Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bjasq99

    tag

    válasz Abu85 #60143 üzenetére

    Szerintem meg az a legnagyobb vicc a felskálázás terén (bármelyikről legyen szó), hogy az egész olyan információkat számol amelyek ott lehetnének, de az egész rendszer egy félszemű óriás.
    Magyarán a felskálázó eljárások, csak néhány információt lát a frame elkészültéből (a pixel színét, motion vektort stb), de ezek elenyészők.
    Gondoljuk el, hogy mire lehetnének képesek a felskálázó algoritmusok ha a game engine fejlesztők saját maguk implementálnák le, és kihasználnák szofverük minden apró részletét.
    Szerintem ez lenne az igazi, és a Microsoft, Nv, Amd, Intel nem skálázó eljárásokat adnának ki, hanem keretrendszereket, amelyekkel könnyebb lenne az engine gyártóknak felskálázási szoftvereket készíteni.

Új hozzászólás Aktív témák