-
Fototrend
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz TTomax #28149 üzenetére
ez nem amd-s, hanem bethes. legalábbis a beth frankfurti irodájában volt kirakva, amikor február közepén megmutatták a sajtónak a játékot.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Gainka
őstag
válasz deja vu #28147 üzenetére
uristeeen annyira rosszul látjátok a dolgokat hogy már fáj. (a fejem )
Már a radeon találgatósban is isteníteni kell az nvidiát?mekkora szar a teljesítményük az AMD kártyáknak
Szerintem egyáltalán nem szar a teljesítményük az amd kártyáknak, (jelenleg ultrán [élsimitás off ] játszom a rise of tomb raider rx 460 al, imádom ) és a nincs-nek meg nem lehet szar a teljesítménye.
Remélem az abu piszkálás trendienk számit 2017 tavaszaa jeee hamar kimegy a divatbol. Nem azért mert védem meg egyet értek vele, hanem azért mert unalmas és nem akarok a találgatósokban és minden nv-amd cikk alatt 100 oldalakon át ilyen kurkászást olvasni. Föleg hogy ennyire szakmailag nem sokan tolják itt ph-n.
(#28151) Malibutomi hoppá sry
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #28149 üzenetére
Most dolgoztak egy csomót le. Átlag fps-ben már elég jól állnak. A minimummal van csak probléma, ott még eléggé. Ezért annyira extrém a különbség a mostani tesztjeinkben az átlag és a minimum+átlag összesítés szempontjából.
Az teljesen hivatalos. Nem az AMD saját rendezvényéről származik a kép, de az AMD vitte oda azt a reklámot. Tehát végeredményben hivatalos.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
nagyúr
Hm...akkor valami csak történhetett hogy mégsem jött,mert a ugy látszik a tervek valóban a Prey startjára voltak belöve,de valami közbejött.Gyanitom nincs meg a célzott teljesitmény,valami történt,valamivel megcsuszhattak de nem kötik az orrunkra.Sajnos ez egy nem tul biztató jel.. a 1080Ti nagyon magasra rakta a mércét teljesitményben,magasabbra mint a 980Ti biztos jó oka volt az nVnek erösebbre szabni mint a titant,nem ugy mint a maxwellnél.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
namaste
tag
Elbeszélünk egymás mellett. Arról írok, ami az NV hardverben megvan és ezekre kell építeni amikor szoftveresen emulálják. Azt is elfogadom, hogy lassabb lesz, a kérdés: mennyivel?
Mi van, ha az összes sorrendet megtartó shadert egy SMX/SM-en futtatják, az atomi műveleteket a Shared Memory(=LDS) segítségével lekezelik. Még mindig kell emuláció, de se L2, se VRAM hozzáférés nem kell.Kétlem, hogy a sorrend megtartása mellett egy CU-n csak 4 wavefront fusson egyszerre, hiszen ott van a dedikált hardver.
-
Jack@l
veterán
Inkább besztéljünk arról, hogy a vega végre támogatni fogja-e a dx12.1-es feature-öket...
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
válasz myckey #28164 üzenetére
Van olyan grafikai felhasználás, ahol fele annyi memóriával megoldható egy map, mint sima dx12-vel. Szóval nem kamu feature-ökről van szó.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
válasz #85552128 #28166 üzenetére
Biztos működik majd, de lehet az embereknek van igénye 5 fps fölé is menni.
Bazira kíváncsi vagyok mit művel majd egy 3D/Volume Tiled Resource -os techdemóval, ami már vígan elfutott egy gtx970-en is max részletességgel.A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
myckey
veterán
válasz Jack@l #28165 üzenetére
Nekem csak annyi a problémám, hogy sajnos dx 12 -vel is keveset találkozom in game, pedig örülnék neki, mivel eddig rendre pozitív vele a tapasztalatom, teljesítményben is jobban kijövök mint dx 11 -ben. ( rx 480 )
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
őstag
válasz actival63 #28170 üzenetére
Nagyon nagy +1. Meg kellene szórni a társaságot rendesen egy-egy hét pihivel mindkét oldalról.
Lassan minden fórumot ki kell törölni az olvasott listából, mert mindenhol csak a fikázás megy, meg a "frankó" megmondása.Dög unalmas már, sőt azon is túl van szakmai fórumon mindig csak a hőbörgést olvasni.
Aminek kerekei, vagy mellei vannak, azzal előbb-utóbb gond lesz.
-
"A Turbo Vsync igazából egy szoftveres megoldás. Nem sokban különbözik a Vsynctől. Azt csinálja, hogy ha mondjuk 60 Hz-es a kijelződ és 60 fölött van az fps, akkor aktiválja a Vsyncet, ha meg alatta van, akkor nincs Vsync. Ennyit tud, se többet, se kevesebbet."
Helló Adaptive Vsync
5 évvel a zöldek után a pirosak is bevetik, jobb későn mint soha.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
dergander
addikt
válasz Jack@l #28162 üzenetére
A kérdés az hogy mennyi játék fogja használni majd a Vega 12.1 képességét. Márpedig ha tényleg dx12.1 lesz a fícsőrje. Az AMD mindig is szeretett a legújabb fícsörökbe belekóstolni,ott volt az ominózus DX10.1 is. Igaz a 10.1 akkoriba elég lagymatag újítást hozott,vagy inkább a fejlesztők hanyagolták el. Asszem csak a Far Cry 2 használta,de javítson ki valaki ha tévedek.
-
válasz dergander #28174 üzenetére
Nem. A Far Cry 2-nél a DX10.1-et kukázták, mert a zöldeknek nem volt ahhoz az API-hoz hardverjük, így DX10.0 került bele ami viszont sajnos bugos.
DX10.1 a Stalker Clear Sky-ban volt például. Azon kívül is volt még néhány 10.1-es cím, de rendkívül kevés.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz namaste #28157 üzenetére
A szinkronizálásra vonatkozó memória-hozzáférés késleltetésével lesz lassabb. Wave-enként nagyjából 100 ns-os lesz a büntetés az efféle emulációval.
Sokféle emuláció létezik, de egyik sem lesz gyors.A dedikált hardverrel nem megy sokra egyik gyártó sem, ha multiprocesszoron kívül kell szinkronizálni.
Az egyébként nagyon igaz, és ezt nem lehet letagadni, hogy maga az alapprobléma sokféleképpen megoldható. Tehát van számos hardverünk, mondjuk úgy, hogy 85-90%-ig igen hasonló működéssel. Vagyis lehetne olyan orderes atomics specifikációkat kérni a shader modell 6.0-ban, ami ha nem is az összes, de a legtöbb hardvert jól lefedi. Lehet, hogy nem tökéletesen, de általánosan elfogadható sebességgel, tehát tipikus szabványos megoldást is ki lehet erre alakítani, és ennek az egyik módja nyilván a már meglévő dedikált egységek felhasználása, ami minden hardverben ott van. Ami a lényeg, hogy ezt maga a Microsoft sem tagadja, sosem mondták, hogy a shader modell 6.0 minden esetben optimális lesz a PC-s VGA-k számára. A problémát az adja, hogy a Microsoftot nem tipikusan a PC-s szabványalkotás problémái érdeklik, hanem nekik az a fontos, hogy az Xbox One konzolra írt kódokat ne kelljen módosítani a PC-s porthoz, tehát a PC-s megoldásoknak is olyannak kell lennie, mint amit az Xbox One használ. És innen jönnek elő azok a gondok, amit az Intel már az elején írt, hogy ez a wave operation intrinsics nagyon a GCN-re van írva, és az NV is kifejezetten azt javasolta a fejlesztőknek a GDC-n, hogy a Vulkan megoldását várják, mert az nem egy gyártóra lesz kitalálva, hanem általános lesz. Olyan amilyennek egy szabványnak lennie kell.
A problémát tehát nem tipikusan az jelenti, hogy az Intel vagy az NV szarul fejlesztett hardvert, hanem az, hogy a Microsoft kitalálta, hogy a PC legnagyobb problémája az, hogy a konzolra írt shadert módosítani kell. Ami egyébként részben igaz, részben pedig elég nagy bullshit, de mit tudunk, vagy mit tudnak a gyártók egy olyan Microsoft ellen csinálni, amely azt mondja a gyártók neheztelésére, hogy ha nem tetszik egy fícsőr, akkor ne támogassa. Iszonyatosan sokat fordult a kocka a Microsofttal, amióta nem Ballmer vezeti. Mondjuk úgy, hogy náluk is vége lett a polkorrekt fejlesztésnek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz dergander #28176 üzenetére
Technikailag a GCN2/3/4 egy dolgot nem tud a feature_level_12_1-hez, mégpedig a 64x64x64-es volume tile-t, mert 64x64x4-es tömböt támogat. A többi képességet tudná, de a Microsoft rendszerével ezek össze vannak kötve, tehát ha egyet nem tudsz, akkor nem tudod a többit sem.
Ezzel a feature_level_12_1-gyel a Microsoft is küzd egyébként, mert nulla kutatás folyik rá a fejlesztőknél. Egyszerűen a konzol képességeire történik meg a kutatás, és az jön át PC-re. Lesz egy új feature_level szint, ami az aktuális 12_1-es szint hiányosságait korrigálja. Többek között például 64x64x64-es tömb mellé bekerül a 64x64x4-es, mert a konzol miatt úgyis azt használják majd a fejlesztők. Emellett a volume tiled resources egy másik nagy problémáját is megoldja ez a szint, mivel kötelezővé teszi az ASTC LDR/HDR-t. Ez azért fontos, mert hiába akar valaki volume tiled resource-t használni, mindenképpen szüksége van egy gyártói kiterjesztésre, mert egyetlen PC-s hardver sem támogatja a teljes ASTC specifikációt, ami például tartalmazza ehhez a funkcióhoz a szükséges formátumot, vagyis ma nem szabványos, DirectX 12 API-ban nem definiált formátumokat kell használni ehhez. Ilyen kiterjesztése egyébként van az Intelnek, az AMD-nek és az NV-nek is, de őszintén szólva a fejlesztők nem nagyon rajongnak az olyan dolgokért, amikor gyártók szintjén lebontva egy rakás implementáció kell.
Újítás lesz még az uncertainty region szintjének növelése, aminek 1/512 pixel lesz követelménye, ami megint szopás, mert nulla mai hardver támogatja.
De az tisztán látszik, hogy ezek a funkciók is haladnak, a Microsoft értékeli a fejlesztők problémáit, és jön az ezeket korrigáló új szint.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #28177 üzenetére
Nem kukázták a Far Cry 2-ben. Az AMD-n DX10.1-ben futott, míg az NV-n DX10-ben. Annyi volt a különbség, hogy az MSAA-nál a DX10.1 számolt pixel fedettségi maszkot, míg DX10-ben nem. Ezáltal az élsimítás DX10.1-ben az alpha textúrákra is működött, míg DX10-ben nem. Az Assassin's Creedben kukázták. De ott is ugyanezt tudta a rendszer - az első patchig.
A DX10.1 a DX11-es játékokban volt előny még, mert az nem csak DX10-re tudott ám visszaskálázni.A feature_level_12_1-et is használhatnák úgy, mint a DX10.1-et, mert van benne annyi potenciál, csak tényleg nem teljes a szabvány. Eléggé problémás, hogy van egy funkció szabványosítva, de nincs hozzá szabványos textúraformátum. Tehát vannak még gyermekbetegségek. Valószínűleg a Microsoft ezt a feature_level_12_1-et nem különösebben értelmezte. Beleraktak mindent, amit a gyártók kértek, gondolván az egész annyira mindegy, az Xbox One-ra úgy sem lesz elérhető.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #28155 üzenetére
Igen. Egyébként valószínű, hogy a LiquidSky a probléma. Mert nekik elsődleges rendelésük van a Vegára, és ha nem tudják a termékeket beépíteni májusban, akkor nem tud időben startolni a szolgáltatásuk. Mert ugye nem árt, ha nem az utolsó pillanatban cserélik le az összes GeForce, GRID, régi Radeon VGA-kat Vegára. Tesztelni is kell ezt.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Teljesen mindegy, mert AMD alatt is ugyanolyan használhatatlan és bugos a FC2 DX10 leképzője, mint NV alatt. E mellett abszolút nulla a képminőségbeli különbség DX9 és DX10 leképzője között. A helyett, hogy a szemnek láthatatlan változtatást raktak bele, inkább a rondán agresszív shadow LOD-ot kellett volna rendbe rakni, mert az sajnos nagyon csúnya, de nem akarok panaszkodni egy 9 éves játékra.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Petykemano
veterán
Úgy tűnik, nem éri meg a szebb képre, jobb effektekre rámenni, mert a képminőség különbség nehezen értelmezhető, a csíkokat meg mindenki tudja olvasni. És a garfikonok alapján sokkal több vásárlás dől el, mint képek összehasonlítása alapján.
Az amd helyében szép csöndben elkezdeném pcn driverből visszafogni a képminőséget, hogy több fps legyen a csíkokon.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #28182 üzenetére
Ez azonban nem a gyártók sara volt, hanem az Ubié. De amúgy igen, ebből a szempontból mindegy.
(#28183) Petykemano: Megéri, csak ami tényleg nagy előrelépés az sok kutatást igényel. És mivel egy rakás pénzt belevernek, ezért jó lenne, ha szabványosan megoldható lenne.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Petykemano
veterán
Lehet, hogy félreértettél. Nem a szoftverfejlesztőnek nem éri meg. Két játékot ritkán tesznek egymás mellé, hogy melyik mennyi fps, hogy ez alapján döntsön az illető, hogy melyiket vegye meg.
Gpu esetén viszont nagyon ritkán nézed meg, hogy melyik milyen szép képet ad.
Az amd eladásait nem segíti, ha kevesek által alig észrevehetően szebb, részletgazdagabb képet ad, miközben mindenki 5-10%-kal rövidebb csíkokat lát.Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Malibutomi
nagyúr
válasz Petykemano #28185 üzenetére
Neizgulj, ha az AMD kevesbe adna reszletgazdag kepet lenne aki eszreveszi
-
Callisto
őstag
válasz Petykemano #28185 üzenetére
390-ről váltottam 1071-re, mert meguntam, hogy AMD nem hoz ki megfelelő teljesítményű kártyát.
Az első ami égbekiáltóan látszott a rosszabb képminőség (beállítások valamit javítottak).
A második, hogy nincs mikrolag és a jóval több FPS.[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
#45185024
törölt tag
Petykemano : Azon gondolkoztam hogy majd ha jön a 10 bites színmélység a HDR akkor az gondolom fog csökkenteni a kártyák teljestményén de akkor EZ (480 fórumból kivágva) nem okoz Amd javára veszteséget ??? Mert hogy ezt így mindenki elkönyvelte és kész...
[ Szerkesztve ]
-
Petykemano
veterán
válasz Malibutomi #28186 üzenetére
"Konklúzió: Még pár fps-sel több
Bár az amd kártyája néhány százalékkal több fps-t ad, érdemes vetni egy pillantást a képminőségre. Az nvidia képmegjeleítése sokkal részletgazdagabb, sokkal életszerűbb az amd egyszerű, fapados hatást nyújtó megoldásához képest. Értjük, hogy az amd sok éves lemaradásban
kínlódikpróbál lépést tartani, sőt ezzel az olcsó trükkel megelőzni versenytársát. De szerintünk ez nem a megfelelő módja a versenynek. Az amd lényegében becsapja a vásárlóit. Aki számítógépen játszik, nem azt várja egy hardvertől, hogy pörgesse a képernyő sarkában a számlálót, hanem hogy a játék képe minél élethűbb, részletgazdagabb, minél élvezhetőbb legyen. Az amd ettől, a játékélménytől fosztja meg a vásárlóit. Az a pár fps többlet nem éri meg az igazán szép és élvezhető játék élményét."Így?
