég el tökéletsen és ha el is ég mérgező.
DE nem igaz hogy nem gyártanak 2 üteműt, sőt a high tech tanulmány autok ujabban 2 ütemű motorokkal vannak(honda kisautok pl), ez azért lehetséges mert át dolgozták és már nem kell ahajtó anyagba keverni a kenő anyagot, egymástól elszigetelve dolgoznak,ugy mint a 4 üteműnél, mégis nagyobb a hatásfoka, kevesebb az alkatrésze és egyszerűbb a gyártása is ezáltal(a kisebb suly és formárol nem is beszélve)
és ez már nem is oylan high tech.
az uj Piagio zip robogok már ien 2 ütemű motorokkal vannak szerelve csak mivel ujdonság kicsit borsos az áruk.
amiért a wankel sem tul tömeg cikk bár kétségtelen a leg jobban hasznosítya a benzin energiáját az a rövid életartalma, mivel nagyon sok a kopo surlodo felület benne és drágáa az elő álitási költsége is, viszont a lehető leg egyszerűbb szerkezet!
mégis a sima 4 ütemű dizel lepipálja öket ugyanis a dizel akár a 35% is hasznosíthatya a befektetett energiának!!!! (sajnosa 2 ütemű dizel alul maradt minden téren:)
én már vezettem is elektromos járgányt:) nagyon tud gyorsulni csak hamar a végéhez ér
és semmi zaj! :) -
Den
veterán
Hát ezt mondom én is. Azzal a különséggel hogy azt az időszakot sem szereti mindenki. Nézd meg a mai trabant kultusz kiknek a körében létezik. Nem a mai 40-50-es korosztály körében, hanem a 20-on évesek körében, akik azt a kort gyerekként élték meg.
Egyszerűséget is mondtam. A trabant a maga korában a lehető legegyszerűbb volt, ma a szuzuki és társai is a _ma_lehető legegyszerűbbek, 20 év múlva a legegyszerűbb autó is sokkal bonyolultabb lesz mint egy mai verda, lehet nem is benzinmotoros lesz mint ahogy ma sem gyártanak már 2 üteműt.
És ezeknek a mai verdáknak nem a _mi_ korosztályunkban (akik akkor 40-50-esek leszünk) lesz kultusza, hanem az akkori 20-on évesek közt, akiket ma ezekkel a kocsikkal visznek suliba oviba... -
Den
veterán
Ezt montam én is csak más szavakkal. De az amit ma trabant fílingnek hívnak, és amiért tizen huszonévesek veszik, akkor nem létezett. Akkor is szerették a trabikat, de akinek volt lehetősége jobra cserélni az megtette.
Ma nem így van. Ma a meggyőződéses trabisok nem cserélik le másra a verdát, soxor annyit költenek rá, mint amennyiért jobb kocsit is vehetnének, de nekik ez kell, nem más.
Ezért hoztam analógiának a suzukit. Ma ez jelenti azt sokaknak amit a trabi a maga idejében: Az egyetlen eséjt egy használható, fenntartható kocsihoz jutáshoz. Ami technológiailag nem számít modernnek, de olcsó, és annyira egyszerű amennyire a mai előírások lehetővé teszik.
Aztán majd 10-15 év múlva ezt (vagy valamelyik másik mai puritán karakteres kiskocsit) fogják fiatalok venni mert egy olyan érzést egy olyan világot idéz ami nekik már különleges, amit a korabeli kocsik nem nyújtanak. És arra fogják a pénzüket költeni, spéci hifire, fényezésre, ülésre... -
TitiRii
senior tag
na ja :)
és egy turbóval megfejelve :)
tényleg nem tud valaki psa 1.9 dizel blokhoz(4 hengeres 8 szelepes 1988 bosh adagolós szivódizelhez) turbo feltöltött és kipufogo ,szívó sort is hozzá?:DDD
ez is érdekelne :DDD
(peugeot 405srdt 309srdt 205gtd citroen BX td tipusokban és még pár psa blokban található elvileg jó hozzá az 1.8 és 2.2 nek a turbója is csak utóbival kicsit erősebb lesz.. :DDD ) -
haias
csendes tag
Hihetetlen, nem?! Itt a prohardver, ahol (elvileg) hardverekrol es egyeb hozzakapcsolodo dolgokrol beszel(het)unk es jo ez a ''csodajargany'' es felborit mindent:))
Nem ertem hogy nem lehet szeretni a hangjat, az valami csoda!!!
A sors fintora, hogy most en is autovasarlas elott allok ,de nem veszek (2utemu)trabit, a korabban leirtak miatt (torveny...), negyutemube gondolkodok. Nekunk most az van otthon es mondhatom nagykiraly! Csak sajnos ez mar nem adja azt a fiiiiiilinget:( Arba pedig elegge ottvannak...:O -
soctavia
tag
''...A trabantnak sem volt filingje...szükség megoldás volt...''
