-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ANT
addikt
Mi történt a vámosokkal? Feltöltötték a létszámot? Vagy eddig se a létszámhiány volt az oka, hogy tetű lassan vámkezelték a csomagokat? Na mindegy, a lényeg, hogy július 15-i rendeléseimet (5 darab) a mai napon kézbesítette a futár. Meglepetés a köbön.
''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
-
ANT
addikt
Sziasztok.
Április 27-én leadtam egy rendelést, amit május 8-án, a szállítási határidő utolsó pillanataiban shipped-re állított be az eladó. Kaptam hozzá egy kamu azonosítót, amivel semmire sem megyek. Szerintetek ebből lesz valamikor valós csomagfeladás vagy számolhatom vissza a 90 napot a refundig? [kép]''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
-
-
ANT
addikt
Pozitív tapasztalat ECSCCA.... azonosítós csomaggal: nov. 23-án rendeltem, dec. 6-án lett "Arrive at local delivery office" státuszú, tegnap pedig már a postaládámban volt.
''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
-
ANT
addikt
válasz Entrecampos #57524 üzenetére
Szerintem ne indulj sehova személyes átvételre, mivel az jelenleg szünetel a covid miatt. Legalábbis én tegnap ezt az infót kaptam telefonon.
Szerk: amúgy nekem is csak második nekifutásra, ma tudta kihozni egy csomagomat. De legalább tegnap felhívott, hogy aznap már nem fog menni a kézbesítés. Szerintem egyszerűen kezd felfutni a karácsonyi őrület.[ Szerkesztve ]
''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
-
ANT
addikt
Két különböző eladótól rendeltem különböző termékeket, amiket a kosárba rakva egyszerre fizettem ki. A két pakkhoz először két különböző, S00000.... kezdetű azonosítót kaptam. Aztán ma reggelre ezek "átfordultak" Expressone csomagokká, de immár egyetlen, 15827...kezdetű TN-nel. Létezik az, hogy ezek tényleg együtt fognak utazni a célig?
''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
-
ANT
addikt
Üdv.
Tegnapi rendelésemhez kaptam egy 15827..... kezdetű, 24 számjegyből álló TN-t.
Ez ExpressOne szállítmány lesz?''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
-
ANT
addikt
Az elég nagy baj, tekintve hogy július 1 előtt mindig kaptam emailben vagy sms-ben átvételi értesítőt, azaz nem kellett papírfecnikre vadászni.
Most azért érdekel a dolog, mert most van folyamatban a július 1. utáni első Alis rendelésem.[ Szerkesztve ]
''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
-
ANT
addikt
Jól látom, hogy ebben az új (r)áfázós rendszerben akkor is bizonytalan az értesítő megérkezése, ha ÉnPostám regisztrációja van a címzettnek?
''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
-
ANT
addikt
Van itt valaki, akinek mostanában Duisburgban dekkol csomagja? Ha igen, mióta van ott? Nekem egy csomagom jan. 5. óta áll ott egy helyben. Ami igazából nem zavarna, csak egy másik küldeményem meg jan. 10-én ért Duisburgba, 2 nappal később indult is tovább, és ma már az NPKK-ban van. És ez még megjárta Belgiumot is.
Nem értem, mi történik arrafelé?''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
-
ANT
addikt
Üdv.
Van két Bpost csomagom (UG.........BE és LD.........BE), amelyek Liege helyett Duisburgban kötöttek ki. Az egyik csont nélkül Kínából jött, a másik viszont a Dostyk_Breszt_Malasevic "Bermuda háromszög" érintésével vonatozza be Európát. No mostan az lenne a kérdésem, hogy ezek még ellátogatnak Belgiumba is, mielőtt kis hazánk felé vennék a végső irányt?
Szerk: az egyik tegnap érkezett Duisburgba, a másik ott dekkol már 5 napja.[ Szerkesztve ]
''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
-
ANT
addikt
Hú, szörnyű déja vu-m van a sztoridat olvasva. Nekem nyáron volt kísértetiesen hasonló esetem. Zuglóban lakom, de a csomagom először Bp. 70-es, aztán a Bp. 112-es postára került (vagy fordítva), természetesen sikertelen kézbesítés lett a vége mind2szer. Végül a feladónak akarták visszaküldeni. Na ekkor hívtam a posta üfsz-t, megadtam a pontos címemet (ami Alin természetesen megvan), és kértem a csomag visszafordítását. Lényeg: hiába volt pontosan megadva Alin a címem, a nyomtatás elkenődött a csomagoláson, és nem volt olvasható az irányítószám és a házszám. Ez a csomag kézhezvételekor derült ki.