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
-Solt-
veterán
válasz Callisto #28192 üzenetére
Nem vitázom... Én nem láttam különbséget, és mikrolagot sem, pedig ugráltam párszor a két gyártó között! NV esetében kell az RGB beállításra figyelni telepítés után, mert monitor típustól függően hajlamos korlátozottra tenni, és akkor tényleg fakó a kép... Ettől függetlenül számomra mindkét állítás urban legend kategória!
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
csatahajós
senior tag
Ugyan saját dia, válogatott játék, válogatott API-val de nem tűnik szarnak ez alapján...
jah és hétfőn jár le az embargó;chiphell fórumon launchot is tudni vélnek hétfőre, legalábbis a léghűtéses verziókra és júniusra a folyadékosokra...
[link][ Szerkesztve ]
-
#45997568
törölt tag
válasz csatahajós #28195 üzenetére
Volt mar es azota sem valtozott az a velemny hogy fake
[ Szerkesztve ]
-
#45185024
törölt tag
válasz #45997568 #28196 üzenetére
Látod Rupsz már be is mérték neked az 1800x-hez hogy neked ne kelljen
A Kínai link az kamu egy MI25 -nek lenne kb ennyi teljesítménye 25 teraflops teljesítmény mellett, Dual Vega persze ettől még lehet.
De ez amit linkeltél teljesen reális.
Fórumokon is azt olvasom hogy az MI25 megy 1.55GHz.-en akkor ezt a teljesítményt töredék áron AMD nem adná ki mert miért adná.
Az viszont teljesen reális hogy 1200-on fognak menni a kis kártyák és a vizest meghúzzák amíg tudják 1400 fölé valahova, és akkor így a víz valóban húzást jelent. A kicsik meg maradnak lent és az egyes gyártók majd a hűtésnek megfelelően adagolják neki a Hz-et.
A harmadik kártya még mindig homály ,ne legyen a Nanó az említett esport kártya ! inkább a vizesnek legyen saját száma.. pleaseee.[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
válasz #45185024 #28197 üzenetére
Ez hogy miert adna ki az AMD ugyanazt a teljesitmenyt toredek aron egy totalis baromsag.
Ugyanazert amiert eddig is mindig kiadta, mert ok ugyanazt a chipet hasznaljak a professzionalis es a desktop kartyakban is. Csak a szoftveres tamogatottsag meg esetleg egy-ket opcio a kulonbseg.Ha a nagy vega tenyleg eros (1080ti szint), vagyis van mibol visszavagni/orajelet csokkenteni, akkor tuti hogy a kissebbeket az 1070-1080 kore lovik be.
[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
válasz stratova #28199 üzenetére
Kerdes hogy ez melyik eset?
Az optimalis de valojaban alig eri el neha, vagy a siman tud tobbet is, de ez konzervativ orajel a passziv hutes miatt?Masszoval ez a vege a chipnek vagy esetleg AIB vega tudhat tobbet is? Ha ez a vege, akkor amint a tuning is szamit lemarad, hisz az 1080ti kartyak altalaban elerik a 2GHz boostot tuningolva.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- OLED TV topic
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Xbox Series X|S
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Autós topik
- Végre megjelenési dátumot kapott az xDefiant
- Politika
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- ELADÓ 32 DB Nvidia RTX 3060 Ti és 8 DB Zotac Gaming Geforce RTX 3080 Trinity / KOMPLETT BÁNYAGÉP
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- Gigabyte RTX 4060TI OC Windforce bontatlan 36 Hó gari
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen