Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • totron

    addikt

    válasz arty #129 üzenetére

    Értem a felvetést és van igazságod, ugyanakkor ez keretezi az egészet oda és vissza, farkába harapó kélgyóként: kit érdekel, ha nem a leggyorsabb futást hozza, örülsz h egyáltalán így is elkészül...
    Ettől viszont minden szinten elhatárolódom, ha "jogos", ha nem. Eltöltöttem egypár évet az említett szellemiség ellentetjében, szóval elhiheted nekem, hogy létezik. Még ha nem is fővonulatként.

  • ddekany

    nagyúr

    válasz arty #129 üzenetére

    Game Enigne-ket nem ismerem gyakorlatban, de az pont egy olyan terület, ahol a jó teljesítmény egy fontos versenyelőny. Szóval talán ott azért optimalizálnak (főleg aki olyan szinten van, hogy game engine-t ír), ha még biztos vannak gondok is, akár csak adott játék szintjén. Én főleg olyan területekre gondolok, mint ügyviteli alkalmazások, random szutyok candy crush klón, stb. Tehát amihez bőven elég erős volt egy PC már 20 éve is. Na, mivel azok is beledagadnak a mostani vasba, ott van aztán elmebeteg pazarlás! Ez az, amikor Crysis tépett egy ma már réginek számító gépen, de egy Roblox-os fapad FPS (semmi fizikai, semmi AI) akadozik, vagy egy akármi egyszerű webes 2D vacak is szaggat, CPU limittel! (Még ha a grafikai API támogatás lett volna a gond, de nem, mert elég modern kártya volt bent.) Most elektronos CPU és RAM evő kommunikációs és egyéb szutykokról ne is beszéljünk.

    Van rakás gép körülöttem, ami működik, játszani senki nem akar rajtuk, de kb. semmire sem használhatók többé, azért amit fentebb írok.

Új hozzászólás Aktív témák