Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz HSM #29080 üzenetére

    A gyakorlatban nagyon jól megvalósult már. A GPU-driven pipeline, a GPU skinning, a korábbi CPU-s szimulációk GPU-s gyorsítása, ezek mind ennek a váltásnak köszönhetők. Csak ezek kutatása pénzbe kerül, és nagyon sok cég képtelen levezényelni. Ezáltal választanak egy olcsó motort, amelyek pedig mobil fókuszúak, mert onnan jön nekik a pénz, és emiatt hoppon maradnak egy csomóan. De a nagy stúdiók/kiadók már átálltak. Egy rakás új motor GPU-driven pipeline, sok GPU-s skinninget is használ, az Activision aszinkron compute-ban. A részecskéket, a clothot, és más szimulációkat is a GPU csinál már a top rendszerekben. Persze nem az olcsó motorokban, azok butácskák, mert nincs mögöttük az a pénz, amivel versenyezni lehet egy kiadói háttérrel. Nagyon jó példa erre a Microsoft Unreal Engine 4 portja, szemben a gyári főveztióval. A Microsoft megoldása fényévekkel fejlettebb, sokkal gyorsabb, sokkal jobb a leképező is. Viszont ez a Microsofté, és már nem írják vissza a módosítást az Epicnek. Akinek nincs meg az anyagi háttere, hogy az olcsó, alapvetően mobiltelefonokhoz tervezett motorokat így átalakítsa az meg van lőve.

    Ugyanarra felhasználhatod a multiprocesszorokat. Csak nem érdemes. Viszont sok régi rendszer még azt is a CPU-n futtatja, ami sokkal gyorsabb lenne a multiprocesszorokon.

    A GPU-driven pipeline, a GPU skinning, a különböző GPU-s szimulációk nagyon jól működnek PC-n is. Ezekhez nem muszáj CPU-s round trip.
    Nem a CPU-k gyengesége a téma. Ha megnézed a köztes generációt, akkor a CPU-hoz alig nyúltak. Nem azért, mert nem lehetne rajta változtatni (simán bepakolható még 4-8 mag), hanem azért, mert a legtöbb közvetlen visszajelzés alapján a CPU ereje még sok is. A GPU erejére voltak panaszok, és ezekre reagált is a Sony és a Microsoft. Aki szerint a CPU a kevés, annak az az általános üzenet, hogy rosszul építették fel a motort.

Új hozzászólás Aktív témák