Nem tudom szabad-e ilyet, ezért megjelölöm a forrást.(http://totalcar.hu/hteszt/trabant)
Tehát:
Hogy megértsük a Trabant-jelenséget, vissza kell mennünk több mint 30 évet az időben, egészen 1964-ig. Ekkor mutatták be a Trabant 601-est, mint a 600-as utódját. Akkortájt még mást jelentett a ''kisautó'' szó.
A Franciaországban a Citroen 2CV4 típus volt a sláger, amely alig több mint 400 köbcentis motorjával 80 km/h-s sebességre volt képes, az olaszok a 18 lóerős Fiat 500-ast gyártották milliószám, a németeknél pedig az NSU Printz, és a BMW 700-as döntögette az eladási csúcsokat.
Mai szemmel nézve mindegyik kicsi, és kényelmetlen jármű volt, teljesítményük valahol 20-30 lóerő körül, végsebességük legfeljebb 100-110 km/h. Ebben a mezőnyben a Trabant jól megállta a helyét. -
soctavia
tag
Igen, de sajnos a trabant gyártósorait teljesen átálították, ha jól tudom, valamilyen mezőgazdasági, építőipari és nyomdai gépeket csinálnak, az egyik csarnokban meg tápot. Nekem volt szerencsém(komolyan mondom) az elmúlt év végén megnézni a trabant múzeumot - vagy pontosabban sachsenring, vagy valami ilyesmi. Ott van régi gömbölyű(aranyos), de ki vannak állítva az utolsó el nem készült prototípusok is! + az első és egyben utolsó dízel példány
-
TitiRii
senior tag
ha már keres kínál:
keresek 15 colos gyári peugeot speedline alufelniket(a küllöseket nem a jukacsost)
309 es hátsó kézifék bowdeneket jobb és ball dobfékeshez
gti hátsó és első lökhárítókat és oldal diszlévceket esetleg küszöbb spoilert is
és valami ötletet a beslő kárpit felujításához :)
ja 88 as peug 309 5 ajtósról vagyon szó :)
de olcso de ügyes kezű lakatos és fényező is érdekel
meg kenwood hoz cd tár, vbagy bármi olyan fejegység amiben mp3 diszkeket is le lehet játcani :)
de ha egyik sincs ugy ahogy van eladó a verda :D -
BobMaster
senior tag
Az én kicsi trabim:
[L]http://kep.tar.hu/trabi42[/L]
Új tip. futóművet keresek, váltóstúl :) -
Den
veterán
Nagyjából erre gondoltam csak nem volt kedvem cizellálni a dolgot. Egy mai fiatalnak fun, mert baromi oocsón megveszi, és olyan egyszerű hogy lehet házilag bütykölni fúrni faragni... Hobbinak kiváló. Akinek azonban anno egy autó kellet nem hobbi eszköz, az csak szükségből vett ilyet, és nem jókedvében bütykölte egész hétvégén.
Sajnos a mai környezetvédelmi, és biztonsági szabványok miatt ilyen gépet már nem lehet csinálni. A mai körülmények közt előállítható legegyszerűbb autó a suzuki, matiz.... Majd 10 év múlva, mikor ezeket használtan fillérekért meg lehet kapni, és az akkori kocsikhoz képest ugyanolyan egyszerűek lesznek mint a trabi a maiakhoz, valamelyik karakteresebb modell ugyanolyan kult járgány lesz mint ma a trabi.
Én már agyalok egy matiz átépítésen. Az eredeti motor helyébe beépíteni egy régi levegő-olaj hűtéses suzuki gsxr 1100 motort. 155Le @ 10500 rpm... Vérfagyasztó hangja lenne ;] -
rog
addikt
szerintem a ''trabi feeling'' az onnan jon, hgoy nincs meg egy ilyen konnyen szerelheto, egyszeruen kezelheto auto.
''nekem'' is volt egy. en imadtam. igaz hogy nem mai csirke volt es szembeszelnel 80-nal beesett a gazpedal a padloig :))
a kormanyvalto meg a vilag legnagyob talalmanya! :)
ja! es a benzincsap is mekkora poen volt!! meg a kezifek! meg minden.
szerintem nincs meg egy ilyen spartai kisauto. vezettem sokat egy 127-es fiatot is. hasonlo menetteljesitmennyel rendelkezik az is. meg a luxust is ugy mertek mint a trabinal, de egeszen mas volt. -
Den
veterán
''azért egy Suzuki fíling messze nem olyan mint egy Trabant.....''