Végül némi izgalom és 1100 Huf árán hozzájutottam a küldeményhez.
Egy szó mint száz, szerintem nálad is valami címzési pontatlanság lesz.
Szerk: itt az előzmény.[ Szerkesztve ]
''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
-
ANT
addikt
válasz bobalazs #45687 üzenetére
Tévedsz. Momentán nekem is van ilyen csomagom, de az is még csak Belgiumba lépett be. Ezek ugyanannak a küldeménynek a nyomkövetési adatai. [kép] [kép]
Szerk: ha majd lesz olyasmi bejegyzés, hogy "accepted by last mile carrier", akkor már közelít Mo-ra a csomag.[ Szerkesztve ]
''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
-
ANT
addikt
Az normális jelenség, hogy egy rendelés leadása/fizetése után 6 órával még mindig "Payment being veryfied" a státusz? Ha jól emléxem, eddig ez pár perc után átváltott "Awaiting shipment"-re.
''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
-
ANT
addikt
Mindenképpen megnézem, de sok mindent nem tudok kideríteni. Legfeljebb megállapítani, hogy tényleg lemaradt. Ugyanolyan nevű utca, ahol lakom, valóban van még egy bp-i kerületben is, de egyik sem a XI. és a VIII., ahol ugye megfordult a csomag. Rejtély. Na mindegy, egyelőre várom a (csodát) csomagot.
''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
-
ANT
addikt
Igen, ezt említették hogy plusz költséggel kell számolnom. Ez sem érdekel, csak ne menjen vissza Kínába a csomag.
Ezt a "State/Province/Region" mezőt akkor átírtam Budapest-ről ..-ra, de eddig ezzel nem volt probléma. ZIP code hiányt pedig nem értem, mert nem kézzel címezgetik a küldeményeket, az adat pedig meg van adva a regisztrációm óta.''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
-
ANT
addikt
Újabb fejlemény a csomaggal kapcsolatban. Valóban továbbküldték Bp. 112. postáról, de megint rossz helyre. Újabb sikertelen kézbesítés után immár "feladónak visszaküldve" a csomag státusza. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, állítólag a címzésről lemaradt az irányítószám. Így már értem, miért járt be ilyen kalandos utat a pakk. Megadtam a pontos címemet, megpróbálják oda visszairányítani a csomagot. Ami vagy sikerül, vagy nem. Ha nem, akkor mi a megoldás?
''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
-
ANT
addikt
válasz pulutodurumo #42205 üzenetére
Felhívtam őket, az 1) megoldás folyamatban van.
''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
-
ANT
addikt
Meg tudja mondani valaki, hogy ez a csomag jelenleg hol járhat? Hu1502 a XI. ker. Fehérvári úti posta. Nem vágom, hogy kerülhetett oda a cucc, mivel Zuglóban lakom. Magyar Posta keresőjének utolsó bejegyzése szerint " a küldemény szállítása folyamatban". De honnan hová? Átszállítják Zuglóba vagy ott helyben keresik a címemet? Mert az nem fog nekik sikerülni.
''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
-
ANT
addikt
válasz djsunstealer #40588 üzenetére
Ja, nekem is sms jött ma reggel. Sőt, rögtön kettő is! Ezzel a csomaggal együtt kaptam kézhez egy jóval korábbi rendelésem, ami belga postán keresztül jött (LVS.....)
Csak nekem újdonság ez az sms, vagy ez felváltotta a papír alapú értesítőt?''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
-
ANT
addikt
Itthon a nemzetközi kicserélő mostanság milyen tempóban engedi át a küldeményeket?
Nekem egy csomagom 11 napja áll ott egy helyben.
Ez azért vicces, tekintve hogy a feladástól a csomag "utazási ideje" 39 nap. A végén még többet dekkol itthon, mint amennyit utazott Hongkongtól Bp-ig.''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
-
ANT
addikt
Ez a rég elveszettnek hitt csomagom ma a semmiből feléledt a rendszerben, olyannyira hogy már kézhez is kaptam. Meg volt lepetés, nem kicsit! És a DPD szállította. Hogy a köztes időben hol járt, azt szerintem már soha nem fogom megtudni. Csak kíváncsiságból jó lenne legalább azt kideríteni, hogy végül is honnan származik, de sajnos az eredeti címkét leragasztotta a DPD egy másikkal, amit nem tudok leműteni a nejlontasakról. Nyomkövetésben meg a nagy semmi. De szerintem Kínából indult.
