Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz DudeHUN #29085 üzenetére

    A Bungie libGNMX-et és D3D11.x-t használ. Ezeknél van sokkal gyorsabb hozzáférés a gépekhez libGNM és D3D12 mono néven. Az, hogy a saját döntésük miatt nem használják a nagymértékű párhuzamosításhoz kialakított API-kat, és utána panaszkodnak, hogy sokáig tart a parancskreálás... Akár milliószor gyorsabban megcsinálja ugyanazt a munkát a libGNM, mivel három DWORD csak a parancs beírása a parancspufferbe, szemben a libGNMX több millió ciklusával. Szóval ezek a nyilatkozatok nem fogják meghatni a Microsoftot vagy a Sony-t. A saját döntésükkel szopatják magukat ezek a stúdiók. Nem véletlen, hogy annyival jobbak tudnak lenni a Microsoft és a Sony saját exkluzív címei. Ott a fejlesztők nem panaszkodnak, hanem dolgoznak, na jó persze a gyártóhoz közeli háttérmunka miatt sokkal könnyebb dolguk is van, ez nyilván sokat számít.

    A Microsoft egyébként eléggé más stratégiát fontolgat innentől. Inkább a hardverfejlesztésre állnak rá, mivel szoftveres oldalról lemaradtak a Sony-tól. Effektíve egy előre összeszerelt, amolyan speciális PC-t csinálnának az Xboxból. Három évente frissítik és kész. Ez elsődlegesen hátrány lesz a first party címeiknek, mert nem éri meg a gépet kihasználni, viszont előny lesz a third party címeknél, mert maga a hardver gyorsul, és csak kompatibilitási módokat kell beépíteni a korábbi játékok támogatására. Erről majd később írok bővebben. Van benne ráció, de eléggé kockázatos.

Új hozzászólás Aktív témák