Most. A trabantnak sem volt filingje 20-25 évvel ezelőtt. Egy szükség megoldás volt, egy nagyon olcsó, egyszerű, fapados kocsi, amit azért vettek mert nem futotta jobbra, de ha a mai 40-50 éveseket megkérdezed a trabantról, nekik nem a trabant fíling fog beugrani.
A trabant fíling, a mai környezet terméke, jellemzően a tizen, huszon éveseket kapja el.
20, 25 év múlva valamelyik, mai, szuzuki kaliberű kocsi lesz ilyen fílinges, mert baromi olcsó lesz, és különbözni fog a kor tucat autóitól. -
Bally
senior tag
Ja hogy a benne ülőnek hangos :) (ez igaz)
Én mentem vele Ajka->Bp, Bp->Ajka, nem mondom, hogy kényelmes volt, de végülis odaértem vele, szép nyugodtan 95Km/h környékén autóztam(M7-esen nem mertem lassabban menni:) )
(Aki megteheti, úgyis lecseréli, de sajnos mindenki nem tud másikat venni!) -
launcser
senior tag
-
Hold
őstag
nekem van lehibernálva egy 501 es 1961 évjáratú gömbtrabant :)
-
rdi
veterán
Szerintem úgy 20- 25 év mulva, amikor már igazi nosztalgia filing lesz a trabant szó kimondása is, és vén keletnémet és voltszoci nagyapák, megsárgult digitális fotókon könnyeznek, arra gondolva, hogy milyen is volt szeretkezni trabantban, na akkor majd jönnek a német imindzs-mesterek :) és a legújabb VW hidrogénautót volswagen - trabantnak foglyák keresztelni. :D
-
Bally
senior tag
Trabi rulezik!
Nálam már a 6.-ik éve füstölög, de egyenlőre nagyon is megfelel, a havi max. 2-300km -ével :)
Sajnos ezt a katalizátoros hírt én is elég sok helyről hallottam, ezzel eléggé megszorongatnák a tulajokat, -engem is- :((( , ám ezzel nem csak a Trabi-, és egyéb 2-ütemű tulajok szívnák meg, hanem a régi dizelek is, mert az új környezetvédelmi előírásokat ezek sem tudnák tartani.
Valahol igazuk van a légszennyezést illetően, mindenesetre nem örőlnék neki, hogy a két havi munkám eredményeképpen tolhatnám be az ócskavastelepre :( -
Atrox
tag
Nekem nem volt, de 2 ismerősömnek van. Mind a ketten fejre állították. Egyik kézifékes kanyart szeretett volna, a másik gyerek meg be volt baszva azt megmutatta a többinek, hogy kell megrángatni a kormányt. :D Szerintem meg igen strapabíró autócskák.
-
Bass_2
tag
Én is Trabival nyomom! A lámpánál 20 méterig nincs ellenfelem. (bár múltkor bepróbáltam egy S500-as ''merdzsót'', na az nagyon bealázott:D) Amúgy imádom. Nagyon jókat lehet vele bohóckodni. A legjobb verda!!!
-
Hold
őstag
beállok a piroshoz és csak pislognak hogy hova tüntem :)
-
petakpa1
őstag
Hát pedig ez tutkóra így lesz asszem 2004-től
meg valamit a zöldkártyákkal is variálnak, tán 4 féle kategória (szín) lesz:
pl: 83as dizel golf egy kapja majd a piros kártyát, ami még nem jelent kiállítást csak mondjuk gyakrabban kell ellenőriztetni.
ezeket több helyről is halottam, újság rádió, úgy másfél két éve
igaz azóta nem
szóval nem tok biztosat, csak hogy ezeket halottam, na meg fater is úgy készül hogy még két évig használhatja az egy szem megmaradt varnyú (volt/van 3 roncs)
ne húzd fel magad, lehet, hogy nem igaz, de én úgy gondolom igen:(
amúgy egyetértek azokkal amiket leírtatok, hogy hogyan lehet ilyen dolgokat bevezetni, meg milyen problémákat vet föl a kérdés, csak sajna kishazánkban nem görcsölnek sokat ilyen kérdéseken:( -
Hold
őstag
én belevágtam egy 900as motort már nem kétütemü :)
-
klepto
addikt
Hát erről beszélek én is, csak későn ment el ;] Egyébként amikor a kétüteműek kivonása hír felröppent, akkor a Suzuki 300ezer Ft-ért számolt be minden működö képes kétütemű autót új Suzuki vásárlásakor. Az akció végetért, a kétüteműek tovább élnek, és a hír elfelejtődött, legalábbis a mai napig ezt hittem ;] Véletlen egybeesés a hír felröppenése, és a Suzuki akciója? Vagy ők találták ki a hírt, a forgalom növelésére? Ezt mindenki döntse el saját maga ;]
-
klumbik
tag
uhh, nem éppen trabi. de azért felteszem: itthon kb mennyibe van egy mercedes slk 200?
bocs -
klepto
addikt
A központi katalizátor programról már évekkel ezelőtt is volt szó, ha jól emlékszem még a Horn kormány idején, de akkor sem lett belőle semmi :( Itt most nem téged nézlek hülyének, hanem az volt a hülye, aki egy ilyen hírt kreált, vagy kiszivárogtatott a teljes tervezet napvilágrahozatala nélkül !
