Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bjasq99

    tag

    válasz bjasq99 #60182 üzenetére

    Az egész onnan indult, hogy mitől jó egy feature, kell hozzá e a támogatottság.
    Na ez attól függ, hogy hogyan definiáljuk a feature jóságát.
    Én úgy definiálom, hogy ha elméletben mindent megtesznek a feature kihasználása érdekében, akkor az sokat ad a felhasználónak.
    Ezért mondom, hogy az Fsr újítása is csak innovatív mert lehet nem fogják soha kihasználni a tudását. Ezért írtam, hogy a feltételes időben a dlss 1 jóságát is, ott sem támogatták elággé.
    Te szávaidból kivéve pedig valahogy úgy definiálod a feature jóságát, hogy számításba veszed a fejlesztési költséget, és a terjeszthetőséget.
    Ezen definíció esetében nyilván a támogatottság nem a jó feature feltétele, hanem következménye.

  • b.

    félisten

    válasz bjasq99 #60182 üzenetére

    Érthető amit írsz,de Hiába gondolkodsz elvi síkon ,ez ma már életképtelen.
    Nézz körül melyik kiadónak és játékgyártónak van ma ideje elkészíteni egy hibátlan és bugmentes játékot , mert én ilyennel utoljára Nintendon találkoztam, de pc-n ? :(
    Ha ez a fejlesztőkre lenne bízva, soha nem kapnál értelmes minőséget egy felskálázási megoldásból, sőt több lenne a rossz minőség cserébe egy-kettő -talán néhány esetben jobb FSR vagy DLSS játékért. Ebben biztos vagyok, főleg, hogy a mostani eljárások általánosan már jó minőségűek.
    Olyan megoldás kell szerintem egy játékkészítőnek, ami gyors , olcsó, és viszonylag/ általánosan jó minőségű. Nem pedig olyan ,ami drága, sok munkát és időt igényel és jó minőségű.
    Ráadásul ez utóbbi megint azt eredményezné, hogy egyes gyártók kártyáin jól futna míg másokon nem lenne elérhető vagy bugos lenne.
    Így az van, hogy hiába hívják DLSS-nek vagy FSR-nek vagy XeSS-nek minimális fejlesztői munkával megkapja az egész piac abban a játékban.( állítólag 1 nap alatt átültethető egy
    temporális kód a másik gyártói megoldásra, tréningelés és varázslat nélkül)

Új hozzászólás Aktív témák