Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
De miért ne lett volna kompatibilis? Ugyanaz az ISA, ugyanaz a memóriamodell, még azt is meg tudják határozni, hogy a késleltetések is ugyanazok legyenek, mert ez csak egy működési módra vonatkozó beállítást igényel. Simán be tudták volna építeni, ha azok a fejlesztők, akikkel ezt fejlesztették azt mondják, hogy szükség van rá. De nem azt mondták, így inkább más költötte el a Microsoft a tranzisztorokat, például egy rakás fixfunkciós blokkra, amelyek teljesen hiányoznak az eredeti Xbox One-ból.
Alapvetően a hozzáállás a baj. Mert nekem ne mondja azt senki, hogy egy olyan cégnél, ahol a marketingköltségre elvernek több tíz millió dollárt, nem jut pár százezer az optimalizálásra.
-
FLATRONW
őstag
Például a jelenlegi fizikai beállítások mellett a CPU csak 30 képkockát képes előkészíteni, miközben a GPU ennél jóval többet is képes lenne kiszámolni. Ilyenkor azért jól jönne a dupla magszám, ami nem korlátozza be a GPU-t.
Az a lényeg, hogy a játékmenetet érintő fizikát nem kell módosítani és akkor máris van értelme a több CPU magnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest