-
Fototrend
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
namaste
#28157
üzenetére
A szinkronizálásra vonatkozó memória-hozzáférés késleltetésével lesz lassabb. Wave-enként nagyjából 100 ns-os lesz a büntetés az efféle emulációval.
Sokféle emuláció létezik, de egyik sem lesz gyors.A dedikált hardverrel nem megy sokra egyik gyártó sem, ha multiprocesszoron kívül kell szinkronizálni.
Az egyébként nagyon igaz, és ezt nem lehet letagadni, hogy maga az alapprobléma sokféleképpen megoldható. Tehát van számos hardverünk, mondjuk úgy, hogy 85-90%-ig igen hasonló működéssel. Vagyis lehetne olyan orderes atomics specifikációkat kérni a shader modell 6.0-ban, ami ha nem is az összes, de a legtöbb hardvert jól lefedi. Lehet, hogy nem tökéletesen, de általánosan elfogadható sebességgel, tehát tipikus szabványos megoldást is ki lehet erre alakítani, és ennek az egyik módja nyilván a már meglévő dedikált egységek felhasználása, ami minden hardverben ott van. Ami a lényeg, hogy ezt maga a Microsoft sem tagadja, sosem mondták, hogy a shader modell 6.0 minden esetben optimális lesz a PC-s VGA-k számára. A problémát az adja, hogy a Microsoftot nem tipikusan a PC-s szabványalkotás problémái érdeklik, hanem nekik az a fontos, hogy az Xbox One konzolra írt kódokat ne kelljen módosítani a PC-s porthoz, tehát a PC-s megoldásoknak is olyannak kell lennie, mint amit az Xbox One használ. És innen jönnek elő azok a gondok, amit az Intel már az elején írt, hogy ez a wave operation intrinsics nagyon a GCN-re van írva, és az NV is kifejezetten azt javasolta a fejlesztőknek a GDC-n, hogy a Vulkan megoldását várják, mert az nem egy gyártóra lesz kitalálva, hanem általános lesz. Olyan amilyennek egy szabványnak lennie kell.
A problémát tehát nem tipikusan az jelenti, hogy az Intel vagy az NV szarul fejlesztett hardvert, hanem az, hogy a Microsoft kitalálta, hogy a PC legnagyobb problémája az, hogy a konzolra írt shadert módosítani kell. Ami egyébként részben igaz, részben pedig elég nagy bullshit, de mit tudunk, vagy mit tudnak a gyártók egy olyan Microsoft ellen csinálni, amely azt mondja a gyártók neheztelésére, hogy ha nem tetszik egy fícsőr, akkor ne támogassa. Iszonyatosan sokat fordult a kocka a Microsofttal, amióta nem Ballmer vezeti. Mondjuk úgy, hogy náluk is vége lett a polkorrekt fejlesztésnek.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- ASUS RTX 5090 32GB GDDR7 ROG ASTRAL OC - Új, Bontatlan, 3 év garancia - Eladó!
- MSI Radeon RX 6950 XT GAMING X 16GB DDR6 Videokártya! BeszámítOK
- ASUS ROG RTX 3060 OC 12GB GDDR6 jegelve nagyadam29-nek
- Gigabyte AMD Radeon RX 9060 XT GAMING OC ICE 16GB(Bontatlan)
- PowerColor HellHound AMD Radeon RX 6700 XT 12GB GDDR6
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3747, 100% Akkumulátor
- Samsung Galaxy A56 5G / 8/256GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / BONTATLAN
- 18 éve! Billentyűzet magyarítás magyarosítás. Festés vagy lézerezés és egyebek! 3 lehetőség is van.
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ!!! RITKASÁG! Microsoft Surface Pro 11 Qualcomm Snapdragon X Elite 16GB 1000GB OLED 120Hz Gar!
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

