Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    válasz HSM #46729 üzenetére

    A jogi dolog engem mint vásárlót a legkisebb mértékben sem érdekel, de nem is kell hogy érdekeljen, az nem az én dolgom, ezen felül, ha bármi probléma lenne vele, nem implementálták volna a DLS-t több száz játékba köztük rengeteg indie címbe is.
    Most belinkeltél egy cikket arról, hogy dll fájlokat hogyan lehet rosszindulatúan kihasználni. Ha ennyire félsz általánosan a DLL fájloktól, akkor kerülj el minden videojátékot a piacon, mert kb minden játék DLL fájlokat használ, továbbá fertőzés esetén nem csak DLL, hanem bármilyen fájlkiterjesztéssel vissza lehet élni, így DLSS esetén általános DLL visszaélésre hivatkozni finoman fogalmazva is csak egy értelmetlen és végtelenül gyenge terelés. Semmi köze a DLSS-hez. Ez inkább paranoia a részedről. Sőt szerintem számítógépet se használj, mert bármilyen fájlt meg lehet fertőzni.
    Egyébként a megbízható/ellenőrizhető forráshoz találták ki például az ellenőrzőösszeget is (checksum), továbbá a TPU nem egy századrangú kalóz/crack oldal.

    "Miből gondolod, hogy nem akar? A játékfejlesztő a forráskódból él."

    Én azt hittem eladásokból él, de akkor lehet tévedtem. Az eladásokat általában a jó minőség segíti, míg az antikonzumer hozzáállás rontja.

    "Te érveltél itt a minőségről."

    Akkor nem sikerült megfelelően értelmezni a leírtakat. Egyrészt az upscale technikákról volt szó, azok közül egyértelműen a DLSS adja a legjobb minőséget. Az upscaling nem zárja ki a jó képminőséget ahogy te írod.

    "Komolyabb projektekben a fejlesztők éppen a fekete-dobozokat nem preferálják."

    A gyakorlat az ellenkezőjét mutatja.

    "Azzal nincs előrébb a fejlesztő, hogy akkor sem tud belenyúlni a működésbe (a DLL-be), ha szükség lenne rá."

    Nem is kell, ha out of the box jól működik. Miért gondolod, hogy bele akarnának nyúlni?

    "Nemcsak beépíteni kell, hanem utána esetlegesen karbantartani a játék részeként, plusz a jogi szöveg értelmében pl. a betöltő képernyőn is logót elhelyezni és tájékoztatni az Nv-t a használatról."

    A karbantartás a DLSS esetén a legegyszerűbb, főleg hogy automatizálni is lehet. A másik dologról pedig idő közben kiderült, hogy nem igaz. Egyébként tegyük fel ha igaz lenne, akkor se értem, hogy téged miért zavar egy brand/cég logó egy olyan helyen ahol sok más logó is van. Neked mi károd keletkezik abból, hogy játékokban brand cég logó van a stáblista végén, ahol több logó is van? A többi nem zavar? Megint azt tudom tanácsolni, hogy minden videojátékot kerülj el, mert mindben van valamilyen brand/cég logó. Ha valaki felhasznál egy más cég szellemi termékét, akkor nem gondolod, hogy úgy a korrekt, hogy illik feltüntetni valahol, hogy egy másik fél technológiáját használják? Szerintem abszolút korrekt elvárás lenne amúgy, de amint kiderült, nem kötelező feltüntetni.

    "Nincs. A játék egy végtermék, amit használsz. Valamint abból nem is készülhet általában újabb játék."

    Na ezt úgy hívják, hogy kettős mérce. A nagyobb black box érdekes módon nem zavar téged, de a kisebb black box, ami szintén egy szellemi végtermék, amit a készítők a játékélmény növelésére használnak, az már nagyon zavar téged.
    Ez egyértelmű kettős mérce, innentől valóban semmi értelme tovább beszélgetni a témáról.

    Köszi az infókat, legalább őszintén leírtad, hogy képtelen vagy objektívan nézni a dolgot.

  • b.

    félisten

    válasz HSM #46729 üzenetére

    Nem értem a végeredmény türkében mire reflektász? Miért, az FSR 2 jobb végeredményt ad? A végeredmény tükrében az látszik hogy a felhasználóknak minőség szempontjából jobb a DLSS,a fejlesztőknek konzolportoknál valószínűleg az egyszerű átültethetőség és kevesebb munka miatt jobb az FSR de a felhasználóknak ez jobb szerinted?
    Ne a fejlesztők szempontjából érveljünk már mert azt nem látjuk, te sem , nekik ez valójában mivel jár, mit kapnak érte, mennyi munka, mennyire elégedettek valójában ők,a készítők maguk az eredménnyel vagy csak úgy vannak vele hogy mindegy ezt így le tudják,de biztos látják , hoyg aDLSS jobb minőséget ad a felhasználók szempontjából aki az amúgy is szar minőségű játékokért pénzt ad , amiben a felskálázó eljárások végzik el az optimalizációt a fejlesztő helyett.
    Épp ezért nagyon nem mndegy milyen minőségben kapod azt meg. Amúgy az Nvidia fejlesztők a SDK cserét a TPU oldalán heti szinten hagyják jóvá...

  • Busterftw

    nagyúr

    válasz HSM #46729 üzenetére

    "Komolyabb projektekben a fejlesztők éppen a fekete-dobozokat nem preferálják."
    Erdekes kijelentes, mert a legtobb "komoly projektben" (ertsd: jatek) ott van a DLSS.

    "2080Ti körül szokott lenni RT-ben a 6800XT... "
    Jatektol fugg, gondolom atlagbol ez jott ki.

Új hozzászólás Aktív témák