Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ami rossz az rossz, ami jó az jó. Ennyire egyszerű. Itt nincsenek oldalak.
Az, hogy a kiadó sürgeti őket már önmagában egy probléma, mert ettől a végeredmény sokszor lesz rossz. És a kiadó számára nem egy opcionálisan bekapcsolható effekt lesz a fontos, hanem a játék maga. Ehhez tényleg kellenek a konzolok, mert ott akár az is előfordulhat, hogy maga a játék van úgy felépítve, hogy az AI upscaling a leképezés fontos eleme, és akkor az nem csak úgy lesz kezelve, hogy meh... hanem rászánják az időt, hogy jó is legyen, és arra már a kiadó sem mondhatja, hogy baszki nincs több idő, adjátok ki, mert dizájnból úgy tervezték a játékot, hogy az AI upscaling nélkül nem jó a sebesség és a végeredmény. Tehát a Microsoft megoldása nem azért más, mert másképp csinálják, hanem egyrészt ott az Azure, amely összesített számítási kapacitásban mérföldekkel több, mint ami az NV-nek van, és ennek egy jó részét pusztán oda tudják adni a fejlesztőknek, hogy Xboxra jól megcsinálják. Aztán persze lehet ezt hozni PC-re, valószínűleg a Microsoftot nem fogja érdekelni, de mivel a DirectML ugyanaz lesz a következő Xboxon, mint PC-n, ezért az egész fejlesztés egy az egyben másolható.
Az NV megoldása is lehetne jó, csak láthatóan nem érdekeltek abban, hogy ebbe pénzt fektessenek, mert ha azok lennének, akkor teleszórnák a fejlesztőket szerverekkel, hogy csinálják a neuronhálót, de nem csinálják ezt. A DLSS szerintem egy nagyon gyors ötlet volt arra, hogy van egy rakás sötét szilícium a hardverben a Tensor magok által, és azokat nem tudták mire használni. Kitalálták, hogy jó lesz az AI upscalingra, meg is csinálták, mert nem nagy művészet ennek a szoftveres háttere, csak azzal nem számoltak, hogy itt a minőség kulcsa nem a hardveren műlik, ami nálad van, hanem azon, hogy mekkora erőforrást hajlandó a minőségért befektetni a játék fejlesztője. Jelen állás szerint nem sokat, mert a DLSS minősége a játékokban a ritka ronda és a - jó szándékkal - közepes szint között van. És ez ellen nem tud tenni az NVIDIA, mert nem érdekeltek abban a fejlesztők, hogy a legalább jó szinthez szükséges erőforrást belefektessék. Szóval ez alapvetően nem az NVIDIA hibája, látható, hogy a 3DMark DLSS tesztje jól működik (sőt kiválóan), csak az egy 3 perces jelenet, arra nem művészet ezt megcsinálni. Egy 10-20 órás játékra már sokkal körülményesebb. Úgy mondanám ezt, hogy a 3DMark bemutatta, hogy maga a DLSS alapvetően tudja azt, amire tervezték, csak a játékoknál fejlesztők szarnak bele, hogy ezt kihozzák, egyszerűen se erőforrásuk, se pénzük rá, hogy egy korlátozott usernél bekapcsolható fícsőrre koncentráljanak. Emiatt lesz más a konzolnál, mert ott aztán minden usernél működni fog, tehát megéri ebbe pénzt és erőforrást rakni, mert optimalizálásként lehet majd felfogni, és ha már működik, akkor mehet copy-paste PC-re is.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- PowerColor 9070 XT Hellhound Spectral White OC 16GB - Garancia 2028.05.28 - BESZÁMÍTÁS
- EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING 10GB GDDR6X (10G-P5-3897-KR) Videokártya
- GeForce RTX 4070 SUPER GAMING OC
- EVGA GeForce RTX 3080 Ti FTW3 ULTRA GAMING 12GB - Garancia
- Hp NVidia RTX 2070 Super 8Gb Videokártya - HP L84981-001
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro Max 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3756, 100% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3395, 100% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro 512GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3684, 100% Akkumulátor
- Samsung Galaxy A56 5G / 8/256GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / BONTATLAN
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3317, 100% Akksi
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

