-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
CSAVI38
tag
sziasztok. Olyankor mi a teendő ha nem kaptam aliexpresses csomagról postától semmi értesítést, amivel be tudtam volna fizetni online a postai vámkezelést plusz még az ÁFÁ-t is felszámította a posta. Szerintük az Ali eladón kellene behajtanom, mert szerintük nem jött meg az elektronikus adat az IOSS-ről és a telefonszámom sem volt jól megadva.
Így most fizethettem 799 Ft-t plusz duplán fizettem az ÁFÁ-t. Hol kell az ÁFÁ-t megreklamálni? ALI-n vagy postán? -
CSAVI38
tag
Az az igazság, hogy eddig pont azért kedveltem az alit, mert itt kellett a kegkevesebbet küzdeni, ha valmi probléma volt, de úgy látom mostanban ők is erősen el kezdtek abba az irányba elmenni mint a többi kínai bolt, biztoas megvan az oka, csak így tényleg úgy van vele az ember, hogy akkor inkább onnan veszi ahol van paypal. Nyilván jövőre ez még problémásabb lesz, ha minden után még áfát is jekk fizetni, akkor végkép átpártol az ember az eu raktáras boktok felé. Elég régóta és elég sokat rendeltem kínából, de az elmúlt évben látványosan többször futottam problémába, úgyhogy kezd elmenni a kedvem, főleg Alitól.
[ Szerkesztve ]
-
CSAVI38
tag
Hát szerintem ha a minőségi problémákat így fogják kezelni, akkor egy idő után nem lesz annyira jó nekik. Pont az volt az egyik előnyük hogyha ilyen gond volt akkor azt normálisan kezelték és az ilyen eladókat kirugták. Én elhiszem hogy van aki mindennel visszaél, de nem a többieket kéne szívatni. Mindegy nyilván le se bagozzák mit csipogok itt.
-
CSAVI38
tag
Régebben az ALI ilyenkor simán visszatérítette az egész árat, mióta változott ez a gyakorlat meg, mert én még ilyennel nem találkoztam, ha volt ilyen problémám visszakaptam mindig az egész pénzt. Azzal nyilván ALI is tisztábban van., hogy a visszaküldés nem opció, csak nem tudom mióta van ilyen gyatra részleges visszatérítés minőségi hibánál.
-
CSAVI38
tag
Kis help kéne. Rendeltem egy laptop akkut. Megjött, de láthatóan sérült a borítása és a vezeték olyan módon jön ki belőle, hogy nekifeszül a ház éles részének és összevissza jön ki belőle, így nem merem berakni a gépbe, mert nem szeretném ha valami baja lenne. 39 dollár volt a cucc. Nyitottam dispute-tot és leírtam mi a gond meg raktam fel képet (ide is berakom, látszik hogy eredeti ASUS hogy néz ki és ehhez képest milyen az új, persze a hirdetésnél nem ilyen volt) . Erre persze eladó nem akar pénzt visszadni, mondván küldjek videót, hogy nem működik (nem fogom így betenni a gépbe az tutit) de a nagyobb bajom az hogy az ALI is csak úgy ajánlja fel ha én visszaküldöm saját költségre (mivel aksi fogalmam sincs lehet e és ha igen akkor biztos aranyáron tehát bukó) vagy 12 dollárt javasol visszaadni és nem kell visszaküldenem. Szóval van egy szar aksim és a pénzt is nagyrészt bukom. Eddig ALI-n ilyen problémám nem volt, ha szar volt a cucc mindig visszakaptam a pénzt. Mit javasolnátok, mit kéne még tennem, hogy ne bukjak ekkorát rajta.? volt valakinek hasonló? Szétszedni nem akarom a cuccot mert még sértetlen a matrica rajta így látszik, hogy nem nyúltam hozzá
-
CSAVI38
tag
Sziasztok. Egy gyors kérdésem lenne. Rendeltem egy fóliát telefonhoz, de nem jót küldtek, az eladó nem nagyon akar reagálni ezért szeretnlk dispute-t indítani, de ha rányomok akkor elöször azt írja igazoljam a megérkezését a csomagnak. Ez így ok? elöször adjam meghogy megjött és utána tudom indítani a dispute.-t? Még nem nagyon volt ilyen esetem így nem tudom mi a menete.
Köszönöm
-
CSAVI38
tag
Egy kis segítség kéne.
Az mitől lehet, hogy alipay-yel szeretnék fizetni a kosárba tett cumóért és fizetésnél a confirm & pay-re nyomva azt kéri, hogy adjam meg újra a kártya adataimat?
"For verification, please fill in your card information again!"
Kéri az összes adatot amit anno aliplayen megadtam, a security code-ot is. Meg szabad ezt így adni? Miért kell megadni, hiszen alipayen meg van adva minden!Eddig ezt nem csinálta, valami változott 2017-re vagy elállítottam valamit? Utoljára decemberben használtam , akkor még ilyet nem kért.
[ Szerkesztve ]
-
CSAVI38
tag
Sziasztok,
Segítség kéne. ALiexpressen vettem egy bluetooth gamepadot ami nem akar normálisan müködni. Nyitottam egy dispute-t, amiben leírtam a hibát,küldtem videót, hogy mi a gond, beleírtam, hogy nem küldöm vissza, mert többe kerülne mint a cucc (20 dollár). Erre az eladó gyorsan váalszolt, hogy sajnálja meg minden és hogy vonjam vissza a dispute-t, mert az neki nagyon rossz és akkor utána visszafizeti a pénzt. A problémám, hogy még nem volt ilyen problémám, ha visszavonom, akkor ha nem fizet, akkor már nem tudok újat nyitni ugye? vagy igen? mi a teendő ilyenkor, írjam meg hogy fizessen először és utána visszavonom?
Ja és elvileg már jóra értékeltem feedbackben, mert elsőre rendben levőnek tűnt a gamepad és csak utána derült ki, hogy nem jó a cucc, de a dispute lehetőség még adott volt így gyorsan megnyitottam.
köszi a segítséget
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Nem örülnek a britek, hogy mindenki Google keresőt használ
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Okos Otthon / Smart Home
- Synology NAS
- SSD kibeszélő
- CES 2025: ITX-es Cooler Master minitorony, minimalista dizájnnal
- EA Sports WRC '23
- Milyen széket vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
- Akció! Dell E5440 laptop (14/i5-G4/4GB/256SSD) - 1 év garancia, 27 % számla
- Dell Precision M4500
- Mint az új! Steam Deck 1TB SSD + 64GB SSD + műanyag tok + hordozó tok + üvegfólia + Windows 11 Pro
- Samsung 50" 4K Crystal UHD WIFI TV UE50AU8002
- Akció! Dell Latitude E5540 laptop (15,6FHD/I5-G4/4GB/128SSD) - 1 év garancia, 27 % számla