-
TitiRii
senior tag
ja. nem teheti meg az állam. hisz a robogokat mai napig 2 ütemüre gyártyák és fogják is!
igaz ezek már azért nagyon messzi vannak a trabi motortól :))
de nem vonhatyák ki hacsak nem adnak minden 2 ütemü tulajnak helyette egy másik 4 ütemű verdát(vagy a2 üteműt átalakitatni..) de tényleg nem hiszem hogy erre ithon lenne keret. -
petakpa1
őstag
Én varnyún tanultam meg vezetni és még most is jó érzés visszaülni bele néha:), sőt jobban tudok parkolni vele, mint a fabiával, pedig azt is két éve nyűvöm már, valahogy ez a rövidebb tengelytáv nekem nem nagyon jön be:)
A motort még nem tudom, bár ezek a seggfejek betiltják a kétüteműeket:DDD -
TitiRii
senior tag
hu waresz filing topicot nem nyitunk?:))
na de az összes régi kocsit ide lehetne irni, hiozs mind egy élmény mindenk lelke volt:))
a maiakban valahogy nincs:))))
szvsz a kispolákok a legjobbak:)) csak 60 felett ha egyedül ültök benne balra 90 fokban ne forduljatok ... én akár hányszor probáltam felborultam vele :(((( -
Agyzuzo
addikt
Osztálytársam egyik legjobb barátjának is ez a jó kis trabi okozta a halálát. A család biztonságos Saab-ja helyett inkább aznap este kivételesen a régi Trabanttal ment szórakozni. Aztán beleszaladtak és még a vele egy autóban ülő másik két barátja is meghalt. Szóval ezzel az ember ne csavarodjon fel sehova. Inkább törjön a milliós ha törnie kell.
-
petakpa1
őstag
Én tudok egyet ingyér!!!
Csak az a gáz, hogy Miskolcra kell érte menni, meg lehet, hogy egy kicsit hiányos. Ha érdekel valakit megkérdezem. -
twollah
nagyúr
Jó az a trabi.
Pl lehet rajta rutint tanulni, és inkább ezzel csavarodjon fel a fára az ember mint a család több milliós autójával. -
launcser
senior tag
ja trabis életérzés = halláskárosodás :)
-
klepto
addikt
-
Pé
senior tag
Trabi = PROHARDVER! :DD
-
Makker
tag
jah, nekem most is az van :)
egyébként eladó 25 pénzért! -
klepto
addikt
Most, hogy nézem a Go Trabi Go című filmet, nosztalgia fog el. Annó nekem is volt kétszer Trabantom :DD és megmondom őszintén, hogy ez volt az Az autó, aminek még lelke volt. Van még valakinek ilyen kocsija? Ki mennyire szerette, vagy nem szerette? Ki emlékszik még a jó öreg Trabis viccekre? Kinek milyen jó, vagy kevésbé jó élménye fűződik a Trabanthoz?
Aktív témák
- Proxmox VE
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Milyen routert?
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- iPhone topik
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- bambano: Bambanő háza tája
- További aktív témák...
- Eredeti Xbox One játékok
- 0 perces RYZEN laptop, eredeti Win10! FullHD IPS / 12GB DDR4 / Samsung SSD! LEGOLCSÓBB SZÁMLÁS ÁR!
- Eredeti Xbox 360 játékok
- Új INTEL LAMINAR RM1 (LGA1700/1851) nullperces, rézmagos hűtők! GAR/SZÁMLA! A LEGOLCSÓBB SZÁMLÁS ÁR!
- AKCIÓ! DDR5 GAMER PC: Intel Core Ultra 7 265KF +RTX 3060Ti/3080/4060/4070 +16-64GB DDR5! GAR/SZÁMLA!
- BESZÁMÍTÁS! Asus A620M R5 7500F 32GB DDR5 512GB SSD RTX 2080 Ti 11GB Zalman M4 FSP 700W
- Intel X540-T2 dual-port 10GbE RJ45 hálózati vezérlő (10Gbit, 2 port, áfás számla, garancia)
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U757 - i3-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700K / RTX 2060 6GB / 32GB DDR4 / 500 SSD
- Dixit 4 Eredet (bontatlan, fóliás kártyacsomag)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest