Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz rocket #11159 üzenetére

    A Vulkan API-val egy gondja lesz a DICE-nak. Nekik a shaderek HLSL-ben, PSSL-ben vagy az AMD-féle HLSL ext.-ben vannak megírva. A Vulkan egyiket sem fogadja el, mert úgy döntöttek, hogy csak SPIR-V kód szállítható. Persze az megoldható, hogy a DICE ír egy saját fordítót, amely a HLSL, vagy az AMD HLSL ext., vagy a PSSL kódot SPIR-V-re fordítja. A gond az, hogy SPIR-V-hez az AMD-féle HLSL ext. az ideális, de az meg GCN-re szabott kód teljesen, tehát eleve sok átírást von maga után. PSSL szintén, hiszen PS4-re van. A HLSL kód pedig nem éppen SPIR-V-hez való, bár a fordítás így is megoldható, viszont így lassabb lehet a Vulkan, mint a DX12-es opció.

    Semmi köze nincs a Vulkan API implementálásának ahhoz, hogy ki a Khronos elnöke. Ő amúgy is csak moderációs feladatokat lát el az ARB-ben.

Új hozzászólás Aktív témák