''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
-
ANT
addikt
válasz walakyb #38641 üzenetére
Konkrétan nem is mindig a maszkok árán keresik gennyesre magukat, hanem pl. a hamis/nem létező raktárról történő feláras szállítással. Nekem is folyamatban van egy ilyen maszk rendelésem, elvileg cseh raktárról szállítást kértem 4-10 napos szállítási idővel, ami 2,32 USD-t kóstált pluszban. Na most ez még április 12-én történt, azóta se talált ide a csomagom. Amikor leadtam a rendelésem, még az értékelések 92%-a volt 5*, ez mára lement 72%-ra!!! És folyamatosan jönnek az újabb és újabb negatív értékelések: túl hosszú szállítási idő, miközben a vevő kifizette a pénzt az EU raktáras, rövid határidős szállításért. Mára már több száz ilyen értékelés van a termék oldalán. És ez csak egy terméke az eladónak. Mert amikor a spanyol vevőnek spanyol raktárról, vagy szlovák vevőnek cseh raktárról 5 hétig tart a kiszállítás, az egy picit már gyanús. Kb. én is ebben a cipőben járok, örülhetek ha majd egyáltalán megkapom a rendelésemet. Ma este 8-kor járna le a protection time, amit tegnapelőtt meghosszabbíttattam 10 nappal. Csak azért, hogy az eladónak ne sírjon majd a szája, ha dispute-ot fog látni részemről.
[ Szerkesztve ]
''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
-
ANT
addikt
válasz agroman #38305 üzenetére
"vagy kamu hogy van EU-s raktara es kinabol adta fel"
Én is pont erre a következtetésre jutottam. És itt az a pofátlanság, hogy a szállításért elkért pluszban 2,3 USD-t. Sok vevőnél az már sok pénz.
Mert az értékelések tele vannak ilyen jellegű panaszokkal, hogy cseh raktárból való szállításért fizetett, és örült ha megkapta másfél hónap elteltével.
Kár hogy ezeket csak utólag olvastam el.[ Szerkesztve ]
''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
-
ANT
addikt
Sziasztok.
Tudom én, hogy vírushelyzet van, belassult minden, de létezhet az, hogy elvileg cseh raktárból rendelt termék még nem ért ide 16 nap alatt? Ugyanis egy április 12-i rendelésemhez kaptam ezt a TN-t. DPD keresője ugyanezt az állapotot mutatja.
Lehet hogy rosszul gondolom, de szerintem ennyi idő alatt a futár gyalog is elhozhatta volna a csomagot hozzám. Most már kamunak tartom ezt a cseh raktárat, de az ígért 4-10 napos szállítási idő miatt mégis innen rendeltem, felárral. Már látom, hiba volt. Eladónak írtam, állítja, hogy ez a csehektől jön.''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
-
ANT
addikt
Nem kaptam meg egy kamu TN-es rendelésemet, fogalmam sincs, hol akadhatott el. A vásárlói védelem tegnap lejárt. Dispute indításnál elakadtam. A "reason for refund request" mezőben melyik opciót válasszam:
-logistics tracking problem
-customs problem
-wrong address''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
-
ANT
addikt
válasz MavicAir #34117 üzenetére
Nekem a "francia" raktárról rendelt terméket DPD hozta ki. A franciát azért raktam idézőjelbe, mert sok helyen megfordult a csomagom, csak Franciaországban nem. (Shenzen-Hongkong-Amsterdam-Bécs-Budapest volt az útvonal). De végül is mindegy, így is kézhez kaptam 9 nap alatt.
''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
-
ANT
addikt
Hehe, parcelsapp.com-on kellett volna kezdenem a keresést. Nov. 11-én indult útnak a csomag, Shenzen-Hongkong-Amszterdam útvonalon. Nov. 14. este óta ez utóbbi helyen dekkol.
Na ennyit a francia raktárról szállításról!''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
-
ANT
addikt
Francia raktárról rendeltem egy terméket. A szállítási mód Seller's shipping method - France, a TN egy 14 karakterből álló számsor. Trackitonline és 17track szerint a német DPD (!) szállítja, de létezik az, hogy az okt. 8-i rendelés óta mindössze annyi történt hogy a rendelési infót továbbították a DPD felé? Vagy teljesen vakvágány ez a nyomkövetés?
Amúgy 2-5 nap lenne a szállítási idő.''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
-
ANT
addikt
-
ANT
addikt
Okt. 30-án rendeltem két terméket két különböző eladótól, amiket egyszerre fizettem ki a kosárból. Viszont az egyiket nem sokkal később töröltettem az eladóval, és újrarendeltem másik szállítási móddal. Az eladó megírta, hogy természetesen visszautalja az Ali az összeget.
Úgy se lesz probléma a refunddal, hogy egy másik termék ára is benne van a kifizetett összegben?''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
-
ANT
addikt
Megérkezett a helyi postahivatalba a csomagom. A sarcot megúsztam.
17track szerint "a küldemény rendelkezésre áll a postahivatalban", a posta nyomkövetése szerint pedig a "Küldemény postán átvehető".
Viszont nem látszik semmilyen kézbesítési kísérlet, és értesítőt sem hagytak a postaládámban.
Ajánlott értesítő nélkül is át tudom venni a küldeményt a postán? TN-re hivatkozva.[ Szerkesztve ]
''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
-
ANT
addikt
válasz PainKiller13 #29048 üzenetére
Néztem ebayen is, ott ugyanez a termék a legolcsóbb helyen is kb. 15%-kal drágább. És nekem eddig ebay-rendeléssel van rosszabb tapasztalatom, bár ott is menet közben tűntek el a csomagjaim. Az meg nem annyira az eladó hibája.
Amúgy nem EU raktáros termék, sarcolni fogják. Jártam már így korábban is.''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
-
ANT
addikt
-
ANT
addikt
Aliexpress Standard Shipping-nél mennyivel biztonságosabb az ePacket szállítási mód? Megéri a 9 USD-t?
A termék ára 99 USD lenne.''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
-
ANT
addikt
09.02-án kaptam az igazoló emailt, 09.04-én leemelték a pénzt. Most néztem netbankon.
Oké, akkor itt a supplier még mindig az eladót jelenti, de nekem ezt tudnom kéne? Szerencsésebb lenne a seller megnevezés. Nem annyira félrevezető. Szerintem.
Szerk: ha extendig jutunk, mennyit "szokás" első körben beállítani? Tudom, az eladónak is rá kell bólintani, de mégis...még sosem kellett ezt a funkciót használnom.[ Szerkesztve ]
''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
-
ANT
addikt
Köszi, ez mind tiszta.
"Nem egészen szállító a szerinted szállító."
De akkor jelen esetben kicsoda? Ez a rész homályos.
És a pay success sem egészen success?
Nem ez az első DHL-es szállítású rendelésem, de eddig egyik se döcögött ennyire.
Mindegy, extend lesz ebből kedd reggel, úgy tűnik.
Bár nem szeretném túl sokáig húzni, 200 USD-m van a buliban.[ Szerkesztve ]
''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
-
ANT
addikt
válasz timolya #25559 üzenetére
A státusz a rendelés adatainál szerepel.
Ezt konkrétan át tudja állítani az eladó? Erre gondoltam trükközés alatt.
Olyan szempontból élő a rendelés, hogy visszaigazolták a sikeres fizetést.
supplier=szállító, ebből azt bogoztam ki, hogy már náluk a csomag.[ Szerkesztve ]
''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
-
ANT
addikt
válasz timolya #25555 üzenetére
Én 1 nap 15 óránál és két válasz nélküli üzenetnél tartok. Csak az a furcsa, hogy ha a DHL már felvette a küldeményt, mit tököl vele kb. 5 napja? Mert már ennyi ideje ugyanaz a státusz, amit korábban írtam. A processing time elvileg 7 napról indult. Vagy az eladó tud trükközni a rendelés státuszával?
Nekem azért kellene mindenképpen a termék, mert ajándéknak szánom.
Amúgy neked is DHL-es a szállítás?''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
-
ANT
addikt
Sziasztok.
Van egy élő rendelésem DHL szállítással, aminek a státusza napok óta "The supplier is processing your order".
Ez a csomag akkor már a DHL-nél van? TN még nincs. Az eladónál tegnap rákérdeztem, de (eddig) nem válaszolt.
2 nap és 18 óra múlva lejár a processing time Már egyre többet nézegetem az Extend gombot.Szerk: gondolom, hétvégén úgysem történik semmi az ügyben.
[ Szerkesztve ]
''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Azonnali informatikai kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- AliExpress tapasztalatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Assetto Corsa EVO
- One mobilszolgáltatások
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest