-
Fototrend
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
bjasq99
#60137
üzenetére
A PC-s DXR-ben nyilván nem egyszerű, mert az API úgy működik, hogy a TLAS és a BLAS-ok közötti kapcsolatok fixen meg vannak határozva a gyorsítóstruktúra kiépítésekor. Tehát menet közben nem lehet eldönteni, hogy mi történjen, ha az adott sugár belép az egyes boxokba. Ehhez programozhatóság kell per-objektum szinten, de ezt maga az API nem támogatja. Viszont technikailag nem nehéz, mert a Microsoft DXR-nek az Xbox Series verziója meg már támogatja ma is. Tehát a kód létezik, csak nincs megegyezés a PC-ben róla, ami valószínűleg abból ered, hogy a PC-s DXR-hez használt egyedi BVH adatstruktúra-formátumot a tulajdonosa nem akarja megnyitni, enélkül pedig programozhatóság sem lesz. Ezért csinálja most azt az AMD, hogy akkor áthozzák PC-be az Xbox nyílt egyedi BVH adatstruktúra-formátumát, és akkor a DXR-rel meg topogjon egy helyben a Microsoft ameddig akar.
#60138 Yany :
- Az RT-t a Microsoft hozta el a DXR-ben.
- Valójában az RT PC-s megvalósításban hígfos, és mindaddig az lesz, amíg nem lesz programozhatóság a TLAS és a BLAS-ok között. Csak olvasd el egy elismert fejlesztő véleményét a témában: [link] - nem úgy írja le, mintha egy működő valami lenne. Az, hogy a user nem ért hozzá az rendben van, de vannak akik érteken hozzá és leírják, hogy nem jó. Máig nincs reakció a felvetett tényezőkre. Illetve az NV tervezett az Adába olyan újításokat, amik ezeket megkerülik, de itt az lesz a probléma, hogy egy generációig működő fejlesztésekről van szó, tehát x játékot mondjuk megírnak Adára, és a next-genen már fos lesz a sebesség, mert nincs rászabva a kód a friss architektúrára. Tehát minden egyes játékhoz kell tartani egy VGA-t abból a generációból, amire ki van alakítva a kerülőút. Tényleg ezt akarjuk? Nem lenne jó mondjuk szimplán per-objektum leprogramozni a problémára a megoldást traversal shaderrel? Persze tudom, jobb a gyártóknak, ha mindig új GPU-t veszel, csak hangosan gondolkodom ezzel az ördögtől való programozhatósággal.
- A DLSS1-et hozták akkor, és mindenki mondta, hogy fos.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- LG LCD és LED TV-k
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A Windows 11 nem akarja ránk erőltetni az AI applikációkat – vagy mégis?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- LEGO klub
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! MSI B650 R7 7700 64GB DDR5 1TB SSD RX 7900 XTX 24GB Lian Li LANCOOL 216 ARGB 850W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10400F 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- M5! KÉSZLETKISÖPRÉSI ULTRAAKCIÓ!!! TÜZES EZÜST MacBook Pro 14" M5!!! 10C/10G 16GB 512GB Gar!
- Beszámítás! Apple Macbook Air 15 M2 2023 8GB 256GB notebook garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

