Új hozzászólás Aktív témák
-
S_x96x_S
őstag
válasz Petykemano #7725 üzenetére
> PCIe4 vs PCIe5 .. + Gaming
Ami érdekes, az az AMD részéről a Gen5 SSD mint alapkövetelmény ..
ismert, hogy az
"AMD SmartAccess Storage"[2] az nVidia "RTX IO DirectStorage" riválisa,
ami a GPU <--> SSD közötti gyors adat-kapcsolatot valósítja meg, lényegében a jól bevált konzolos architektúra PC-re adaptálása.
(és ami a Microsoft's DirectStorage -t is támogatja )Viszont ehhez (később) nem árt egy Gen5-ös (RDNA3-as ) videókártya,
hogy az SSD-ből Gen5-ös sebességgel kijövő adatokat szintén Gen5-el fogadni tudja a GPU.Vagyis bár az új GPU-nak elég lesz egy x8 -as Gen5 -ös kapcsolat,
de abból
- x4 Gen5 sávot : az SSD használ ki ( GPU<->SSD ~ "AMD SmartAccess Storage" )
- x4 Gen5 sávot : meg a CPU<->GPU kapcsolatra megy el.
ami összesen x8 sáv;persze ez még nagyon friss és új;
de az AMD eltökéltségét (skin in the game ) mutatja, hogy az AM5-ön a Gen5 SSD alapkövetelmény .. még akkor is ha a platform árát megnöveli egy picivel.és az AMD-nek egy technológia lehetőség is, mivel az nVidia marad Gen4-en.
és így nem igen marad versenytársa .. Viszont ehhez a játékok oldaláról a szoftveres támogatás is szükséges ..
A "Microsoft's DirectStorage" beépítése azért már folyamatban az UE5-be [1][1]
However, there has also been some positive news surrounding the technology. Recently, in an "Ask Unreal Anything" Q&A session, Brian Karis, the Engineering Fellow of Graphics
at Epic Games, confirmed that Unreal Engine 5 (UE5) will gain Microsoft DirectStorage support.
Although no ETA was given during this, Karis did provide an idea about how the technology could help shape UE5 and next gen games based on it. He explained that DirectStorage can help with Virtual Textures (VT) once the next-gen storage API gets proper support from Nanite, which is Unreal Engine 5's virtualized geometry system. Although not a requirement, the UE5 documentation on Nanite also recommends the use of VT with this next-gen geometry implementation.
- Question: Any plans to integrate DirectStorage directly into the engine?
- Response: Yes, although I can’t comment on when. When DirectStorage is well supported by the UE file system Nanite and VT will be first in line to make use of it.
https://www.neowin.net/news/epic-games-confirms-microsoft-directstorage-support-is-coming-to-unreal-engine-5-ue5/[2] SmartAccess Storage promises "to get you out of the load screen and into your gameplay faster than ever." https://www.pcgamer.com/amd-smartaccess-storage-reveal/
Mottó: "A verseny jó!"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs