Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz gbors #9282 üzenetére

    Szerintem meg egy több okból is mesterségesen lefojtott asztali kártya tulajdonságai nem mérvadóak. :U

    Azért én az ütemezésre a legkevésbé sem mondanám, hogy statikus. :U Nyilván az AMD se hülye dedikálni hardvert egyszeri műveletekre. :DDD

    Mellesleg az AMD elég jó úton halad az innovációi piacra kényszerítésével. Elég, ha a DX12-t nézed, Mantle nélkül megnézném, hogy állna. ;]

    (#9283) proci985: Az FCAT arra készült, hogy a képkockák megjelenítésének egyenletességét mérje, tehát valós frametime-okat, ezt elemzi a szoftver a "színcsíkokkal". Ugyanakkor azt nem méri, mennyi idő telt el az input és a hatására megjelenő output között.

    Az elméleti megközelítésed alapján az FCAT egy pontos mérés, de nem azt méri, amit "kell".
    Amit a BlurBusterék mértek, és ahogy az egy véleményem szerint jóval kevésbé pontos mérés, de tökéletesen azt méri, amit kell, a valós input lagot a gombnyomástól a kijelzőig.

    Azért amúgy ha megnézed, elég feltűnő különbség volt itt, BF4-ben 70ms körül volt, mire megjelent valami a képen az inputodból, míg CS:GO alatt 25ms, ha nem számolom bele a G-sync 144hz-es "bugja" miatti 40ms-eket. Szerintem ezen a téren javít a Mantle is nagyon sokat, lejjebb viszi a valós input lagot. Az Anand-os cikk meg is magyarázza, sokan miért nem tapasztalták, hiszen csak gyors egér és gyors monitor mellett lehet igazán érezni ebből bármit is.

  • namaste

    tag

    válasz gbors #9282 üzenetére

    Ha az SMM-eknek van kitüntetett ROP/L2/MC egysége, az megbontja az egész rendszer szimmetriáját, főleg az SMM-ek letiltása esetén.
    A működés során egy SMM egyforma eséllyel olvashat adatot mindegyik ROP/L2/MC egység felől, ilyen szempontból szimmetrikus.
    Meggyőző lenne egy tesztprogram, ami bizonyítaná a priorizált adatutakat.

    Az NV hétfői válasza hihetően magyarázza a működését, a szombati az valóban mismásolós volt.

Új hozzászólás Aktív témák